کودکان از نوازندگان معروف که معروف نوازندگان - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

چهل سال پیش یک زن پاپ گروه سه نفره قرار داده شده خود را برای اولین بار تنها در No. 1 در Billboard Hot 100 sin

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

چهل سال پیش یک زن پاپ گروه سه نفره قرار داده شده خود را برای اولین بار تنها در No. 1 در Billboard Hot 100 singles chart. آن خواهد بود که برای اولین بار از چهار متوالی Top 10 hits برای سه تن از دختران 1960 موسیقی پاپ آیکون.

(سام جونز/آسوشیتد پرس)

این بود Wilson-فیلیپس یکی از پرطرفدارترین اعمال اطراف در سال 1990 و 1991. Carnie Wilson, سمت چپ, و وندی, راست, در حال دختر از برایان ویلسون بنیانگذار ساحل پسران آهنگساز و تنظیم کننده و تولید بسیاری از بیشترین بازدید خود را. Chynna فیلیپس, مرکز, است, دختر جان و میشل فیلیپس از Mamas و Papas.

سه تا از دوستان دوران کودکی تا به حال اغلب آواز در هماهنگی با هم به تقلید از موسیقی را از پدر و مادر خود را. در سال 1989 آنها امضا یک قرارداد ضبط شد و توسط music producer Glen Ballard – که پنج سال بعد را در تولید Alanis Morissette را "Jagged Little Pill" و ثبت آن در اول خود با عنوان آلبوم. که آلبوم را به فروش 10 میلیون نسخه.

ویلسون فیلیپس
آلبوم منتشر شده: مارس 8, 1990

پنج تک آهنگ منتشر شده از آلبوم:

1

"نگه دارید"
منتشر شد: Feb. 27, 1990
به اوج خود رسید در: شماره 1 – 9 ژوئن 1990 ... یک هفته در شماره 1

2

"آزادی من"
منتشر شده: ژوئن 1990
به اوج خود رسید در: شماره 1 – Sept. 15, 1990 ... دو هفته در شماره 1

3

"ضربه"
منتشر شد: Oct. 1, 1990
به اوج خود رسید در: شماره 4

4

"شما در عشق"
منتشر شد: Jan. 30 سال 1991
به اوج خود رسید در: شماره 1 – مارس 20, 1991 ... یک هفته در شماره 1

5

"رویای هنوز زنده است"
منتشر شده: ژوئن 1991
به اوج خود رسید و در شماره 12

سه نفر دوم آلبوم "سایه و نور" منتشر شده در سال 1992 – فروش داشتند اما قطعا نبود سر و صدا ضربه اول خود را انتشار تا به حال بوده است. گروه تقسیم کردن. فیلیپس ضبط یک آلبوم انفرادی خود را در سال 1995 و چوب به بازیگری در حالی که برای. او عمده ترین ظاهر شد به عنوان یک شرکت کننده در "رقص با ستاره ها" در سال 2004.

Carnie و وندی خواهد رکورد یک زن و شوهر از آلبوم به عنوان یک اواز یا موسیقی دو نفری قبل از وندی زمان به منظور بالا بردن یک خانواده است.

Chynna, Carnie و وندی در سال 2012. (دنی Moloshok/آسوشیتد پرس)

Carnie است و پس از تبدیل شدن به معروف بیشتر از سه: او را به انتشار خود آلبوم انفرادی خود میزبان همزمان در طول روز تلویزیون نشان می دهد بحث و احیای "تازه داماد نشان" خدمت به عنوان یک خبرنگار برای "سرگرمی امشب" و ستاره در خود واقعیت نشان می دهد.

سه نفر دوباره در سال 2004 به انتشار یک آلبوم از 1960s و 1970s آهنگ های پوشش و سپس دوباره در سال 2010 به انتشار یک آلبوم بیشتر. آنها هنوز هم تور گهگاه.

کودکان دیگر از نوازندگان معروف که معروف نوازندگان:


Rosanne نقدی

پدر: Johnny Cash

دختر جانی کش و همسر اول خود ویویان Rosanne است در درجه اول یک کشور موسیقیدان اما تا به حال متقاطع موفقیت است. او برنده چهار جایزه گرمی و قرار داده شده 11 مجرد در شماره 1 در بیلبورد کشور می پردازیم. او همچنین نوشته است و داستان های کوتاه این نویسنده سه کتاب.


ناتالی کول

پدر: Nat King Cole

ناتالی آمار آن را در سال 1970 با R&B موسیقی و روشن به سنتی و پاپ در 1980s. او در سال 1991 آلبوم از آهنگ های ضبط شده توسط پدرش "فراموش نشدنی... با عشق" به فروش هفت میلیون نسخه در آمریکا و برنده هفت جایزه گرمی. او در سال 2015 در سن 65.


مایلی سایرس

پدر: بیلی ری سایرس

دختر یک کشور, موسیقی, هنرمند و بازیگر مایلی آن ضربه بزرگ در سن 13 سالگی با بازی در دیزنی کانال موسیقی طنزهای "هانا مونتانا". در علاوه بر این به یک رشته از بالا به فروش آلبوم موسیقی متن فیلم از نشان می دهد که مایلی به ثمر رساند تا سه شماره 1 آلبوم تکنوازی و چهار مطلب بالا 5 آلبوم.


یاکوب دیلن

پدر: باب دیلن

پسر یکی از صنایع پیشرو ترانه سرایان بزرگ شده و تبدیل به خواننده و ترانه سرا اولیه برای گروه راک Wallflowers. یاکوب برنده یک جفت از جوایز گرمی برای کار خود را با گروه خود را و او را منتشر دو آلبوم انفرادی.


Arlo اکلاهما

پدر: وودی گاتری

Arlo به دنبال راه پدرش نوشتن و آواز عامیانه و اعتراض ها ، معروف ترین کار او آمد پس از او دستگیر شد و در سن 18 سالگی برای آزادسازی زباله در استوک بریج جرم. او که تجربه به "آلیس رستوران Massacree," 18 دقیقه صحبت کردن عامیانه-بلوز آهنگ.


Enrique Iglesias

پدر: خولیو ایگلسیاس

پسر یکی از جهان بالا-فروش ضبط هنرمندان رفته است به فروش بیش از 70 میلیون رکورد و به جای 27 شماره 1 تک آهنگ در بیلبورد داغ لاتین آهنگ پردازیم. انریکه تا به حال جریان اصلی موفقیت نیز با پنج Top-5 تک, دو, شماره 1 تک آهنگ و یک جایزه گرمی.


تیرانداز جنینگز

پدر: Waylon جنینگز

تیرانداز شروع بازی در پدرش باند در سن 14 سالگی و سپس او را به کشور یاغی و جنوبی سنگ قرار دادن هفت آلبوم و تعدادی از EP سوابق بیش از 13 سال گذشته. او همچنین میزبان یک کشور موسیقی رادیو نشان می دهد در Sirius XM سه بار در هفته.


Norah Jones

پدر: Ravi Shankar

دختر, هندی, سه تار استاد Ravi Shankar, نورا تبدیل به یکی از جهان بالا, جاز, هنرمندان, فروش بیش از 50 میلیون آلبوم و نه برنده جایزه ی گرمی شد. او در سال 2002 اولین آلبوم "Come Away with Me," فروش 27 میلیون در سراسر جهان و برنده پنج جایزه گرمی.


Ziggy Marley

پدر: باب مارلی

Ziggy ثبت اولین آهنگ با خواهر و برادر خود را زمانی که او 11 ساله بود. پس از مرگ پدرش دو سال بعد Ziggy در زمان جای خود را در پدرش band, the Wailers. او شرکت در هشت آلبوم با خانواده band, ملودی سازان و او را منتشر هفت آلبوم خود را.


Liza Minnelli

مادر: Judy Garland

لیزا برنده جایزه تونی در سن 19, تنظیم کردن یک حرفه ای به عنوان یک خواننده و بازیگر روی صحنه و صفحه نمایش. در سال 1972 در سن 26 او برنده یک جایزه اسکار برای ایفای نقش در فیلم "کاباره" و یک جایزه امی برای او تلویزیون, ویژه "لیزا با زهرا" او رفته با پیروزی دو Tonys.


Nas

پدر: Olu دارا

پسر اشاره کرد جاز نوازنده ناس " اولین آلبوم "Illmati" که آمد زمانی که او بود 21 – هنوز هم به عنوان یکی از بهترین hip-hop albums of all time. او رفته به انتشار 12 آلبوم. او نامزد جایزه گرمی 13 بار و برای MTV Video Music Awards شش بار.


نانسی سیناترا

پدر: فرانک سیناترا

دختر یکی از بزرگترین نامها در تاریخ موسیقی نانسی منتشر شد یک ضربه بزرگ تنها در سال 1967 "این چکمه ها برای راه رفتن'." او همچنین ضبط یک آهنگ با پدر و co-ستاره دار با الویس پریسلی در فیلم "سریع السیر" در سال 1968.


Zak Starkey

پدر: Ringo Starr

Zak داده شد اولین درام کیت در سن 10 سالگی توسط پدرش رفیق "عمو کیت" ماه است. رینگو می خواستم او را برای تبدیل شدن به یک دکتر یا وکیل به جای. Zak خواهد تور با رینگو استار و استار باند. بیش از دو دهه گذشته او بازی می کردن و با واحه و که.


Rufus Wainwright

پدر: Loudon Wainwright III

گریز از مرکز خواننده و آهنگساز منتشر کرده است هفت آلبوم کمک به تعدادی از سینما موسیقی فیلم و موسیقی نوشته شده برای رقص محصولات. او همچنین ساخته شده مختصر حضور در فیلم و نامزد یک جایزه گرمی در سال 2009.


Hank Williams Jr.

پدر: هنک ویلیامز

"Bocephus" آغاز شده با استاندارد کشور کرایه مانند پدرش اما به زودی نوسان به جنوب راک و بلوز. او موفق به کسب هشت جایزه گرمی است اما ممکن است بهترین شناخته شده برای باز کردن موضوع "دوشنبه شب فوتبال است." او هنک ویلیامز سوم نیز یک غیر متعارف کشور ،


Dweezil Zappa

پدر: Frank Zappa

در سن 12, Dweezil منتشر شد اولین واحد ... که تولید شده توسط ادی ون هیلن. او به عنوان یک MTV VJ و بازیگر تلویزیون در حالی که با انتشار آلبوم های خود و با خواهر و برادر خود را. اخیرا او انجام شده پدرش آهنگ ها در "Zappa نقش Zappa" تور و آلبوم منتشر شده است.




tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن