Spokane شهرستان کلانتر دفتر تکنولوژی برای دسترسی به گوشی های بدون passcodes افزایش نگرانی های حریم خصوصی - سه شنبه, 12 مارس سال 2020 PST

اسپوکن شهرستان کلانتر دفتر تا به حال این فن آوری برای هک تلفن همراه بدون کد عبور برای سال گذشته توانایی اجرای

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

اسپوکن شهرستان کلانتر دفتر تا به حال این فن آوری برای هک تلفن همراه بدون کد عبور برای سال گذشته توانایی اجرای قانون می گوید آن است که با استفاده مسئولانه برای رسیدگی به جنایات و طرفداران حفظ حریم خصوصی از ترس می تواند زیاد برای سوء استفاده.

فن آوری GrayKey در حال حاضر مورد استفاده توسط آژانس های اجرای قانون در سراسر کشور است.

با توجه به خرید سوابق به دست آمده توسط سخنگوی-نقد و بررسی از طریق سوابق درخواست, کلانتر, خرید $18,000 نرم افزار در آوریل 2019.

معاون Mark Gregory تایید کرد که گوشی آنلاک تکنولوژی در دسترس بود به کارآگاهان در حال حاضر, اما او کاهش یافته است به توضیح دهید که چگونه آن را با این نسخهها کار و یا در چه شرایطی از آن استفاده شود.

گرگوری تاکید کرد که کلانتر, با استفاده از هر فن آوری آن را قانونی بدست می آوریم حکم می کند و انتشار اطلاعات خاص در مورد آن روش های تحقیقی.

"این که آیا آن را از لحاظ جسمی جستجو صفحه اصلی (و یا با استفاده از) هر یک از ما تکنولوژی (یا) ابزارهای تحقیقاتی ما همیشه استفاده از آنها قانونی و قانونی که بیشتر از این زمان شامل گرفتن حکم جستجو به مطمئن شوید که همه حقوق محافظت" گرگوری گفت.

اگر اطلاعات در مورد چگونگی اجرای قانون با استفاده از GrayKey و تکنولوژی مشابه می شود, Gregory گفت: مردم می توانند اقدامات احتیاطی است که رسیدگی به جرائم سخت تر است فقط به عنوان آنها ممکن است پوشیدن دستکش برای جلوگیری از ترک اثر انگشت.

کلانتر را خریداری تکنولوژی پس از دیدن سایر سازمان ها استفاده از آن را با موفقیت سرهنگ Khris Thompson, که با این نسخهها کار در کلانتر دفتر بخش تحقیقاتی گفت: Inlander که اولین گزارش استفاده از GrayKey در Spokane County است.

اطلاعات در مورد GrayKey و محصولات مانند آن کمیاب است. آتلانتا شرکت مبتنی بر انتشار اطلاعات کمی در مورد خود را به مردم و اجرای قانون است که با استفاده از این محصول می گویند که آنها نمی بحث در مورد روش های تحقیقی.

Grayshift این شرکت است که باعث می شود GrayKey و دیگر شرکت هایی که در ساخت محصولات مشابه شده اند در یک yearslong توسعه نبرد با آی فون ساز اپل است که به روز رسانی دستگاه به سعی کنید به نگه داشتن اجرای قانون را از دسترسی به داده های کاربر است.

این شرکت به طور موقت قادر به نگه داشتن دستگاه از تلفن های خود را, اما Grayshift به تازگی یک راه حل مطرح شده و اجرای قانون قیمت اشتراک معاون اخبار گزارش شده در ماه مارس است.

اسپوکن اداره پلیس استفاده نمی کند GrayKey و یا یک برنامه مثل این برای دور زدن گوشی با passcodes گفت: Julie Humphreys, ایمنی عمومی مدیر ارتباطات برای شهر پلیس و آتش. او گفت: "اداره می کند با استفاده از یک جهانی پزشکی قانونی استخراج دستگاه یا UFED, تکنولوژی, اما آن را نمی باید سطح از صدور مجوز به دستگاه های بدون رمز عبور.

در یک ایمیل به بیانیه او گفت که این گروه نیست بحث در مورد آن را با استفاده از ابزار و یا روش های خود را.

"اسپوکن اداره پلیس با استفاده از بسیاری از ابزارهای تکنولوژیکی مجاز توسط قانون برای بازیابی و ضبط شواهد دیجیتال," او گفت:. "ما نمی, اما بحث در مورد برخی از این تحقیقی تاکتیک چنین می توانید آن را بی ارزش دشوار است به کار این موارد و جمع آوری شواهد."

در حالی که دیوان عالی ایالات متحده حکم داد که اجرای قانون نمی تواند جستجو در تلفن های همراه بدون حکم در سال 2014 برخی از نگرانی واحدهای اجرای قانون است که با استفاده از این تکنولوژی با یک حکم می تواند هنوز هم گرفتن اطلاعات شخصی بیش از حد آنها نیاز دارید.

طرفداران حفظ حریم خصوصی از جمله جنیفر لی و تکنولوژی و آزادی مدیر پروژه برای اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از واشنگتن گفت: یک تلفن همراه می تواند نگه دارید صمیمی جزئیات در مورد یک شخص فقط مانند خانه خود و یا کامپیوتر می تواند از جمله عکس ها و مکالمات خصوصی با عزیزان و می تواند دروازه ورود به اطلاعات مالی.

"از آنجا که گوشی خود را حمل بسیاری از جزئیات در مورد زندگی شخصی خود را اگر یک جستجو است و بیش گسترده ای وجود دارد مقدار زیادی از پتانسیل برای سوء استفاده به ویژه در غیاب قوانین الزامی هر سازمان با استفاده از این تکنولوژی را به استفاده از کسب و سیاست های هدایت استفاده از آنها در مکان های" لی گفت.

او گفت: سیاست مانند سیاتل تکنولوژی فرمان که به تشریح شنوایی و اطلاعاتی فرآیند برای زمانی که شهر بدست می آورد فن آوری های جدید است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نظارت مردم یا حمله به حریم خصوصی خود می تواند به کاهش برخی نگرانی ها شده است.

حتی بدون یک سیاست او گفت: اجرای قانون باید شفاف با مردم زمانی که آنها با استفاده از فن آوری نظارت.

این تکنولوژی نیز در نهایت خریداری شده با پول مالیات دهندگان و عمومی باید قادر به وزن به استفاده از آن, او گفت:.

"عدم شفافیت ایجاد فرصت های مناسب برای سوء استفاده," او گفت:. "ممکن است برخی از مشروعیت در ساخت همه چیز به طور کامل nontransparent اگر آن است که مفید به تکمیل تحقیقات و اما چه هزینه؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن