تشکر. جوئل Kretz: افزایش شکار گربه وحشی پشمالو گام در مسیر درست تر باید انجام شود - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

تشکر. جوئل Kretz سخنگوی-نقد و بررسی به تازگی منتشر شده یک قطعه نظر علیه دولت را افزایش می دهد در گربه وحشی ش

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

تشکر. جوئل Kretz

سخنگوی-نقد و بررسی به تازگی منتشر شده یک قطعه نظر علیه دولت را افزایش می دهد در گربه وحشی شکار ("تصمیم کمیسیون در جان غلط," سوفیا Ressler, مارس 5) از یک وکیل است که به کار و زندگی در سیاتل. من خوشحال به ارائه یک شمارنده-چشم انداز که از یک گله دار و نماینده مجلس که زندگی و کار در مناطق روستایی واشنگتن که در آن خانمها بالغ زندگی می کنند و شکار گوزن گوزن و دام است.

من نیاز به استرس است که من هیچ مشکلی با در cougars. من خوشحالم که خانمها بالغ بر من تگزاس; آنها بخشی از محیط زیست است که در آن من زندگی می کنند. من می تواند همزیستی با مامان – نه فقط در پشت ایوان و یا در زایمان مراتع و corrals.

تصمیم اخیر واشنگتن ماهی ها و حیات وحش کمیسیون برای افزایش شکار فرصت های شغلی برای خانمها بالغ در کشور ما به خوبی حمایت داده است. با توجه به وزارت امور خارجه از ماهی ها و حیات وحش (WDFW), مشکل, خانمها بالغ کشته شده در زمینه حیات وحش افسران در سال 2019 شد چهار برابر بیشتر از در سال 2015. در اینجا تازه ترین آمار برای خانمها بالغ حذف شده توسط WDFW افسران:

  • 26 در سال 2015
  • 27 در سال 2016
  • 32 در سال 2017
  • 80 در سال 2018
  • 105 در سال 2019

ممنون میشم برای افزایش حفاظت برای ما روستايی و دام است. با این حال به نظر می رسد ما در حال حاضر با استفاده از مالیات دهندگان دلار به پرداخت بازی نگهبانان برای چیزی شکارچیان استفاده می شود به انجام در حالی که پرداخت هزینه های دولت و مجوز برای انجام این کار.

نویسنده این قطعه مهم از این کمیسیون اقدامات اشاره به دو برابر کشور ما جمعیت از سال 1980. این آمار که زمان دوره – را توضیح نمی دهد افزایش بشر/آرشیو برخوردهای ما دیده ایم در طی سه تا پنج سال.

با توجه به وضعیت اشتغال و امنیت گروه جمعیت Stevens County شد 43,523 در سال 2010 و 45,260 در سال 2018 یک 4 درصد نرخ رشد در مقایسه با ایالت نرخ رشد 12.1% در طول همان مدت زمان ، و کشتی شهرستان جمعیت بود 7,554 در سال 2010 و 7,649 در سال 2018 یک 1.3% نرخ رشد.

برای استفاده از واشنگتن غربی رشد آمار ثابت کند که در روستایی در شمال شرق واشنگتن را تجربه کرده است یک افزایش جمعیت و در نتیجه محدود به بیشتر خانمها/تعاملات انسانی است و ریاکارانه است.

نویسنده بیشتر ادعا میکند این کمیسیون است که نادیده گرفتن علم. اما علم در این زمینه است که به دور از قطعی است. وجود یک شکاف گسترده ای بین تجارب و نظرات و مشاهدات از افسران در این زمینه و حیات وحش, زیست شناسان در WDFW را بوروکراسی.

بازی نگهبانان در روستایی در شمال شرق واشنگتن دیده می شود یک انفجار از مشکل وحشی/بشر مواجه است. یک افسر به ما گفت که در طول چند سال گذشته وقت خود را صرف برخورد با خانمها تماس رفت و از اطراف 3-6% چند سال پیش تا حدود 25-30 ٪ در سال گذشته! این زمان آنها می تواند – و باید – بود و هزینه های دیگر اجرای گشت و بازی فعالیت های مدیریت.

در کلمات یکی دیرین WDFW افسر "به" علم " کار نمی کند در اینجا."

در ضمن پیشنهاد افزایش نرده و آشکارساز حرکت چراغ نیست واقع بینانه هنگامی که شما در حال برخورد با homesteads و مزارع گسترده وسعت زمین به جریب. چگونه شما می توانید با قرار دادن یک سنسور حرکت در کررل که در آن اسب و گاو در حال حرکت در اطراف تمام وقت ؟ که باعث می شود هیچ حس. این یک سیاتل راه حل برای یک Colville مشکل است که به ندرت به کار می کند.

هنگامی که دولت حذف شکاری شکار برای خانمها بالغ در 1990s گربه های بزرگ از دست همه ترس از سگ و ارتباط آنها با انسان است. به عنوان گربه وحشی پشمالو, تعارضات افزایش, ما ابقاء محدود تخصصی شکاری شکار با نظارت دقیق برای مشکل خاص در cougars مشکلات مناطق.

اما فعالان حقوق حیوانات موفق به متقاعد کردن قانونگذاران به انجام دور با این برنامه موفق چند سال پیش. اتفاقی که این همزمان با نمایشی اخیر سربازان ارتش در خانمها/human درگیری ؟ نه به سختی.

زندگی یک شیوه زندگی روستایی همراه با خطرات و پاداش متفاوت از یک شهری یک. که زیبایی از آن و اکثر ساکنان روستایی آن را دریافت کنید و آن را بپذیرید. اما زمانی که اقدامات غلط منجر به قوانینی که خطر اندازد و ما به عنوان نمایندگان مجلس و قانون گذاران باید به آن عمل کنند.

خاطرات و تصاویر سه فرزند حمله و معلول با مامان در قانونگذاری منطقه بیش از یک دهه پیش هنوز حلقه های تازه در ذهن بسیاری از ما است. کمیسیون توسعه وحشی شکار یک گام در مسیر درست است اما بیشتر باید انجام شود. ما نیاز به محدود شکاری شکار در برخی از فرم تنها ثابت, روش موثر برای مدیریت cougars.

تشکر. جوئل Kretz R-ووکندا نشان دهنده 7th قانونی منطقه شمال شرق واشنگتن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن