NFL GMs مربیان تلاش برای تعادل بیشتر در زندگی و کار

برای اولین بار در گذشته ، NFL به طور کلی مدیران و مربیان و کسانی که به آنها کمک, کار در بسیار رقابتی فرهنگ است

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

برای اولین بار در گذشته ،

NFL به طور کلی مدیران و مربیان و کسانی که به آنها کمک, کار در بسیار رقابتی فرهنگ است. قرار دادن در ساعت های طولانی است که به سادگی قابل درک به عنوان بخشی از این کار است.

آنها نشان می دهد تا در صبح زود و اغلب در اواخر شب — اگر آنها حتی رفتن به خانه در همه. روز به روز هفته به هفته و ماه پس از ماه.

"هر کس که کار می کند در فوتبال و سایر ورزش حرفه ای فداکاری های بسیاری از هم خانواده" Detroit Lions مدیر کل باب کوین می گوید. "این است که تنها راه آن بوده است."

مگر در مواردی وجود دارد یک بیماری همه گیر.

لیگ بسته تیم امکانات در ماه مارس با توجه به شیوع کروناویروس ارسال مربیان و مدیران عامل خانه. کسانی که با خانواده های زخم در زیر همان سقف با همسران و بچه ها به صورت روزانه برای مدت طولانی برای اولین بار در حرفه خود.

حتی اگر تیم ستاد باز شد در اوایل این ماه در برخی از تیم ها مانند شیرها تصمیم به اقامت در محل در حالی که در ادامه به ارتباط با یکدیگر از طریق رایانه و تلفن همراه. و هنگامی که NFL اجازه می دهد تا درب باز برای اردوگاه های آموزشی در تابستان امسال شیرها خواهد بود در میان franchises ارزیابی آنچه که استاندارد روش های عملیاتی را می توان به کمک به کارکنان اعتصاب بهبود lifework تعادل است.

"من هرگز فکر نمی کردم من می تواند به عنوان کارآمد کار به طور انحصاری از خانه از اواسط ماه مارس" کوین گفت. "آن را باز کرده و چشم من قادر به صرف زمان کمتر در دفتر."

رهبران لیگ پیدا کردن آن ممکن است به جلو و نسبتا منظم خارج از فصل در برخی از راه اصلی انجام این طرح رایگان آژانس و صاحبان جلسات تقریبا در حالی که طرح های احتمالی برای تاخیر بالقوه در فصل قبل و فصل به طور منظم.

در ضمن به طور کلی مدیران و مربیان کشف شده است که مراقبت از کسب و کار برای تیم خود را از بین می شکند برای وعده های غذایی با اعضای خانواده شد روشنگر تجربه.

"من یاد گرفته ام بیشتر در مورد خودم به عنوان یک فرد از این طریق" Buffalo Bills مربی شان McDermott گفت. "فقط در شرایط صبر و شکیبایی است که برای رفتن به لحظات بود."

در طول پیش نویس کودکان و نوجوانان بودند حلق آویز کردن در اطراف پدران خود را در حالی که بر میدارد ساخته می شد و دوربین های تلویزیونی اسیر دست زدن به صحنه دیده اند چرا که به خوبی آنها اتفاق نمی افتد قبل از.

"من احساسی صحبت کردن در این مورد چون من عاشق این دو بچه و من همسرم را دوست دارم" کوین گفت. "این سخت است به دور از این بچه ها سفر به اطراف pro روز و پریدن از روی پروازهای گرفتن خانه در اواخر پس از آن خواب به مدت شش ساعت و رفتن به دفتر صبح روز بعد."

Jacksonville Jaguars مربی داگ Marrone تلاش برای بهره برداری کامل از این فرصت منحصر به فرد در میز شام نشسته و تکان دهنده مکالمات با خانواده اش به طور منظم.

"این یک زمان است که احساس می کنم مثل من می شاید برخی از چیزهایی که من احساس گناه در مورد" Marrone گفت. "برای سال های بسیاری از من کار شده اند."

دکتر مایکل Gervais بالا-عملکرد روانشناس گفت: همه گیر ایجاد کرده است یک فرصت برای مردم موفق به کشف ابعاد دیگر زندگی خود را.

"هنگامی که مردم بسیار ماهر در هر صنعت وجود دارد یک هویت دام است که انتظار در بال. آن را به نام شناسایی سلب حق اقامه دعوی" گفت: Gervais کار کرده است که از نزدیک با Seattle Seahawks پیت کارول مربی و تیم خود را. "در حقیقت ما به مراتب بیشتر از آنچه که ما انجام دهد. ما چند بعدی انسان است که نمی توان تعریف شده توسط فقط یک نقش ما در آن ساکن است."

شیران مربی مت پاتریشیا sheepishly او اذعان دارد در این تیم ستاد در پارک آلن میشیگان دیگر از او خواهد بود و به صرف برخی از شب وجود دارد در طول فصل. برای چند ماه گذشته هر چند پاتریشیا همسر و بچه ها تا به حال بی سابقه دسترسی به او.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من هرگز در اطراف خانواده من این است و من هرگز از خانه تا این حد" پاتریشیا گفت. "من هرگز در یک وضعیت که در آن من می توانم بچه ها من صبحانه و سپس بازگشت به کار. و یا اجرا از طبقه بالا به شام و سپس بازگشت به کار. و یا قرار دادن بچه ها به رختخواب و رفتن به کار.

"من نمی باید یک زندگی بسیار خوب تعادل است. من در تلاش برای چون من نیاز به یک زندگی بهتر تعادل است. امیدوارم ما سعی خواهیم کرد برخی از چیزهایی که از راه دور و پیدا کردن آنها کار می کنند."

AP طرفدار فوتبال نویسندگان Teresa M. واکر و مارک و نویسندگان ورزشی جینی McCauley برت Martel, جان Wawrow اندرو سلیگمن و استیو Megargee کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن