زن در قتل فرزند برش شیشه ای در جنوب مینیاپولیس تیراندازی

یک زن که به ضرب گلوله کشته شد مرده در یک تیراندازی شنبه شب در یک ماشین با 3 سال کودک قدیمی, پلیس گفت:.کودک نمی

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

یک زن که به ضرب گلوله کشته شد مرده در یک تیراندازی شنبه شب در یک ماشین با 3 سال کودک قدیمی, پلیس گفت:.

کودک نمی شد اما شد تحت پوشش در خون زمانی که راننده از ماشین پرچم افسران برای کمک به. مرد رانندگی ماشین بود uninjured.

مقامات می گویند که در مدت کوتاهی پس از 8 p. m. ماموران در حال گشت زنی در منطقه 26th, خیابان شمالی و Dupont Avenue North شنیده صدای شلیک گلوله و گلوله "صیقل با برس گردان از طریق هوا" توسط آنها. افسران سپس پرچم توسط یک مرد رانندگی یک ماشین با سوراخ گلوله در نزدیکی خیابان 24 و برایانت خیابان شمالی.

ماموران دریافتند یک زن گفته می شود که در 20s خود را در صندلی مسافر. این خودرو همچنین شامل یک کودک است. هر دو زن و کودک بودند تحت پوشش در خون, پلیس گفت:. یک افسر نمی دانستند اگر کودک به ضرب گلوله کشته شده بود رفت و برای کمک به کودک در حالی که دیگر افسران تلاش برای کمک به زن است.

او تا به حال هیچ نبض و تنفس است. افسر که شروع CPR و دیگر صرفه جویی در زندگی اقدامات قادر به دریافت یک پالس دوباره قبل از او گرفته شده بود به شمال یادبود مرکز پزشکی توسط متخصصین. اما او بعد از درگذشت یک شب در بیمارستان است.

فرزند نشده بود اما خونریزی بود از کاهش ناشی از شیشه خرده ریز و نیز گرفته شده به بیمارستان.

پلیس گفت تحقیقات مقدماتی نشان می دهد که تیراندازی ناشی از یک درگیری بین مرد رانندگی خودرو و سرنشینان دیگر خودرو در نزدیکی 26th, خیابان شمالی و امرسون خیابان. هر کسی با اطلاعات است که تشویق به تماس CrimeStoppers در 1-800-222-TIPS (8477).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن