چگونه NBA است که با استفاده از تکنولوژی برای کمک به سلامت و ایمنی پروتکل های داخل اورلاندو حباب

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—هنگامی که زنگ خاموش می رود و آنها را حذف خام خود را از چشم اکثر مردم در اینجا خواهد ش

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—هنگامی که زنگ خاموش می رود و آنها را حذف خام خود را از چشم اکثر مردم در اینجا خواهد شد به طور غریزی چنگ زدن به تلفن خود را.

چک کردن ایمیل و یا ورود به سیستم بر روی رسانه های اجتماعی نمی تواند تنها دلیل. با NBA برنامه ریزی برای از سرگیری آن فصل در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در جولای 30 لیگ است مورد نیاز بازیکنان و مربیان و کارکنان و خبرنگاران به استفاده از دستگاه های مختلف است که برای نگه داشتن لیگ مطلع اگر هر کسی ممکن است آلوده با کروناویروس که باعث بیماری COVID-19.

"آنچه ما واقعا می خواستم برای انجام توانمند همگان را به انجام آن خود را هر روز صبح تا بتوانیم که گفت:" تام رایان NBA دانشیار معاون رئیس جمهور از بسکتبال استراتژی است. "بنابراین اگر وجود دارد یک پرچم ما آن را می دانم حق دور."

آنها ورود به NBA MyHealth برنامه است که آنها را دریافت و بر روی تلفن خود را در مدت کوتاهی پس از ورود به. آنها تکمیل پرسشنامه علائم جزئیات هر گونه بیماری ها از جمله سرفه و تنفس مسائل تب و بدن درد و سردرد و گلو درد از دست دادن طعم و مزه و یا بوی, اسهال, تهوع یا استفراغ, خستگی, گرفتگی یا آبریزش بینی. آنها را نگه دارید Kinsa بلوتوث-فعال هوشمند دماسنج زیر زبان خود را در حدود هشت ثانیه است. هنگامی که دستگاه بوق از آنها ورود به سیستم خود را متوسط به نرم افزار. آنها با قرار دادن یکی از انگشتان خود را به ماسیمو oximeter پالس است که با اندازه گیری سطح اکسیژن. سپس آنها گزارش تعداد کسانی که در این برنامه بیش از حد.

دکتر جان DiFiori های NBA مدیر پزشکی ورزشی تاکید کرد که "تست واقعا پایه و اساس" و همچنین اجتماعی فاصله, پوشش صورت و دست شستن. در عین حال این دستگاه با ارائه یک اضافه شده هدف.

"ارزش وجود دارد در این ابزار شاید با اطلاع رسانی ما چگونه ممکن است رویکرد ماه آینده و یا دو ماه آینده و در فصل آینده گفت:" DiFiori که همچنین رئیس اصلی پزشکی ورزشی و حضور پزشک در شهر نیویورک برای عمل جراحی است.

NBA درک آن را نمی باید کامل عکسبرداری در صد. که هرگز اتفاق می افتد در بسکتبال و آن را هرگز در زندگی اتفاق می افتد, هر دو.

NBA گزارش داد که 25 351 بازیکنان و 10 از 884 اعضای هیات آزمایش مثبت برای COVID-19 زمانی که آنها برای اولین بار شروع به تست بین ماه های ژوئن 23-29. لیگ روز دوشنبه اعلام کرد که دو نفر از 322 بازیکنان آزمایش مثبت در قرنطینه زمانی که وارد تیم در فلوریدا در هفته گذشته و این بازیکنان باید خود بازگشتند مربوطه در صفحه اصلی بازار.

این هفته هوستون راسل وستبروک و ساکرامنتو را هریسون بارنز اعلام کرد که آزمایش مثبت برای COVID-19 قبل از تیم خود را به سمت چپ برای اورلاندو. همچنین در این هفته ساکرامنتو را Richaun هلمز و هوستون Bruno Caboclo بودند موضوع را به 10 روز قرنطينه پس از خروج از دیزنی پردیس.

هنوز DiFiori گفت که "تیم ها و بازیکنان باید با انجام یک کار فوق العاده در تطبیق با محیط غیر معمول" برای اطمینان از تعداد کم از عفونت. در ضمن کسانی که در NBA محافل را ستایش لیگ هم برای آن گسترده 113-صفحه بهداشت ایمنی و پروتکل ها و همچنین دستگاه های هر کس برای استفاده روزانه به اطمینان حاصل شود مقامات بهداشتی باید اطلاعات دقیق.

"آن NBA. آنها همیشه انجام یک کار بزرگ" ساکرامنتو مربی لوقا والتون گفت. "آنها کشف هر گزینه. با این کار آنها می دانند که وجود دارد را به خطر است. آنها تلاش خود و انجام بهترین خود را به نگه داشتن همه امن است.

"من فکر می کنم اگر شما بخواهید مردم در حباب چگونه آنها احساس حدس من این است که بسیاری از آنها احساس وجود یک محل امن تر از ما در آنجا Covid نگران است. و من فکر می کنم برخی از فن آوری آنها با استفاده از فوق العاده است."

چگونه NBA تکنولوژی کار می کند

NBA با استفاده از فن آوری با همکاری با فیوژن ورزشی است که معمولا کار با تیم های ورزشی حرفه ای ها و کالج ها و شاخه نظامی و شرکت های خصوصی برای تدوین و تجزیه و تحلیل داده های مربوط به عملکرد انسان و کسب و کار روند.

فیوژن ورزشی به تازگی مشغول به کار با سازمان از جمله NBA برای کمک به تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر کارمند, سلامتی, علائم و نتایج آزمون.

به طوری که هر بازیکن مربی کارمند و خبرنگار را پر می کند خود را علامت پرسشنامه دما و سطح اکسیژن آنها نه فقط ورود اطلاعات به طوری که آنها می توانید اطلاعات در مورد وضعیت سلامت خود را. NBA و مقامات بهداشتی را به سرعت یاد بگیرند, بیش از حد.

"کسانی که در حال تمام شدن تغذیه به که فیوژن ورزشی پایگاه داده و نرم افزار" رایان گفت. "آنچه ما انجام داده ایم این است که نوشته شده یک الگوریتم است که در تمام کسانی که ورودی برای هر فرد در محوطه دانشگاه برای هر لحظه."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

که ورودی نیز شامل روزانه COVID-19 نتایج آزمون که در زمان چرخش بین 12 تا 15 ساعت است. BioReference آزمایشگاه ایمیل نتایج منفی و تماس با نتایج مثبت است. در هر صورت که داده های ذخیره شده در NBA MyHealth برنامه.

برنامه نمایش هفت جعبه از جمله علائم و درجه حرارت و سطح اکسیژن و COVID-19 نتایج آزمون. اگر تمام جعبه سبز هستند که فرد ممکن است ترک اتاق خود را تا زمانی که آنها حفظ اجتماعی فاصله مورد نیاز و پوشیدن چهره و پوشش. اگر هر جعبه قرمز است فرد به ماندن در اتاق و یک پزشک به شرح زیر است.

برای حفاظت از مردم ترک اتاق خود را با هر گونه قرمز جعبه NBA مورد نیاز است هر کس می پوشند دیزنی سحر و جادو باند. دیزنی جهان است با استفاده از این ضد آب دستگاه به مشتریان اجازه می دهد برای بررسی به اتاق هتل خود و ورود به پارک به راحتی.

همان راحتی اعمال می شود به هر کس برای NBA از سر گرفته شود. به عنوان لس آنجلس لیکرز مربی Frank Vogel کنایه آمیز "شما هرگز فراموش نکنید که شما کلید اتاق اگر شما با پوشیدن آن است." سحر و جادو گروه متناسب با یک فرد مچ شبیه به یک ساعت مچی. میکی موس آیکون در گروه درب باز خواهد شد.

رایان اذعان کرد که به راحتی تبدیل به "یک نقطه از بحث" چگونه NBA و دیزنی نظارت این راه اندازی. اما سحر و جادو گروه فراهم می کند یک بزرگتر خدمات از راحتی. مردم با استفاده از آن به عنوان یک نقطه ورود برای امنیت پست های بازرسی در اطراف محوطه دانشگاه از جمله به اتوبوس های تیم های تمرین و امکانات COVID-19 تست سایت در اطراف هتل چهار.

هنگامی که کسی که چک به محل مقامات بهداشت هشدار داده می شود به طوری که آنها می توانید نگاه کردن به فرد مشخصات. اگر سحر و جادو گروه نمایش سبز نشان می دهد که فرد می تواند از طریق پاسگاه. اگر آن را تبدیل به رنگ های مختلف پزشکی و تحقیقات آغاز می شود. این دلایل می تواند شامل یک فرد فراموش کردن برای پر کردن علامت خود ارزیابی ترک اتاق با وجود پرستاری علائم و یا شکستن قرنطینه.

با وجود این فن آوری هر چند NBA و دیزنی هستند با استفاده از این دستگاه برای تماس با ردیابی و یا دسترسی به محل یک شخص است که بخشی از تعیین پست های بازرسی.

"سحر و جادو گروه نیست برگزاری هر یک از سلامت خود را داده است. است که در گروه در همه" رایان گفت. "گروه یک شناسه منحصر به فرد است که می گوید یک فرد است در این مکان و در این زمان است. هیچ حافظه در یک سحر و جادو گروه است."

منجر به NBA از سر فصل رایان گفت: اتحادیه بازیکنان NBA صحبت کردن نگرانی در مورد حفاظت از بازیکنان حفظ حریم خصوصی. یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان خود را به اشتراک گذاشته سوء ظن در رسانه های اجتماعی. در طول زوم خواستار این هفته بازیکنان خود را تغییر احساسات.

"NBA همچنان به رهبر در همه چیز" هوستون گارد آستین رودخانه ها گفت. "این واقعا قابل توجه است. من قصد ندارم به دروغ. من تا به حال مقدار زیادی از سوالات از رفتن به حباب. اما آنها به انجام یک کار بزرگ است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن