نقد و بررسی فیلم: 'خاک موسیقی' زیبایی شات اما رژیم با معنی بالقوه - سه شنبه, 16 Jul 2020 PST

وجود دارد و بسیار بالقوه در گرگور جردن "خاک موسیقی است." وجود دارد, منبع, مواد, Tim Winton را بوکر جایزه-شارت

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

وجود دارد و بسیار بالقوه در گرگور جردن "خاک موسیقی است." وجود دارد, منبع, مواد, Tim Winton را بوکر جایزه-شارت 2002 رمان به همین نام است. (آن اهدا شد بالاترین ستایش استرالیا ادبیات مایلز فرانکلین جایزه است و در اینجا اقتباس از تجربه فیلمنامه Jack Thorne.) پس از آن وجود دارد این دو بسیار دستکمگرفتهشده و فوق العاده با استعداد ستاره اسکاتلندی بازیگر Kelly Macdonald و آمریکایی ستاره Garrett Hedlund. وجود تنظیمات خیره کننده در سواحل غربی استرالیا در نزدیکی پرت که اسیر gorgeously توسط فیلمبردار سام Chiplin (با عکاسی زیر آب عکاسی توسط ریک Rifici).

اولین 30 دقیقه و یا پس از "خاک موسیقی" در حال مرموز و هیجان است. مک دونالد است Georgie کوچکتر دوست دختر از شناخته شده ماهیگیر محلی جیم (David Wenham). او یک میل شدید برای قبل از سحر اقیانوس شنا صبح شراب و چرت بعد از ظهر. عمدتا نادیده گرفته و قضاوت جیم او کست چشم او به سوی یک شکارچی دزدکی او نقاط در خلیج در اوایل صبح Lu (Hedlund). هر دو مک دونالد و هدلند در حال bronzed ماهیچه ی در اوج آفتاب خیس زیبایی. زمانی که آنها به رختخواب پس از doublespeak در مورد "خرید آبجو با خدا ممنوع" این فوق العاده هیجان انگیز است.

اما پس از آن فیلم فقط مرتب کردن بر اساس از اصطبل خارج در یک چرخش معنادار به نظر می رسد و گریان زمزمه و زل زده بود به اقیانوس مناظر. Lu است به تازگی غم انگیز گذشته و خاطرات از دست دادن او امد و شد زیاد او با صدای رسا و مشخصه تقریبا به طور مداوم در سند چشم انداز خود را برادر, سکس خواهر و خواهر زاده آواز موسیقی بلوگرس در خانواده خود گروه است. در شهر کوچک خود را Lu و جیم محدود هستند Georgie بلکه توسط لایه هایی از فاجعه ای است که به آرامی نشان داد. هنگامی که آن را تمام می شود بیش از حد, Lu طول می کشد خاموش برای یک جزیره دور افتاده در حال اجرا به دور از گذشته خود خاطرات خود را از Georgie و جیم به مجازات بیابان.

در ابتدا وجود دارد و جذابیت خاصی به جای کم حرف, اسکریپت, است که در آن شخصیت بحث در اطراف هر یک از دیگر و نه به یکدیگر. Georgie و جیم هرگز با لينک مستقيم, تا زمانی که او در دیدار Lu و او را به جای بی محابا آن را تغییر طراوت از سرعت حتی اگر Georgie هنوز در تلاش به صف مقابل. در واقع خیلی از این موضوع با این فیلم این است که Georgie آسان نیست شخصیت به داخل. او خود مخرب با سکس و مشروب الکلی; اصلی مقابله مکانیزم انداخت به آب. اما او به ندرت می گوید دقیقا همان چیزی است او را به فکر کردن. و یا زمانی که او می کند به نظر می رسد کمی بیش از حد بیش از حد دیر است. اسکریپت frustratingly پیچیده در زمان.

این فیلم غیر قابل انکار قطاری خیره کننده و غیر معمول چشم انداز ساحلی غرب استرالیا. آن را به یک فوق العاده زیبا و فیلم, اما آن را یک چالش به احساسی اتصال به آن است. آن را احساس می کند مانند طرح کلی از آنچه که می توانست یک رمان حماسی اما در ترجمه به صفحه نمایش آن را از دست داده است درونی و عمیق آن ممکن است ابلاغ شود. در سال 2009 افسانه ای در استرالیا فیلمساز فیلیپ نویس ("Rabbit-Proof Fence") متصل شد برای انطباق رمان اما 2014, وی در مصاحبه با "من هرگز نمی تواند یک اسکریپت است که من فکر می کردم اسیر شعر و رمان و این مشکل وجود دارد. یک شاعرانه رمان فقط مشکل ترجمه یک فیلم است." در آن به نظر می رسد مشکل است. چیزی عمیقا ندارد در مورد این نسخه روی صفحه نمایش از "خاک موسیقی" و در نهایت همه که بالقوه است که متاسفانه حیف و میل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن