اسپوکین شهرستان اعلام قدردانی برای اجرای قانون تماس فعالان آن تن ناشنوا - Tue, 01 Jul 2020 PST

اسپوکین و Spokane County هر دو اعلام قدردانی خود را برای اجرای قانون در این هفته با Spokane County کمیسیون تصو

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

اسپوکین و Spokane County هر دو اعلام قدردانی خود را برای اجرای قانون در این هفته با Spokane County کمیسیون تصویب یک قطعنامه دوشنبه و اسپوکین ولی ارائه یک شبیه احساسات شنبه.

فعالان که در تلاش برای اظهار نظر در اسپوکین ولی قطعنامه اما قادر به این دلیل که از جلسه شورای شهر قوانین به نام دو دولت' حرکت ناشنوا تن.

هر دو Spokane County و اسپوکین ولی ای اداره می توسط بخش کلانتر. اسپوکین ولی قرارداد با شهرستان فراهم می کند که کلانتر نمایندگان و رئیس به کارکنان اسپوکین ولی اداره پلیس.

در اسپوکین را اعلام, این شهرستان با اشاره به بخش اعتباربخشی با واشنگتن ارتباط از کلانترها و روسای پلیس برجسته کار خود را کرد و اشاره کرد که اعضای شورای' قدردانی.

"ما معتقدیم اجرای قانون ضروری است برای حفظ آزادی ما و ما بصورتی پایدار و محکم حمایت افسران ما که قرار دادن زندگی خود را در معرض خطر هر روز به خدمت و حفاظت از شهروندان ما" اعلام بخوانید.

شهرستان قطعنامه مشابه بود بیان کرد که "هیئت شهرستان کمیسیون را به رسمیت می شناسد تحویل موثر و حرفه ای اجرای قانون خدمات بستگی به تعهد حرفه ای و شخصی قربانی از اعضای Spokane County Sheriff و پرسنل اجرای قانون در Spokane County است."

شهرستان قطعنامه فرستاده شده بود به کمیسیون توسط کلانتر, در حالی که واشینگتن بود پیشنهاد شده توسط اعضای شورای راد هیگینز و پشتیبانی توسط سایر اعضای شورا.

Spokane County قطعنامه به نظر نمی رسد در دستور کار قبل از کمیسیون رای دادند در آن است. علاوه بر این کمیسیون را ارائه نمی کند نظر عمومی در جلسات خود به جز جلسات عمومی در پروژه های خاص. اسپوکین ولی شورای شهر اجازه نمی دهد به طور کلی نظر عمومی اما تنها در جلسات رسمی که دو بار در ماه و هرگز در اعلامیه.

کارمن Pacheco-جونز یک فعال سیاسی و عضو county قانون و عدالت شورا و نژادی سهام کمیته گفت: اعلامیه و قطعنامه مانند اسپوکین و Spokane County بازیگران خوب نور در اجرای قانون و بدون تصدیق و یا بحث در مورد درد و رنج و اعمال خشونت بسیاری از مردم از رنگ را تجربه کرده اند در دست اجرای قانون و یا صحبت های اخیر تمام جامعه است که تا به حال در اطراف پلیس.

"جزئیات اتاق," او گفت:. "در حال حاضر وجود دارد یک ملی و محلی حرکت برای تقویت صداها و مسائل مربوط به نابرابری با پلیس و جوامع از رنگ است."

او به نام قطعنامه و اعلام ناشنوا تن و او گفت: رهبران محلی باید با داشتن مکالمات ناراحت کننده در مورد نژاد و پلیس.

"ما نیاز به این آدرس و ما نمی توانیم آن آدرس با انکار آن و گفت: "شما خوب, پسر, ما عاشق شما حمایت از شما و احترام شما'," او گفت:. "ما می گویند,'Yyou غوطه ور در این سفید supremacist فرهنگ وجود دارد پیاده سازی و ضد نژادپرستی است که نیاز به اتفاق می افتد.'"

Pacheco-جونز گفت که او و حدود 20 دیگران برنامه ریزی برای حضور در اسپوکین ولی جلسه عملا و با استفاده از نظر عمومی به ارمغان می آورد تا نگرانی های خود را, اما قادر به انجام این کار با توجه به شورای شهر قوانین. آنها با حضور در جلسه از طریق زوم اما صحبت نمی کنم.

اسپوکین ولی شهردار بن فتیله گفت: این شهرستان مشغول به کار در طول سال به آن اداره پلیس بهترین است که می توان آن را تنظیم بودجه را به مطمئن شوید که اسپوکین ولی تا به حال سلامت روان crisis response team که شامل سلامت روان متخصص و تغییر معاون برنامه ریزی به طوری که آنها می تواند استفاده از "قدرت تغییر" که اولویت داشتن افسران در خیابان زمانی که آنها بیشتر مورد نیاز است. او همچنین اشاره کرد که این شهر صرف بیش از نیمی از منابع خود را در امنیت عمومی.

"ما قطعا تلاش برای ناشنوا تن" او گفت:. "ما در حال گوش دادن به آنچه در جریان است وجود دارد همیشه دو طرف است. در جامعه ما قدردانی می کنیم چه اجرای قانون برای کمک به امن نگه داشتن مردم. در سراسر کشور آن بوده است بسیار غم انگیز برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده است و قلب من می کند از رفتن به کسانی که تحت تاثیر منفی داشته است."

او همچنین دعوت از کسانی که آرزو به نظر با او تماس بگیرید به طور مستقیم و بحث در مورد هر گونه نگرانی آنها است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب