طراحی سایت دندانپزشکی در سال 1401 شامل چه مواردی است؟

  فرض کنید شما یک دندانپزشک هستید که یک وب سایت جدید را در نظر می گیرید، وب سایتی را که برای مدتی داشته

توسط NASERINEWS در 8 اردیبهشت 1401

 

فرض کنید شما یک دندانپزشک هستید که یک وب سایت جدید را در نظر می گیرید، وب سایتی را که برای مدتی داشته اید بازسازی می کنید، یا احتمالاً نام تجاری خود را تغییر می دهید. در این صورت، توجه داشته باشید که حیاتی ترین جنبه طراحی سایت دندانپزشکی یک وب سایت تبدیل کننده عالی ، پدیده روانشناختی به نام اثبات اجتماعی است.

 

قبل از اینکه به اثبات اجتماعی دندانپزشکی بپردازیم، بیایید اشاره کنیم که ماهانیک اخیراً مطالبی درباره ویژگی‌های ضروری وب‌سایت‌های دندان‌پزشکی نوشته است ، که فهرستی عالی از مواردی است که هر وب‌سایت باید شامل آن باشد. این مقاله بیشتر کاربردی است تا روانشناسی. بنابراین، طراحی سایت دندانپزشکی باید شامل چه مواردی باشد تا عالی باشد؟ بزنیم

 

ویدئوها و توصیه های بیمار در طراحی وب سایت دندانپزشکی

شکل دیگری از توصیفات، ویدئوها و توصیه های بیمار است. اینها برای برجسته کردن در وب سایت دندانپزشکی شما عالی هستند . این نشان می دهد که بیماران شما با این عمل احساس راحتی می کنند و برای کیفیت مراقبت ارزش قائل هستند.

 

نکته: گواهی نامه های آنلاین که 100٪ معتبر هستند و فیلتر نشده اند دارای بالاترین اثبات اجتماعی هستند. نظرات گوگل واقعی هستند، به همین دلیل است که بسیار انتقادی هستند. بیماران بالقوه می دانند که نظرات گوگل اصلی هستند و تحت تأثیر یا فیلتر دندانپزشک نیستند.

 

مطالعات موردی تلاش های بازاریابی دندانپزشکی را بهبود می بخشد

یکی از راه های عالی برای نشان دادن بیماران راضی، نوشتن یک مطالعه موردی دندانپزشکی در مورد تجربه آنها از مطب شما در طراحی سایت دندانپزکشی است. یک یا چند بیمار را که با آنها موفقیت چشمگیری داشته اید، شناسایی کنید و اگر مایل به شرکت در یک مطالعه موردی همراه با سؤالات اولیه بودند، با آنها تماس بگیرید.

یک مثال عالی از مطالعه موردی بیمار دندانپزشکی می‌تواند قبل و بعد از عکس‌ها، یک ویدیوی آشکار لبخند ، یا یک پست وبلاگ باشد. پست‌های وبلاگ راهی عالی برای ارائه یک مطالعه موردی هستند، زیرا فرمت طولانی به شما امکان می‌دهد مدتی را برای تنظیم صحنه و گفتن داستان صرف کنید.

 

رویدادهای بشردوستانه به تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به بیماران کمک می کند

به اشتراک گذاشتن تلاش های خیریه خود در طراحی سایت دندانپزشکی خود یک روش عالی برای گسترش تأثیر عمل دندانپزشکی شما است.

چرا مطب دندانپزشکی شما باید دادن را در اولویت قرار دهد ؟

هدیه دادن مزایای مختلفی برای مطب دندانپزشکی شما دارد. پیوند تیمی را تقویت می کند، آگاهی محلی را ارتقا می دهد، و روال دندانپزشکی شما را به چیزی تبدیل می کند که بیماران مفتخرند با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

 

وقتی صحبت از اثبات اجتماعی برای دندانپزشکان می شود، ساده است: استفاده از دلایل بشردوستانه در پست های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما منجر به پذیرش بیشتر پرونده، بیماران جدید بیشتر، ارجاعات اضافی و درآمد بهتر به ازای هر بیمار می شود.

 

مدارک و جوایز حرفه ای در طراحی سایت دندانپزشکی

هنگامی که بیماران دندانپزشکی برای اولین بار با سایت دندانپزشک مراجعه می کنند، اغلب علاقه مند به دانستن صلاحیت های متخصص دندانپزشکی و آموزش برای ارائه مراقبت های دندانی هستند.

به همین دلیل است که متخصصان دندانپزشکی معمولاً مدارک حرفه ای را در هر صفحه از وب سایت دندانپزشکی خود فهرست می کنند. فهرست کردن مدارک تحصیلی خود در سراسر سایت به بیماران دندانپزشکی آرامش خاطری می بخشد، که به آنها کمک می کند احساس کنند که شما یک کلینیک دندانپزشکی قابل اعتماد هستید.

لیست مدارک یک راه عالی برای نشان دادن تعهد شما به "بهترین دندانپزشک" در منطقه شما است. همیشه توضیح دهید که چرا بیماران دندانپزشکی باید شما را برای مراقبت از دندان انتخاب کنند.

 

طراحی وب سایت دندانپزشکی خود را شخصی کنید

صفحه "درباره" می تواند تفاوت بزرگی در وب سایت مطب دندانپزشکی ایجاد کند. در صفحه «درباره» است که بیماران می‌توانند با دندانپزشک ارتباط شخصی برقرار کنند، در مورد تحصیلات، تجربه، گواهینامه‌ها و افتخارات حرفه‌ای و حتی تاریخچه شخصی خود بیاموزند.

برخی از بهترین صفحات "درباره" شامل چندین عکس از دندانپزشک و تیم است. از نشان دادن و صحبت در مورد روش کار خود، وظایف هر یک از اعضای تیم و اهمیت آن وظایف نترسید.

7 نمونه از وب سایت های زیبای دندانپزشکی در سایت www.dentistryiq.com آمده است.

 

هزینه طراحی سایت دندانپزشکی

تقریباً تمام شرکت های طراحی سایت دندانپزشکی یک طراحی سایت چابک ارائه می دهند. تنوع قالب‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی به توسعه‌دهندگان وب این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا تقریباً آنچه را که می‌خواهید به شما ارائه دهد.

وب سایت های چابک دو هزینه دارند. اول، هزینه طراحی و هزینه میزبانی و مدیریت ماهانه. هزینه طراحی از 20 تا 60 میلیون تومان  است. اکثر شرکت ها هزینه طراحی وب سایت را به نرخ ساعتی گره می زنند. تفاوت بین 20 و 60 میلیون مربوط به مدت زمان مورد نیاز برای ظاهر شدن سایت به شکلی است که مشتری دوست دارد.

هزینه دوم برای هاست و مدیریت ماهانه است. هاست هزینه اجاره فضای کامپیوتری است که فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می شود.

 

مقالات وبلاگ دندانپزشکی برای سئو و بازاریابی ایمیلی

وبلاگ نویسی برای اکثر دندانپزشکان کمی رمز و راز است. Bogging بخش بزرگی از تقویت سئوی سایت دندانپزشکی شما است .

هرچه افراد بیشتر نکات دندانپزشکی (مانند نحوه مراقبت از وسایل دندانپزشکی مانند محافظ دهان) را در وبلاگ دندانپزشکی شما بخوانند، بیشتر به شما به عنوان دندانپزشک اعتماد خواهند کرد. ناخودآگاه آنها احساس می کنند که کسی به دنبال سلامت دهان و دندان آنها است.

آخرین مطالب