نگهبان ملی که در طول خدمت مینیاپولیس ناآرامی می میرد در روز نخست. 'او پتانسیل بزرگ,' خود را گروهبان گفت.

مینه سوتا نگهبان ملی بود که مستقر در مینیاپولیس در طول شورش های اخیر تنها زمانی آغاز شد که عمر خود را کوتاه قط

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

مینه سوتا نگهبان ملی بود که مستقر در مینیاپولیس در طول شورش های اخیر تنها زمانی آغاز شد که عمر خود را کوتاه قطع شد و در یک تصادف در شهرستان واشنگتن در روز پنج شنبه.

Spc. ساموئل Leedom, 20, از Oak Park Heights, رانندگی شمالی در منینگ خیابان در غرب شهرستان لیکلند حدود 6:30 بعد از ظهر انجام و تحویل برای DoorDash.

با توجه به واشنگتن شهرستان کلانتر, Leedom بود که رانندگی با نیسان Sentra بیش از عبور از مرکز خط به ترافیک می دوزند و برخورد سر با یک کامیون کمپرسی در نزدیکی 22 خیابان. سقوط همچنان تحت بررسی است.

"پسر من را لمس بسیاری از مردم است. او یک پسر با مامان," مادر هایدی Leedom گفت: از طریق اشک دوشنبه. او گفت: خبر مرگ او شده است مثل یک خواب بد که از آن او نمی تواند از خواب بیدار.

ساموئل Leedom, 20, از Oak Park Heights, کشته شد, پنج شنبه, 16 جولای سال 2020 در یک تصادف در غرب دریاچه Township. او یک عضو از مینه سوتا گارد ملی و خدمت در 34 پلیس نظامی, شرکت, سوم دسته اول تیم ملی در استیلوتر. (حسن نیت ارائه میدهد از Leedom خانواده)

او فکر کرد شاید پسر او دچار مشکل شد که واشنگتن شهرستان کلانتر معاون کشیده در مقابل خانه او شنبه شب.

"من گفت:" چه چیزی اشتباه است ؟ آن است که سام؟' من به یاد داشته باشید او گفت: "من خیلی متاسفم این را بگویم اما شما پسر در یک تصادف,'," او گفت:. "من رفت و بی حس و سپس من کاهش یافته است. من به یاد داشته باشید هر چیزی پس از آن. من باور نمی او. من گفتم: من می خواستم او را ببینم."

Leedom متولد مارس 30 سال 2000 در Lakeview بیمارستان در استیلوتر به هایدی و کریستوفر Leedom.

"من به یاد داشته باشید موهای خود را خیلی ضخیم و مجعد مثل مادر," او گفت:. "او از آن متنفر بودم."

با حضور او در سنت کریکس مدرسه کاتولیک بلوط ارتفاعات ابتدایی مدرسه فارغ التحصیل شد و از Stillwater دبیرستان در سال 2018 است.

او دوست داشت در خارج از منزل و همچنین چند ورزشی است. پدر و مادر خود را طلاق هنگامی که او جوان بود و مادر او را دوست بابی Bischoff آموخت که چگونه به شکار. او اولین آهو با تیر و کمان در سن 13 سالگی. پدربزرگش جک Terhaar او را در چند راه سفر به ایالات متحده و Bischoff مادر سوزان Bischoff او خوانده مادر بزرگ که همیشه پخته او نان موز.

او در پشت برگ نیمی برادر Jady رایت 25 و نیم خواهر مکنزی Leedom, 13.

Leedom عاشق تیراندازی اسلحه و می دانستم که او می خواست می شود در یک روز به مادرش گفت:.

در سن 17 سالگی او داوطلب خدمت سربازی در مینه سوتا گارد ملی و رفت و از طریق بوت کمپ. او فارغ التحصیل از دبیرستان در سال 2018 و تکمیل آموزش های خود را در فورت لئونارد وود در ایالت میسوری که از تابستان است. وی با گارد در 34 پلیس نظامی شرکت در استیلوتر در حالی که همچنین در حال کار یک کارخانه کار. با توجه به COVID-19 او به تازگی گذاشته شده است از کار خود را به طوری که او در زمان DoorDash موقعیت به عنوان کار موقت, مادرش گفت:.

ساموئل Leedom, 20, از Oak Park Heights, کشته شد, پنج شنبه, جولای 16, 2020, در یک تصادف در غرب دریاچه Township. او یک عضو گارد ملی ارتش و خدمت در 34 پلیس نظامی, شرکت, سوم دسته اول تیم ملی در استیلوتر. (حسن نیت ارائه میدهد از گارد ملی ارتش)

خانواده و مربیان خود را در گارد توصیف او به عنوان کسی که هرگز ملاقات یک غریبه و از ذهن نیست کار سخت است.

"او می تواند به زندگی از حزب" مادرش گفت:. "او که میلیون دلار لبخند. او یک jokester هوشمند ، او را لمس همه است."

"او یکی نیست به نشستن گفت:" گروهبان. براد اندرسون. "او در تلاش برای تبدیل شدن به یک رهبر. او می خواست به یک رهبر در بدترین راه است."

با توجه به سروان. تروی, Davidson, فرمانده نظامی 34 پلیس شرکت Leedom "به تازگی به تماس پاسخ داده به دولت وظیفه فعال در حمایت از ناآرامی های مدنی در شهرهای دوقلو. ساموئل از حضور در ما شکل خواهد بود به شدت از دست رفته است."

هایدی به یاد روز به او تلفن کردم به رفتن به کار در مینیاپولیس زمانی که خشونت فوران پس از روز یادبود مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس.

"آدرنالین من می توانید ببینید در چهره بچه هیجان بودن leery از آنچه که او در حال رفتن به رفتن به" او گفت:. "من گفت:" رانندگی با خیال راحت. او در آنجا ماند تا اواسط ماه ژوئن است."

اندرسون شده بود تحت تاثیر قرار با Leedom را بی خیال راه با مردم و خود را مشتاق تعهد به خدمت به کشور خود.

"او بسیار اجتماعی بچه" اندرسون گفت. "او روشن یک اتاق. او دوست داشت به صحبت کردن با مردم است. او به طور مداوم خواسته شود که قادر به آموزش در ابعاد مختلف. او هرگز تردید است. او بود و آماده برای رفتن در یک لحظه متوجه. او پتانسیل بسیار زیادی است."

Leedom را پیدا که هنگامی که پسر او پیوست گارد او به ارث برده یک خانواده است.

"گارد شده است بسیار شگفت انگیز," او گفت:.

سالن بنیاد خانواده خواهد شد و میزبانی آن جانبازان افتخار سالانه گلف کلاسیک در اوت. 8 در عقاب گلف در هادسون, Wis. پایه و گفت: هایدی Leedom آنها برنامه ریزی برای استفاده از $10 ، 000 از بودجه مطرح شده به عنوان یک بورس تحصیلی در Leedom نام برای رفتن به سمت آموزش و پرورش از استخدام جدید.

Leedom واحد تنظیم شده است به کشتی به کوبا Aug. 10. اما قبل از آنها به, آنها به شما می گویند خداحافظی به او در طول یک بسته یادبود Aug. 9 در استیلوتر زراد خانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب