'Newhart' و 14 دیگر به یاد ماندنی تلویزیون sendoffs - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

هنگامی که یک مجموعه تلویزیونی به پایان می رسد آن را به بیرون رفتن با یک قسمت معمولی? با یک "کلیپ نمایش" بازبین

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

هنگامی که یک مجموعه تلویزیونی به پایان می رسد آن را به بیرون رفتن با یک قسمت معمولی? با یک "کلیپ نمایش" بازبینی لحظات در طول زندگی از سری? یا آن را قضیه از این سری یک گام بیشتر و ایجاد جهش است که برگ طرفداران درد برای بیشتر ؟

سی سال پیش فردا, طنزهای "Newhart" پخش آن سری آخر با یکی از به یاد ماندنی تر sendoffs تلویزیون تا به حال دیده می شود. در اینجا نگاهی به 14 final قسمت است که شما ممکن است به یاد داشته باشید و یا شما ممکن است مایل به شما یاد می شود.

احتیاط: در بسیاری از اخلال گران در اینجا...

Mary Tyler Moore Show

19 مارس 1977 - CBS

جدید ایستگاه مدیر WJM-TV آتش سوزی کل شش ساعت, اخبار تیم – همه به جز doofus لنگر تد باکستر. پس از خود گذشته, پخش, باند درگیر در آغوش گرفتن – و یک گروه مختلط برای یک جعبه بافت – و مارس کردن آواز "این یک راه طولانی به کیلارنی."


مشهد

Feb. 28, 1983 - CBS

طنزهای مورد جنگ است که سه سال به طول انجامید خود را به طول انجامید 11 فصل است. در سری آخر هر یک از شخصیت های اصلی می شود و به نوبه خود یک بازی دراماتیک لحظه آنها می گویند خود خداحافظی و راه جداگانه خود را. 121.6 میلیون بیننده قسمت پایانی تنظیم یک رکورد است که برای ایستادن 23 سال است.


سنت در جای دیگر

آوریل 25, 1988 - NBC

پس از یک سری چشمگیر از خداحافظی و خروجی دوربین عقب نشینی از برف در حال سقوط در سنت Eligius بیمارستان به فاش کردن ساختمان بیمارستان مینیاتوری ساختمان جاسازی شده در یک جهان برف متعلق به یک پسر مبتلا به اوتیسم – نشان می دهد کل شش سال اجرا نشان می دهد همه در یک پسر بچه کوچک را داشته باشید.


Newhart

21 مه 1990 - CBS

پس از هشت فصل بازی در یک نویسنده و صاحب یک ورمونت bed-and-breakfast, Bob Newhart کشیده شدن یکی از همه زمان بزرگترین تلویزیون شوخی در آخر فصل دوم طنزهای "Newhart."

پس از یک شرکت خارجی اقدام به خرید کل شهر به جز استراتفورد مسافرخانه – و تبدیل آن به یک گلف رفت و آمد مکرر باب رشد می کند نا امید با دوستان قدیمی خود را به عنوان آنها می آیند برای دیدار. او پس از آن ضربه به سر توسط یک ولگرد گلف شات.

هنگامی که او از خواب بیدار او خود را میبیند در رختخواب با Suzanne Pleshette. مخاطبان زوزه با لذت به عنوان آنها را تشخیص صحنه به عنوان یک آشنا یکی از Newhart قبلی طنزهای "به Bob Newhart نشان می دهد" که تا به حال اجرا برای شش فصل ابتدا در سال 1972 است.

باب بازگو به Pleshette شخصیت امیلی, رویای خود را مورد توجه مسافرخانه و التقاطی شخصیت است که او را احاطه کرده. او مقصر می داند همه چیز در یک انتخاب بد مواد غذایی در وعده شام.


به سلامتی

20 مه 1993 - NBC

سام reunites با دایان – که تا به حال سمت چپ نشان می دهد در شش فصل به فصل قبل است. آنها درگیر و سام باعث می شود برنامه ای برای ترک لس آنجلس. اما در حالی که نشسته در هواپیما, سام متوجه می شود او نمی تواند خود را ترک اول عشق واقعی: نوار خود را به سلامتی. آخر به پایان می رسد به عنوان سام راست تا جایی می گوید و مشتری: "متاسفم ما بسته است."


Star Trek: The Next Generation

مارس 23, 1994 - پیوند

کاپیتان پیکارد را نمسیس قادر مطلق بودن Q, علل پیکارد به جهش در میان سه دوره در طول عمر خود را به باز کردن یک کلید رمز و راز از جهان است. اکثر طرفداران این فکر آخر بهتر بود داستان از این فیلم است که به دنبال.


دایناسورها

Oct. 19, 1994 - CBS

سازگار با محیط زیست دوستانه WESAYSO شرکت به طور تصادفی کشته شدن یک گونه از حشرات, تنظیم کردن یک واکنش زنجیره ای است که به ارمغان می آورد در یک عصر یخبندان جدید. که بدان معنی است که مرگ برای همه است. آن را بسیار تاریک برای پایان دادن به یک کمدی موقعیت و یکی شامل Henson-طراحی عروسک با بچه ها تجدید نظر شود.


Seinfeld

14 مه 1998 - NBC

نه فصل "نشان می دهد در مورد هیچ چیز" یک وقتی جری, ایلین جورج و کرامر در حال بازداشت جوک ترک خوردگی در انسان بودن carjacked و پس از شهادت از رژه سابق ستاره مهمان هستند به اتهام "جنایی بی تفاوتی" و به زندان فرستاده شود.


دیوانه در مورد شما

24 مه 1999 - NBC

بیست و دو سال در آینده پل و جیمی, grown-up, دختر, Mabel – بازی های برگزار شده توسط Janeane دی استفانو – است فیلمبرداری یک فیلم مستند در مورد پدر و مادر خود تقسیم و سپس کشف عشق خود را برای یکدیگر. "Mad About You" خواهد بود احیا در سال 2019 برای طیف در تقاضا.


شش فوت زیر

Aug. 21, 2005 - HBO

این سریال در مورد یک خانواده از undertakers به پایان رسید با یک تولد پیش از موعد و پس از آن اعضای خانواده ساخت برنامه های آینده و گفت: خود خداحافظی. لحظات پایانی آخر آهنگ های هر یک از شخصیت به آینده را نشان می دهد و مرگ و میر خود را – در یک سرقت از یک حمله قلبی در سن سن در 2085.


The Sopranos

ژوئن 10, 2007 - HBO

بی رحمانه کانگستر ترتیب برای دیدار با خانواده اش در یک رستوران. هر بار که کسی وارد تونی سوپرانو به نظر می رسد در درب -- یک خطر شغلی در مرگ-خرید و فروش کسب و کار او شده است در شش فصل. یک مرد در پیاده روی و... ناگهانی قطع به سیاه و سفید. امتیاز جایزه برای استفاده از سفر "don't Stop Believin'."


Breaking Bad

سپتامبر. 29, 2013 - AMC

دانستن او روز شماره به دلیل سرطان والت evades ملی manhunt برای او توزیع $9.72 در پول مواد مخدر به یک صندوق برای پسرش آزاد خود را شریک سابق جسی mows کردن مردمان بد با یک هیئت منصفه تقلب مسلسل و سپس می میرد – با پوزخند – به عنوان پلیس در عجله.


Two and a Half Men

Feb. 19, 2015 - CBS

در یک سورئال پایان دادن به 12 پر سر و صدا سال, چارلی, بازی های برگزار شده توسط یکی دیگر از بازیگر ایستاده برای چارلی شین را نشان می دهد تا به طور غیر منتظره اما – Bam! – یک پیانو می افتد بر او. دوربین عقب نشینی آشکار خالق سری Chuck Lorre که می گوید: "برنده شدن!" و سپس – Bam! – یک پیانو می افتد بر او بیش از حد.


Mad Men

مارس 17, 2015 - AMC

تبلیغات اجرایی دان دراپر – در پایان چند قسمت بحران هویت و بحران – می یابد خود را نشسته در موقعیت نیلوفر آبی در یک عقب نشینی معنوی. او به عنوان مدیتیشن یک لبخند حیله گر می خزد در سراسر چهره خود را. او تا به حال یک ایده درخشان برای یک تلویزیون کمپین کلید مشتری. ما نمی خواهد از بین بردن آن یکی.




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب