مبارزه در زمان COVID: آیا امتیازهای یا رقبا را دست بالا? - Sat, 25 Jul 2020 PST

به نقص یک coronavirus انتخابات سال بدون سابقه دانشگاه ایالتی واشنگتن را تراویس Ridout نشان می دهد به دنبال باز

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

به نقص یک coronavirus انتخابات سال بدون سابقه دانشگاه ایالتی واشنگتن را تراویس Ridout نشان می دهد به دنبال بازگشت در یکی دیگر از فن آوری پیشرفته است که از لحاظ فیزیکی از هم جدا نامزد از توده ها.

تلویزیون.

"است که انتقال از همه چیز را از بیخ و بن همه چیز را چهره به چهره و یا درب-ضربه زدن به داشتن تلویزیون وجود دارد در حال حاضر" Ridout, یک استاد علوم سیاسی با یک تحقیق تاکید بر مبارزات انتخاباتی و تبلیغات ، "این است که به نوع شدید این سال است. شما انجام نمی دهد هر چیزی در فرد است."

رقبا و امتیازهای یکسان شده اند مجبور به انصراف از عمده جمع آوری اعانه. نامزد مرجع تخصصی هنگامی که یک محل برای رای دهندگان مردد به دیدار و شنیدن به طور مستقیم از نامزدها یا نقل مکان به صورت آنلاین و یا لغو شده است آشکار. انتخابات ریاست جمهوری معمولا upstaging پایین-رای گیری مسابقه در حالی که همچنین تاثیرگذاری بر رای دهندگان به حمایت و یا رد یک حزب نامزد شده و حتی نقش برجسته در سال 2020 انتخابات به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بارها علنا به آدرس بیماری همه گیر کوروناویروس با presumptive چلنجر, جو بایدن, حمله به پاسخ در رسانه های اجتماعی و در خود سخنرانی کردند.

با توجه به تمام کسانی که تحولات آن را دشوار است می گویند که آیا امتیازهای خود ادامه خواهد داد به لذت بردن از مزایای آنها به لحاظ تاریخی برگزار می شود بیش از رقبای Ridout و کسانی که به دنبال دفتر سیاسی این سقوط می گویند. اما وجود دارد برخی از تاریخی درس به اینسو انسو جمع کردن از ظهور تلویزیون در هنگام مبارزات با استفاده از رسانه برای رسیدن به مخاطبان که در غیر این صورت غیر ممکن شده است.

روشن استفاده در آن روز رفت به مناظره Ridout گفت.

"مبارزات تر شد رسانه-محور و آن وقت یکی از شما می دانید," او گفت:.

دانشمندان علوم سیاسی اشاره کرد که از دهه 1950 زمانی که تلویزیون شد یکی از ویژگی های محبوب بسیاری از خانواده های آمریکایی از طریق 1980s امتیازهای در سطح فدرال برگزار قوی و رو به رشد استفاده بیش از رقبای تازه بدوران رسیده. که منعکس شد در برگه رای و پول برای مبارزات انتخاباتی.

در هنگام نصب یک چالش در برابر دیرین وقت بسیاری از نامزدها می گویند که جلسه رای دهندگان کلید swaying حمایت به سمت خود.

سو Kuehl Pederson جمهوری خواه در حال اجرا برای کمیساریای از زمین های عمومی در برابر وقت هیلاری فرانتس گفت: مبارزه در حال حاضر است که واقعا خسته کننده است. Kuehl Pederson زد در سال 2016 برای یک دولت سنا صندلی در 19 منطقه و یکی از بزرگترین چیزهایی که او نتواند در حال حاضر canvassing از طریق محله.

"این فوق العاده ارزشمند و اغلب در حال حرکت تجربه," او گفت:. "این واقعا به من کمک کرد احساس متصل به رای دهندگان است."

دیو ویلسون هدف در چند اجرا می شود برای کنگره به عنوان یک نهاد مستقل شد و به پاسخگویی به بسیاری از رای دهندگان که ممکن است برگزاری رویدادهای زندگی می کنند در کتابخانه محلی و ضربه زدن بر روی هزاران نفر از درب.

در حال حاضر به عنوان یک دموکرات در زمان coronavirus که تاکید منتقل شده به جلسات آنلاین.

"شما به طور بالقوه می تواند در دیدار با مردم بیشتر. شما لازم نیست که به سفر شما نمی باید سعی کنید برای رفتن به هر گوشه ای از منطقه" ویلسون گفت: از آنلاین مبارزه.

داگ مک کینلی در حال اجرا در برابر وقت در کنگره ایالات متحده دن Newhouse در مرکز واشنگتن تکرار نگرانی در مورد اینکه قادر به عنوان یک رقیب برای دیدار با طرفداران بالقوه چهره به چهره.

"آن را ساخته خرده فروشی کمپین یک تهدید برای بهداشت عمومی و ایمنی. شما قادر به نگه داشتن سالن های شهر. ... از آن ساخته شده آن را بسیار دشوار است برای رسیدن به رای دهندگان" او گفت:.

McKinley گفت: اگر یک پوشش نقره ای آن است که عادی زوم تماس و teleconferences ساخته شده است آن را آسان تر برای رسیدن به مردم در سراسر یک منطقه بزرگ.

Ridout گفت: ابزارهای فن آوری جدید برای جمع آوری کمک های مردمی مانند ActBlue اجازه می دهد حامیان کوچک برای ارسال کمک های نقدی دولت در سراسر خط. کسانی که کوچکتر کمک های مالی می تواند اضافه کردن.

"این آخرین مسابقه سال 2020 به نظر می رسد در مورد همان سطح گذشته از چرخه" Ridout گفت: از کمپین جمع آوری کمک های مالی. "ما در حال دیدن بیشتر سنا, تبلیغات, اما این فقط ممکن است رقابت است."

اما برخی از نامزدها می گویند که آنها در حال و نه حتی درخواست برای کمک های مالی. تشکر. کتی McMorris راجرز که دارد زیادی پول نقد مزیت بیش از رقبای لغو معمول کمپین کیکآف رویداد در اوایل بهار امسال با توجه به همه گیر و به جای خواسته هواداران برای اهدای خون است.

وزیر امور خارجه کیم Wyman گفت: همه گیر اتحادش را تغییر چگونه او می رسد به رای دهندگان. به جای برقراری تماس تلفنی و درخواست برای کمک های مالی او گفت که او اغلب حتی نمی خواهد برای پول بخواهید. او را تنها یک گفتگو در مورد چگونه رای دهندگان در حال انجام است.

Wyman گفت: جمع آوری کمک اعداد هستند که در مبارزات انتخاباتی او در اصل پیش بینی شده به آنها بود اما آنها هنوز هم امیدوار کننده به عنوان او را به دیدن بسیاری از مردم نوشتن کوچک چک.

"این فقط, مختلف," او گفت:. "حتی در وقایع آن عجیب و غریب از دیدن همه در یک صفحه نمایش."

Gael ترلتن دموکراتیک نامزد وزیر امور خارجه گفت: بزرگترین راه همه گیر است و تحت تاثیر مبارزات انتخاباتی خود را از طریق جمع آوری کمک های مالی. چرا که بسیاری از مردم از کار آن را دشوار است برای جمع آوری پول به خصوص از افراد به جای شرکت های بزرگ.

از سوی دیگر ترلتن گفت: او نه صرف پول در همان راه او شده اند در غیر این صورت. مانند ویلسون او است نه سفر به, بسیار, بنابراین او نیاز ندارد به عنوان پول زیادی برای مواد غذایی و یا محل سکونت.

Sareena Sloot که در حال اجرا در برابر وقت در کنگره ایالات متحده دن Newhouse در 4 کنگره منطقه گفت که او هم تا به حال مشکلات به دنبال اهدا کنندگان در طول مبارزات انتخاباتی شود.

"این یک چالش است. تامین مالی یک موضوع حساس" او گفت: از آنجا که بسیاری از دوستان و خانواده او کمتر پول برای کمک مالی به مبارزات انتخاباتی. او همچنین در مورد سوال مبارزات سنتی خرید مانند کمپین نشانه توجه مردم کمتر در جاده ها است.

رسانه های اجتماعی نیز ارائه می دهد مختلف خیابان برای تبلیغات سیاسی اما در مورد Facebook, آن را تنها در دسترس برای فدرال نامزدها. ایالتی و محلی نامزدها نیز ممنوع از تبلیغات در رسانه های اجتماعی غول پیکر در هر شرایط یک توافق بین واشنگتن افشای عمومی کمیسیون و Facebook در ماه دسامبر سال 2018 است.

این هم معلوم نیست چقدر از این تبلیغات را در واقع ترجمه برای رای در ماه آگوست یا نوامبر Ridout گفت.

"وجود دارد نشده است بنابراین تحقیقات زیادی در مورد تاثیر Facebook آگهی در حمایت از یک نامزد و یا تمایل خود را به نوبه خود" Ridout گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن