رفتار خانم: همسران محروم بودن از کار حوادث - Mon, 11 May 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند عزیز از دست رفتار: هنگامی که آن را د

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند

عزیز از دست رفتار: هنگامی که آن را در نظر گرفته دفعتا به حذف همسران از کار-حوادث حمایت?

شوهر من است که اغلب دعوت به شام با دفتر کل: آنها یک بازی گاه به گاه, اجتماعی, شام با یک همکار مدعو از خارج از شهر شعبه دارد. همسران دعوت نشده است.

من به او گفتم که به نظر من این بی ادب در بخشی از دفتر کار مدیر, اما او می گوید که این امر می تواند بی ادب از آنها را به همکار خود تنهایی غذا خوردن قبل از رفتن به هتل و که آنها لازم نیست که بودجه برای تغذیه همگان و همسران خود است.

به این می گویم: فقط دعوت بالاتر یو پی اس و همسران خود را به اتاق مهمان برای شام و یا از آنها بخواهید برای یک گروه کوچک از داوطلبان که می توانید او را/او را به جای ساخت آن را اجباری برای همه به صرف یک شب به دور از همسر خود.

به عنوان مثال دیگر آنها برگزار بازنشستگی برای یکی از همکاران خود و همسران دعوت نشده بودند به همین دلیل (بودجه). من درک می کنم همسران بودن دعوت کرد اما پس از آن باید برنامه ریزی به عنوان یک بازنشستگی ناهار و نه شام.

خط پایین برای من این است: اگر آن را پس از ساعت, مگر اینکه شما در حال انجام کسب و کار رسمی کارمندان نباید انتظار می رود به ترک همسران خود را در خانه به منظور حضور در حوادث با سایر کارکنان. من اشتباه فکر کردن که دفتر او نیست و رفتار با توجه به قوانین و مقررات مناسب?

آرام خواننده: دفتر خود است که عمدتا اشتباه و با همین دلیل خوب با توجه به ناتوانی جامعه به طور کلی برای جدا کردن شخصی از حرفه ای.

رفتار خانم می داند که کارفرمایان بیش از حد شلوغ گفتن همه آنها "قرار داده و مردم خود را برای اولین بار" به هر زمان از چپ به در نظر گرفتن راحتی از کارکنان خود را.

درخواست کارکنان به کار بعد از ساعت است که گاهی اوقات لازم است اما همیشه یک تحمیل. (و قبل از اینکه کسی اعتراض این است که این شام نیست اما سرگرم کننده: در حال کارکنان رایگان به کاهش بدون نتیجه?)

همه چیز باید انجام شود برای به حداقل رساندن ناراحتی به کارکنان. دعوت از همسران است که یک راه حل ممکن است اما باعث مشکلات خاص خود را دارد: اکثر کارکنان در نظر نمی مانند دعوت اختیاری و همسران ممکن است در خشمگین شدن خواسته به انجام کار برای همسر خود کارفرما. آن را نیز قرار می دهد واحد کارگران در یک موقعیت بی دست و پا (آنها مجاز یک مهمان خود را انتخاب؟) و برگ کارکنان با کودکان جستجو – و پرداخت – برای مراقبت از کودکان. یک راه حل بهتر است یکی از شما نشان می دهد: یعنی که اندیشمندانه در مورد چگونه بسیاری از کارکنان دعوت و چگونه اغلب.

عزیز از دست رفتار: دوست دختر من طلاق از شوهرش برای 14 سال است. زمانی که او مبتلا به سرطان ترمینال آنها ازدواج مجدد به صورت قانونی/مالیات دلایل. او شش ماه بعد از آن ، چه مدت باید صبر کنید قبل از اینکه با هم زندگی می کنند?

آرام خواننده: سوال شما خواسته است که راحت تر به جواب از یکی از شما نیست اما شاید باید داشته باشد.

شما را به روشن است که ازدواج مجدد برای عدم وجود یک کلمه بهتر است غیرشخصی. کسانی که سخت گیر می شه بیشتر از رفتار خانم (مسلما یک گروه کوچک) ممکن است ابراز نگرانی در نزاکت از یک ازدواج "به صورت قانونی/مالیات دلایل." اما اگر درمان آن را به عنوان معامله مالی است که آن را – و در نتیجه بی توجهی به اشاره به آن را در میان دوستان و آشنایان – شما را پیدا خواهد کرد خود را دوم مشکل حل شد که هیچ کس نمی تواند به سوال شما در حال حرکت در با دوست دختر خود را 14 سال پس از طلاق است.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب