Dear Abby: شوهر مطمئن نیستید چگونه به همسر او همجنسگرا است

عزیز ابی: من و همسرم برای ازدواج شده است در سال است. به تازگی من شده اند سوال من تمایلات جنسی و متوجه شده اند

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

عزیز ابی: من و همسرم برای ازدواج شده است در سال است. به تازگی من شده اند سوال من تمایلات جنسی و متوجه شده اند که من گی هستم. من شده اند در تلاش برای فکر می کنم از راه های مختلف از او گفتن اما من نمی خواهم به او صدمه دیده است. لطفا کمک کنید. — بیرون آمدن در اوهایو

عزیز بیرون آمدن: حق با شما است: شما باید همسر خود بگویید و هر چه زودتر بهتر. او ممکن است یا ممکن است نمی شود شوکه شده و احتمالا عصبانی است. در طول بحث را روشن است که این هیچ ربطی به با او جذابیت خود را و یا زنانگی است. پس از آن نشان می دهد او تماس مستقیم متاهل شبکه برای پشتیبانی و اگر او احساس می کند نیاز دارید. آن را یک سازمان تاسیس چندین سال پیش توسط Amity پیرس Buxton, Ph. D. به پشتیبانی علاقمند به جنس مخالف, همسران تجاوز آمپول. همسر خود را می توانید آن را به صورت آنلاین در straightspouse.org و من به شدت آن را توصیه.

DEAR ABBY: پسر من ازدواج کرده و سه بار. بعد از هر طلاق او انتظار مرا به خودم فاصله از سابق ، من شده اند به آنها این است که رانندگی ما را از هم جدا. پسر من می گوید آن را به آنها و یا او را! من دل شکسته و می خواهید برای حفظ یک رابطه با هر دو. کمک! — FOREVER, مادر بزرگ

مادربزرگ عزیز: که پسر خود را انکار می کند خود را stepchildren تماس با یک دوست داشتن مادر بزرگ چرا که او عصبانی با مادر خود وحشتناک است. شما ممکن است مایل به حفظ رابطه با آنها اما از آنجا که در خود زمان طرز فکر آن را نمی ممکن است.

پس شما از من خواست به وزن توصیه من این است که توقف بر روی نرده ها نشسته. حفظ ارتباط با آنها بدون در نظر گرفتن خود را "مرحله" وضعیت. آنها به شما نیاز دارند. آنها نیاز به اعتبار است که آنها دوست هستند که شما می توانید ارائه. به عنوان به شما انعطاف ناپذیر و پسر, من می توانید ببینید که چرا او چنین وحشتناک شانس با زنان است. به نظر می رسد او هنوز هم مقدار زیادی از رشد تا به انجام است.

عزیز ابی: من درونگرا است که ممکن است سخت به این باور از آنجا که من ششمین فرزند در یک خانواده 10. من لذت بردن از صحبت کردن با من و خواهر و برادر. مشکل من این است که چگونه مسئولیت رسیدگی به افرادی که تماس بگیرید و فکر می کنم من باید خوشحال به چت در مورد هیچ چیزی از علاقه به من. در طول همه گیر این تبدیل به یک مشکل عمده. — علاقه مند در ویرجینیا

عزیز علاقه مند: مشکل شما نیست منحصر به فرد است. در این دوره از انزوای اجتماعی, اجتماعی, مخاطب می تواند بسیار مهم در مقابله با افسردگی است. من شنیدن از کسانی که می گویند "هر روز دقیقا همان به عنوان یکی از آخرین. من چیزی برای گفتن به من و همسر و فرزندان من دوستان من ، من حوصله سفت و من را تبدیل به یک فرد خسته کننده."

این مهم است که شما تخصیص دادن برخی از زمان برای کسانی که در حال رسیدن به, اما این به آن معنا نیست شما باید یک زندانی برای مکالمات طولانی. ارسال تماس گیرنده شما هستید و خوشحالم که آنها در حال تنظیم و حفظ سلامت عقل خود را. اگر شما چیزی را ببینید قابل توجه در تلویزیون خود را آنلاین پژوهش یا کتاب شما در حال خواندن به اشتراک گذاری آن. اما هیچ قانون می گوید شما باید باقی می ماند در این تماس های تلفنی برای مدت طولانی و یا شرکت در آنها را هر روز. در نظر گرفتن سهمیه آنها را به جای.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب