MLB خلاصه: Javier Báez توله ادامه اوایل موج ضرب و شتم قرمز 8-5 - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

CINCINNATI — خاویر Báez homered دو بار دو برابر شده و به ثمر رساند در یک استادانه شیرجه رفتن به صفحه الک میلز

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

CINCINNATI — خاویر Báez homered دو بار دو برابر شده و به ثمر رساند در یک استادانه شیرجه رفتن به صفحه الک میلز رفت و شش جامد نوبت و توله شیکاگو تمدید افتتاحیه خود را افزایش و ضرب و شتم Cincinnati Reds 8-5 روز سه شنبه شب.

شیکاگو موفق به کسب چهار نفر از آن پنج بازی به ثمر رساند برای اولین بار در هر یک. Jason kipnis می' سه گانه – Shogo Akiyama از دست آن در خورشید رو توله رفتن دوباره.

میلز (1-0) اضافه شده به شیکاگو کشش قابل توجه شروع می شود, برگزاری قرمز به دو بازدید در شش نوبت. شیکاگو شروع یک 1.80 عصر و .131 حریف طور متوسط پنبه حلاجی شده در این فصل است.

قرمز کردم دو homers اجرای نیک Castellanos – اول خود را پس از امضای $64 میلیون معامله و فردی Galvis افتاد اما به 1-4 بستن برای بدترین شروع در رشته های.

کودی نی (0-1) اجازه دو اجرا در پنجمین پس از تسکین استارت تایلر Mahle.

BLUE JAYS 5, اتباع 1

واشنگتن — حاکم سری جهانی قهرمانی کاهش یافته و به 1-4 در این بیماری همه گیر و کوتاه فصل را با یک 5-1 دست دادن به تورنتو که شامل دو outfielders برخورد در یک هومر توسط تورنتو ولادیمیر Guerrero جونیور دو خطا توسط Starlin کاسترو که منجر به سه ناخواسته اجرا می شود و فقط یک ضربه به واشنگتن پس از سومین زمین باز یافته.

واشنگتن دهکدهای از دست داد و سه بازی متوالی به ثمر رساند در مجموع چهار اجرا می شود – که بافندگی بزرگتر هنگامی که وجود دارد تنها 60 بازی به بازی.

سابق اتباع پارچ تنر Roark (1-0) یک پیروزی در بلو جیز اولین اجازه می دهد یک اجرا و سه بازدید در پنج نوبت.

بعد از زدن چهار, انفرادی عکس در روز دوشنبه series-پیروزی باز آبی جیز یش در دو خاموش Austin Voth (0-1) – توسط Guerrero در دوم و سپس لورد Gurriel جونیور در چهارم.

اشعه 5, بریوز 2

ST. پترزبورگ فلوریدا. — Yoshi Tsutsugo آمار دو اجرا تنها در طول پنج-اجرای سوم زمین باز یافته و خلیج تمپا ضرب و شتم آتلانتا برای چهارمین پیروزی راست.

Yonny Chirinos تن به تن چهار موثر نوبت برای Tampa Bay پس از از دست رفته بخشی از اردوگاه تابستانی پس از مثبت coronavirus آزمون. او اجازه اجرا و چهار بازدید.

پیت فربنکس (1-0) زده از سه طول کامل پنجم. الیور دریک پنجم خلیج تمپا مسکن مشغول به کار نهمین دوم خود ذخیره کنید.

اشعه لود پایگاه سوم در سه راه می رود و سپس تعقیب Kyle رایت (0-1) با دو دو کردن بازدید.

دزدان دریایی 8 تخمیر 6

PITTSBURGH — آدم Frazier آمار tiebreaking دو-اجرای هومر در هشتم باز یافته و پیتسبورگ بسیج گذشته میلواکی.

یک روز پس از باد چهار اجرا سرب در نهم چه شد 11-باز یافته از دست دادن پیتسبورگ تحویل یک بیت از بازپرداخت با تشکر لرزان عملکرد توسط میلواکی اغل گاو یا حشم.

کول تاکر رفت 2 4 برای دزدان دریایی از جمله دو منجر خاموش هشتم در برابر بابی Wahl (0-1). با یکی کردن و تاکر در سوم Frazier ارسال دوم زمین او را دیدم از Wahl نیمه راه تا یکی از برزنت پوشش صندلی در سمت راست فیلد خالی در پارک PNC.

جف Hartlieb (1-0) برداشت اول لیگ برتر پس از پیروزی که به نام تا قبل از آن در بعد از ظهر. نیک Burdi مشغول به کار در اطراف یک leadoff پیاده روی در نهم به جمع آوری اولین صرفه جویی در کار خود را.

متس 8, RED SOX 3

بوستون — J. D. Davis ضرب دیده یک دو-اجرای هومر کردن مزاحم قطب و چپ دست دیوید پترسون تن به تن 5 2/3 نوبت به پیروزی خود در لیگ برتر اولین و منجر به نیویورک گذشته بوستون.

این متس جاروب دو سری بازی و فرستاده Red Sox به خود چهارم متوالی از دست دادن.

پترسون (1-0) اجازه دو اجرا می شود در هفت بازدید و از دو جنبه قابل توجه از سه روز او نامیده می شد تا از این تیم جایگزین سایت آموزش.

این متس در زمان 3-0 سرب در دوم زمانی که مت سالن (0-1) ساخت خود را در سال 2020 اولین داد تا یک ترجمه به رابینسون Canó و دو اجرای تک به Amed روساریو. سالن سه بار مجاز قابل اجرا بر روی سه بازدید و دو پیاده قابل توجه در 2 2/3 نوبت.

سرخپوستان 4, WHITE SOX 3 بازی 1

کلیولند — فرانسیسکو Lindor و زیمر برادلی هر homered و سوار در دو اجرا می شود, آتش کلیولند گذشته شیکاگو در اولین بازی از doubleheader.

هارون Civale (1-0) زده از حرفه ای بالا و نه اجازه دو اجرا می شود بیش از شش نوبت در شروع این فصل است. براد دست داد تا یک RBI تک به Yasmani Grandal در نهم قبل از چیدن دوم خود را ذخیره کنید برای سرخپوستان که هرگز ازمایش کرده.

Lindor آمار دو اجرای هومر در اولین ورود و زیمر تا به حال یک شات دوم به عنوان کلیولند در زمان 3-0 منجر خاموش دیلن بس (0-1). زیمر اضافه شده یک RBI تنها در یک سوم آن را 4-1.

سرخپوستان 5, WHITE SOX 3 بازی 2

کلیولند — کارلوس سانتانا آمار سه اجرای هومر اسکار Mercado تا به حال دو اجرای تک و کلیولند به رقابت پرداختند doubleheader رفت و برگشت از شیکاگو است.

سانتانا در اولین ورود انفجار کمک به از بین بردن بازگشت White Sox پارچ کارلوس Rodón (0-1) از تامی جان عمل جراحی است. این چپ دست داد تا پنج اجرا می شود در 3 2/3 نوبت در اولین حضور خود را پس از آوریل 1 2019.

Mercado سوار در Franmil ریس و دومینگو سانتانا در چهارمین گسترش کلیولند منجر به 5-1. جیمز McCann آمار انفرادی هومر برای شیکاگو در دوم و خوزه آبرو اضافه شده دیگر در ششمین کردن آدم Plutko (1-0).

تازه کار گیری تپه به دست آورده خود را برای اولین بار ذخیره کنید با نهم. Plutko گل چهار بر شش نوبت در فصل خود اولین است.

دوقلوها 6 کاردینالز 3

مینیاپولیس — جاش دونالدسون homered و سوار در دو اجرا در هدف خود زمینه اولین با, مینه سوتا, Jorge Polanco آمار دو-اجرای شات و دوقلوها ضرب و شتم St. Louis.

هومر بیلی (1-0) سخت تن به تن پنج نوبت در اولین شروع خود را برای دوقلوها اجازه می دهد دو اجرای هومر به تایلر اونیل در پنجم.

کاردینالز استارت کارلوس مارتینز (0-1) کشیده شد و پس از 3 2/3 نوبت زمانی که هومر توسط دونالدسون به پایان رسید خود را در شب. Polanco درایو دربسته در پنج اجرای دوم برای دوقلوها با حداکثر کپلر تبادل در یک RBI تک و دونالدسون کمک یک قربانی پرواز.

سرجیو Romo تن به تن یک hitless نهم برای یک استرس صرفه جویی در حفظ یک سوم پیروزی در چهار بازی برای دفاع از آمریکای مرکزی لیگ قهرمانان.

ببر 4 رویالز 3

دیترویت — جاناتان Schoop و کریستین استوارت هر ضربه دو اجرای هومر در یک سوم زمین باز یافته به آسانسور دیترویت بیش از کانزاس سیتی است.

روید مرریفیلد آمار سه-اجرای شات در بالای سوم برای شهر کانزاس اما ببر به سرعت جواب داد و برگزار شد از وجود دارد. تایلر الکساندر (1-0) و چهار نفر دیگر از بین برنده نگه داشته سلطنتی بدون گل برای نهایی شش نوبت با جو Jimenez تبادل نهم برای سوم خود را ذخیره کنید.

کانزاس سیتی استارت کایل زیمر تن به تن بدون گل دو نوبت و سپس ضربه JaCoby جونز با یک زمین برای شروع دیترویت سوم. تایلر Zuber (0-1) رها و اجازه homers به Schoop و استوارت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن