همه چیز شما نیاز به دانستن — و یا نمی نیاز به دانستن — در مورد هاکی مثبت آزمون hub شهرستانها CBA بحث و بیشتر

Auston متیوز و COVID-19. بازیکن حریم خصوصی در مقابل حق می دانم. NHL دیپلماسی است. TSN گرفتن بخشی از مسابقات جا

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

Auston متیوز و COVID-19. بازیکن حریم خصوصی در مقابل حق می دانم. NHL دیپلماسی است. TSN گرفتن بخشی از مسابقات جام استنلی. ونکوور را به عنوان یک مرکز شهر ؟ تورنتو یا بیرون ؟ سپردن سپردن سپردن.

وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در پشت صحنه با, NHL, NHL, بازیکنان,' انجمن COVID تست تیم های که می خواهید خود را در شهرستانها به یک هاب شبکه که می خواهید به شدت به پخش هاکی و توافق دسته جمعی.

چیزهایی مانند اخبار صدا و سپس به سرعت پیشی گیرد و دیگر چیزهایی که صدا مانند اخبار. در واقع همه آنها در ارتباط ...

  • تورنتو: زمین همیشه به نظر می رسد به حرکت در اینجا. اما تورنتو تصفیه شده پیشنهاد خود را به عنوان ونکوور پیشنهاد می گذرد کردن تخته. (کناکز اعلام کرد آنها را از در حال اجرا در اواخر پنج شنبه.) تورنتو مرکز در مسکن بازیکنان در محوطه CNE. از آنچه من می شنوم لیگ نبود تحت تاثیر قرار. بنابراین به شما ادمونتون. اما وجود دارد بسیاری از قطعات متحرک و it ain't over till آن را بیش از.
  • مهم: سنتی مستقل اخبار سازمان (مانند خورشید و ستاره و مستند در یک dvd خدمات) است که لازم نیست که هر گونه لینک از طریق مالکیت و یا به عنوان دارندگان حقوق – به NHL هیچ مسئله شناسایی بازیکنان که تست مثبت برای COVID-19 ارائه منابع صدا و استدلال است که ارزش خبری دارند و در جهت منافع عمومی. یک بازیکن ستاره آزمایش مثبت برای جهان بیشتر صحبت در مورد بیماری قطعا واجد شرایط.
  • مطبوعات آزاد: می تواند وجود داشته باشد پوش بک در COVID داستان از خوانندگان. , عقیده برای یک خبرنگار: پریشان راحت و آسایش مبتلا. خوانندگان خواهد شد واکنش نشان می دهند با این حال آنها را مناسب. قصه باید یک راست به داستان. خبرنگاران حق دارند به گزارش. اخبار جمع حق نشر یا پخش.
  • رایگان نیست: آنها نیز درست نیست. که ما به ارمغان می آورد به TSN و Sportsnet. Sportsnet روابط عمومی اداره به من ایمیل خود را سیاست: "Sportsnet اخبار سیستم عامل و پایبند به راجرز ورزشی و رسانه ای اخبار سیاست برای همه اخبار گزارش. این شامل نیاز های متعدد تایید و منابع معتبر قبل از انتشار یک داستان است. این سیاست را اعمال می شود به هر داستان نامگذاری بازیکنان هاکی که در حال گزارش به قرارداد COVID."

سیاست صدا است. اما سکوت خبری و خبرنگاران و شخصیت در Sportsnet نشان می دهد چیز دیگری است. ایضا TSN. استیو سیمونز از Postmedia بود در مصاحبه با TSN زمانی که او گزارش ماتیوز بود در میان بازیکنان که تست مثبت است. TSN سپس انصراف بخش از وب سایت خود را. آن را به خوبی ممکن "خودی" — که تا به حال هیچ مشکل بحث در مورد این مسائل به جزئیات قرارداد تجارت شایعات و صدمات و دیگر مسائل مربوط به سلامت — بیش از سال های ناراحت کننده با COVID داستان.

TSN آن گفت: "احترام به سلامت حقوق و حریم خصوصی از ورزشکاران و ما مشی است که گزارش اطلاعات سلامت اطراف COVID-19 مگر اینکه تایید توسط ورزشکار خود را نماینده و یا سازمان است."

وجود دارد, من حدس می زنم یک ننگ با COVID. قضاوت. چگونه او آن را دریافت ؟ که دیگری او را به آن بدهید ؟ که نوع از چیزی.

  • انگ: من پرت شدن در اینجا. تام هنکس آن را کردم. هیچ کس ننگ او است. نواک جوکوویچ آن را کردم. ممکن است در حالی که برای اشاره anit-vaxxing ستاره تنیس به زنده کردن آن است. یک بیماری است. دو افراط است. وجود دارد تنها یک انگ اگر ما اجازه می دهد وجود دارد به ننگ. وجود دارد باید بیشتر شرم در گرفتن coronavirus از وجود دارد خواهد بود در گرفتن آنفولانزا. آن است که اساسا آنفولانزا هر چند بسیار خطرناک تر و کشنده نسخه از آن را. یکی دراز مدت عواقب برای بسیاری از کسانی که زنده ماندن آن است.

نه هنکس و نه جوکوویچ را مخفی می کردند. گفتن داستان خود را — چگونه آنها آن را کردم آنها چگونه با آن برخورد می — خواهد به دیگران کمک کند درک این نیروی مرگبار در زندگی ما است.

  • حق:دانم این معامله بزرگ برای من و یا حداقل بیشتر قریب الوقوع است hub شهرستانها. NHL می خواهد برای قرار دادن 600 یا بیشتر مردم (بازیکنان, مربیان, مربیان, و غیره.) در همان شهر hived کردن ظاهرا برای بازگشت به بازی. من, و, پشتیبانی, علم از آن. اما شهروندان این شهرها حق دارند بدانند که در میان 600 باید COVID. ساده به نظر می رسد. من باید ایمان در مرکز شهرستانها ایده تنها اگر من ایمان مردم پشت آن است. پنهان کردن هویت افراد با COVID می شکند که ایمان است. اگر آنها مایل به مخفی کردن یک COVID مربوط چیز, چه چیز دیگری آنها مایل به پنهان کردن. صراحت و صداقت همیشه بهتر است. شفافیت مهم است.
  • تایید ؟ برای من TSN و Sportsnet در حال شکستن ایمان خود را با بینندگان و شنوندگان. آن را بد به نظر می رسد که آنها تنها به صحبت کردن در مورد NHL-تایید شده, اخبار, اگر این است که آنچه آنها در حال انجام است. اما هاکی می خواهد به بازگشت و هر دو TSN و Sportsnet باید منافع مقرره در آن امن بازگشت. رتبه بندی درآمد حاصل از تبلیغات. و هی این شرکت است که آنها را خود به خود به برگها.
  • TSN حقوق: ستاره آموخته TSN می تواند در نهایت با برخی از بازی ها — به احتمال زیاد رابین دور بازی مربوط به چهار تیم برتر در هر کنفرانس — اگر و هنگامی که 24 تیم جام استنلی مسابقات رزومه. TSN احتمالا تنها در اطراف برای دور اول. زمانی که این مسابقات را به 16 تیم — به طور منظم برگشتی — Sportsnet انحصار بند به احتمال زیاد خواهد شد و پا زدن در. این است که مگر Sportsnet می خواهد برخی از کمک در تولید چه چیزی می تواند سه بازی یک روز در دو سالن.
  • حق حریم خصوصی: این بازیکنان که خواسته NHL به نام نام یا حتی شناسایی چه تیم بود و بازیکنان که تست شده برای COVID-19. بازیکنان بعد از همه داوطلبانه به تمرین و داوطلبانه به آزمایش می شود. بنابراین لیگ اختراع COVID-19 سیاست. قبل از این لیگ تیم مجاز به انتشار آنچه آنها می خواستند در رابطه با سلامت پخش. در نتیجه برخی از تیم رفت و با "بالا بدن" یک اصطلاح اختراع شده توسط برگها تحت پت کوئین. (برگها شده اند دور آینده بیشتر در مورد صدمات از بسیاری از تیم ها در Kyle Dubas دوران, اما آنها toeing NHL-nhl on nbc خط در COVID-19.)

من تصور توسط اردوگاه های آموزشی — هنگامی که ما در گذشته داوطلب مرحله — هویت از بازیکنان و مربیان و مربیان با COVID-19 خواهد بود و وجود خواهد داشت یک راست به می دانم که در مقابل حق حریم خصوصی" بحث است.

  • COVID انتشار: لیگ است که صدور یک بار در هفته از انتشار کل آزمون و مجموع مثبت. آنها در حال انجام آن را در یک شب جمعه هم معمولی برای کسب و کار به انتشار اخبار بد. هنوز هم نمی کنید بیش از حد نگران زمانی که شما می شنوید بازیکنان باید آزمایش مثبت است. پیدا کردن تست مثبت است به همین دلیل برای آزمون. NHL و بازیکنان (و توپی شهرستانها) باید به انتظار برخی از. اما آیا نگران اگر تست مثبت گسترش نمایی و ناشناس باقی می ماند.
  • بازیکن اهرم: برگزاری این نام شد و آسان را برای NHL. آنها در طولانی مذاکره با بازیکنان بر روی همه انواع از جبهه. اساسا nhl on nbc مدیر اجرایی دونالد Fehr اعمال نفوذ همه گیر به کار کردن بهتر از توافق دسته جمعی.

بازیکنان هنوز توافق برای بازگشت به بازی. آنها تنها توافق بر روی یک فرمت. آنها به احتمال زیاد به توافق برای بازگشت به اردوگاه های آموزش مگر اینکه و تا زمانی که لیگ و PA دریافت یک یادداشت تفاهم جدید CBA. یک جریان منقضی می شود در سال 2020 است.

هر دو طرف مذاکره بوده اند برای بیش از یک سال است. این بیماری همه گیر شده که بازیکنان پا. اما هر دو عاقلانه برای دریافت این انجام می شود به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. کار صلح است که همیشه یک ایده خوب است.

  • CBA: چه آن را مانند نگاه ؟ بهترین شرط این است که حقوق و دستمزد کلاه صاف خواهد بود برای چند سال به کمک NHL حرکت ذرات از این بیماری همه گیر. در همان زمان سپردن — یک درصد از بازیکنان و دستمزد است که صاحبان پس اگر لیگ نتواند برای دیدار با آن هاکی مرتبط با اهداف درآمد — ثابت خواهد شد, احتمالا در 20 درصد است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
  • تخت و یا در حال حرکت: این می تواند گودال مالک در برابر مالک و بازیکن در برابر بازیکن. تخت و کلاه و 20 درصد سپردن کمک می کند تا تیم ها مانند Maple Leafs خود را نگه فهرست اسامی با هم. در واقع بازیکنان خواهد بود موافقت به 20 درصد کاهش پرداخت به منظور باقی می ماند با این تیم که آنها را امضا. بنابراین در مقاله بازیکن ممکن است گرفتن 10 میلیون دلار در سال است. در حقیقت او می تواند 8 میلیون دلار است.

اما یک کلاه است که وابسته به درآمد در یک طبیعت واقعی — راه این CBA طراحی شده بود — به نفع بازیکنان با پرداخت آنها خود را کامل حقوق و کمک به تیم با مقدار زیادی از فضای کلاه حقوق و دستمزد. تیم بدون درپوش حقوق فضا مانند برگها خواهد بود مجبور به خالی کردن بالا و قیمت استعداد.

یه سوال ؟ ایمیل من در askevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در کیسه مراسلات پستی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن