روح مشاغل: همچنین نگه داشته است عمل باز در طول همه گیر - Tue, 27 May سال 2020 PST

از ابتدای اقامت-صفحه اصلی سفارش گادوین طب سوزنی نگه داشته است درهای خود را باز به دلیل مدیریت درد در طبقه بندی

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

از ابتدای اقامت-صفحه اصلی سفارش گادوین طب سوزنی نگه داشته است درهای خود را باز به دلیل مدیریت درد در طبقه بندی شده به عنوان یک ضروری خدمات. اما این بدان معنا نیست آن شده است کسب و کار به عنوان معمول گفت: یعقوب گادوین مالک و تنها ارائه دهنده.

همچنین برخی از شیوه های مجبور به بستن درهای خود را و یا کاهش ساعت به دلیل تخصص خود را – مانند آلرژی, هضم, اضطراب و افسردگی در نظر گرفته نمی شد ضروری است.

در ابتدا گادوین فکر می کند که بسیاری از بیماران خود فرض خود را کسب و کار بسته شد. او تا به حال بسیاری از نشان می دهد و بیمار بار به طور چشمگیری کاهش به 25 درصد از هنجار.

وجود دارد انواع دیگر دلایل بیمار بار کاهش یافته است: بسیاری از والدین قرار ملاقات برنامه ریزی شده زمانی که فرزندان خود را در مدرسه بودند مشکوک مالی ناشی از مردم به بدون و بسیاری از خانه باقی مانده به دلایل ایمنی.

"درد مزمن شما می دانید که شما در حال رفتن برای مردن از درد گردن" Godwin گفت. "بسیاری از مردم گفت:" بیایید صبر کنید تا زمانی که منابع مالی ما و برنامه های ما به عقب بر گردیم به تا حدودی طبیعی است." "

پس از چند هفته اقامت-صفحه اصلی سفارش گادوین گفت: بیمار حجم بود که در حدود 50 درصد است. با Spokane County تدریج بازگشایی او فکر می کند او را به نگه داشتن کسب و کار خود را عملیاتی اما پس از پرداخت بیمه با تاخیر توسط یک زن و شوهر از ماه او فقط در حال حاضر احساس مالی خرید اینترنتی.

او اعمال می شود برای حفاظت از پرداخت برنامه وام خیلی دیر است و بدون دریافت کمک. تنها کارمند دیگر این است که همسر خود را هدر گادوین دفتر مدیر.

زیر جدید استانداردهای ایمنی بوده است نه یک مبارزه برای تمرین. پس از او تنها ارائه دهنده متناوب قرار ملاقات در حال حاضر هنجار.

"حتی در شلوغ ترین لحظات این نادر است برای مردم و حتی دیدن هر یک از دیگر در اتاق انتظار ذهن هرگز به نشستن وجود دارد با کسی" Godwin گفت. "دیگر از افزایش استفاده از PPE واقعا نبود یک تغییر بزرگ."

در ابتدا بسیاری از بیماران مسن نمی تواند نگه داشتن قرار ملاقات خود را به دلیل کمک به زندگی بود, محدود کردن دسترسی, اما در عرض چند هفته است که تغییر برای برخی از بیماران خود را با بیشتر درد شدید است.

"شاید آنها در حال حاضر در عمل آنها اشباع شده در داروها و یا برای برخی از این دلیل آنها نمی توانند داروها را," Godwin گفت. "و برای برخی از این بیماران طب سوزنی تنها چیزی است. درد خود را خواهد آنها را به اتاق اورژانس. که برای رفتن به یک فرد که نه تنها خروج از خانه است که آنها ماندن در, اما در حال حمل و نقل و آورده به بیمارستان و استفاده از تمام کسانی که منابع است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن