گرفتن در ورزش: همچنین ممکن است لذت بردن از یکی دیگر از روز در پارک در یکی دیگر از یکشنبه با کمی در راه از زندگی ورزشی به تماشای - Sun, 14 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • عنوان امروز به نظر می رسد آرام میان طوفان چرا ما نمی اتلاف زمان به عنوان کوچک که ممکن است و رس

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • عنوان امروز به نظر می رسد آرام میان طوفان چرا ما نمی اتلاف زمان به عنوان کوچک که ممکن است و رسیدن حق به آن است. که راه شما می توانید خارج از لذت زودگذر آفتاب در حالی که شما می توانید و هنوز هم باید یک ایده از آنچه در جریان است در جهان ورزش است.

•••••••

• کوتاه پاسخ است ؟ آن را هنوز هم "نه."

وجود دارد به گلف است. و مسابقه اتومبیل رانی. فوتبال از سراسر برکه. همه خوب است. همه ارزد به خصوص با کمی در راه از رقابت. اما چیزی که شما دست کشیدن جوراب خود را خاموش.

هیچ چیز مهم به عنوان حوادث شرح داده شده در بسیاری از ورزش. هیچ بازی بیس بال به عنوان یکی از طرف – سرفه سرفه بازیکنان – پرتاب کردن دست خود دیروز و گفت: ما تا به حال به اندازه کافی انجام چه هک شما می خواهید برای انجام این کار – و از طرف دیگر "با اکراه گفت:" آنها خواهد بود. هیچ فوتبال, به عنوان آن را در آن زمان از سال است. هیچ بسکتبال یا هاکی یا نه.

به عنوان ژوئن باد کردن و coronavirus تعداد افزایش در حدود نیمی از کشور, یکی از شگفتی اگر ژوئیه شامل هر یک از کسانی که همه چیز یا. ما از یک چیز مطمئن است ، اگر و هنگامی که رویدادهای ورزشی مهم بازگشت به تلویزیون ما مقید کردن انرژی خواهد بود قادر به روشن کردن یک شهر به اندازه Spokane.

• اگر شما تا به حال قدرت برای ایجاد یک COVID-19-منطقه آزاد است که اجازه می دهد یک ورزشی حتی به رخ می دهد در حال حاضر شما از دست رفته ام چه خواهد بود ؟

در یک زمان من فکر می کردم که می توان در کارشناسی ارشد. اما اواخر ماه ژوئن آب و هوا بودن آنچه از آن در است گرجستان, من حاضر به صبر کنید تا نوامبر است. امیدوارم پس از آن درجه حرارت را در 75 درصد محدوده و البته بازی خواهد کرد چیزی شبیه به چگونه آن را در اوایل ماه آوریل.

بنابراین من تغییر تمرکز من. به نظر می رسد مانند یک زمان خوب برای ویمبلدون. پس از ساخت یک ویروس رایگان حباب در لندن نباید سخت باشد. حداقل نه که خیلی سخت تر از انجام همان در اورلاندو است. اما با راجر فدرر کنار ویمبلدون نمی خواهد همان باشد یا نه.

در نهایت آن را به من رسید. 2020 NCAA بسکتبال مسابقات را از دست داده بود در زمان. جمع آوری با هم 68 تیم غیر ممکن خواهد بود اما اینکه این یک فانتزی به هر حال, چرا که نه ؟ یک هفته در, می گویند, فرانسوی, لیسیدن, ایندیانا با 68 مدارس رقابت برای مسابقات عنوان شده است. بازی در ابتدایی, راهنمایی و دبیرستان ورزشگاه – یا خارج از منزل در پارک های محلی اگر نیاز بود. بازی-در بازی شنبه پس از آن مسابقات خود را روز شنبه از طریق شنبه. فکر می کنم این رتبه بندی خواهد بود هر گونه خوب است ؟

•••

WSU: آن را آسان به این می گویند همه چیز در مورد این مسائل. قرار دادن کلمات به اقدام این است که کمی سخت تر است. اما که نمی شود یک زن و شوهر از دوستان دوران کودکی یکی که اتفاق می افتد به یک دستیار مربی تیم فوتبال در ایالت واشنگتن از کشیدن هم یک مربیگری, گروه حمایت از تغییر. تئو لاوسون به ما می گوید داستان از A. J. Cooper و USF مربی تیم بسکتبال تاد طلایی و جدیدترین تلاش خود را با هم. ... درو Bledsoe عمارت در خم شدن و در نهایت به فروش می رسد. تصاویر از محل اقامت سابق خیره کننده هستند. ... در جای دیگر در Pac-12 و کالج ورزشی که در حال رفتن به برنده شدن در این کنفرانس عنوان این فصل فوتبال? ... کلرادو کارفرمایی مربی آماده است برای بازگشت به کار. ... سابق ایالتی آریزونا گیرنده آماده است برای کمک به 49ers. ... به عنوان USC استقبال از Reggie Bush در برابر آنچه ما آموخته شده از تجربه است ؟

بوکس: به یاد داشته باشید که یک بار در اردوگاه بوکس? خوب رایان Collingwood را تاریخ شفاهی از زمان Chauncy Welliver sparred یک زن و شوهر دور با مایک تایسون نیست دقیقا یک اردوگاه داستان اما آن را دید.

گلف: پس از گذراندن چند ماه تنها فکر کردن در مورد گلف, من شرط می بندم بسیاری از مردمی به این نتیجه رسید یک زن و شوهر درس را رفع تمام مشکلات خود. حداقل به نظر می رسد که با توجه به چه مشغول مربیان گلف هستند. جیم Meehan گلف ستون است و او با یک نگاه به تقاضا برای درس.

Seahawks: عبور از دریاچه واشنگتن در بزرگراه بین ایالتی 90 در طول سال من تعجب کردم که چرا هر کسی که راه رفتن در سراسر. در حال حاضر من می دانم. برای رسیدن به طرف دیگر از روابط. دو همسران Seahawk بازیکنان سازماندهی یک پیاده روی تجمع در سیاتل دیروز. ... سیاه و سفید زندگی مهم جنبش مجبور است یک حساب در ورزش است.

Mariners: گفت: ما به عنوان بازیکن باید تصمیم صاحبان در حال رفتن به نگه داشتن در تلاش برای تحمیل اراده خود پس چرا مبارزه با آن ؟ MLBPA گفت: صاحبان دیروز به فقط آنها را زمانی که و که در آن به نشان می دهد تا. آنها آماده هستند برای بازی.

•••

• مدتی دیروز یک earworm حمله کرد من آگاهی. آن را از دهه 1960 به عنوان بسیاری از آنها هستند. چیزی در مورد لبخند و روزماری. به جز برای برخی از دلیل من earworm حال جهش یافته و آن را نگه داشته تکرار و بیش از بیش "say a little prayer برای من Rosealee ... رز-a-لی-eee." در واقع فکر کردن در مورد آن جهش را در شعر بهتر هستند. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب