Evander کین خواستار بیشتر با مشخصات بالا ورزشکاران به صحبت کردن در مرگ جورج فلوید

کوسه ها جلو Evander کین روز جمعه به نام با مشخصات بالا در ورزشکاران به خصوص سفید ستاره در NHL و دیگر تیم های و

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

کوسه ها جلو Evander کین روز جمعه به نام با مشخصات بالا در ورزشکاران به خصوص سفید ستاره در NHL و دیگر تیم های ورزشی به صحبت کردن در مورد مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در اوایل این هفته و سایر نژادی و بی عدالتی که در گذشته اتفاق افتاده اند.

"ما نیاز داریم تا بسیاری از ورزشکاران که به نظر نمی آید مانند من صحبت کردن در این مورد داشتن همان مقدار از خشم این است که من در داخل و با استفاده از آن به صدای افکار خود را به صدای خود را در نا امیدی. چرا که این تنها راهی است که آن را به تغییر" کین گفت: "برای اولین بار" در فرانسه.

"ما شده است خشمگین برای صدها سال هیچ چیز تغییر کرده است. زمان آن را برای بچه ها مثل (NFL quarterback) تام بردی و (NHL ستاره) سیدنی کرازبی و آن نوع از ارقام به صحبت کردن در مورد آنچه حق است و به وضوح در این مورد چه باور اشتباه است. این تنها راهی است که ما در حال رفتن به در واقع ایجاد کنید که یکپارچه خشم برای ایجاد این تغییر لازم به ویژه هنگامی که شما صحبت در مورد نژادپرستی سیستماتیک."

کین 28, شده آوازی با انزجار خود را در مورد شیوه فلوید مرگ است. روز دوشنبه یک ویدیو ظهور, سفید, سابق, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین بالا بر گردن فلوید که با صدای بلند التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد. سه نفر دیگر از افسران در صحنه است.

"این باعث می شود خون من به جوش! تمام چهار "افسران" نیاز به گذشت و هنوز هم نمی خواهد به اندازه کافی" کین توییتی شنبه. "این تصویری است که همه هر کسی نیاز به دیدن."

بعد از ظهر جمعه چوین, 44, بود اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس در این مورد ندارد و قتل درجه اول به عنوان فلوید خانواده انتظار داشتند. بدون هیچ اتهامی تا کنون آورده شده است در سه نفر دیگر از افسران اگر چه Hennepin County وکیل Mike Freeman گفت: بیشتر اتهامات ممکن است.

در واکنش به اتهام کمتر در چوین تپل پرسیدم سیستمیک نژاد پرستی در آن بهترین است."

"شما (مینیاپولیس شهردار یعقوب Frey) در آینده و صحبت کردن در مورد این که چگونه این افسران پلیس به قتل یک مرد سیاه و سفید و سپس شما باید (Freeman) در آمد و بحث در مورد چگونه" خوب ما نیاز به صبر کنید تا زمانی که ما می بینیم همه شواهد وجود دارد در واقع شواهدی وجود دارد که ثابت می کند که این جرم نیست. و آن را گیج کننده به من" کین گفت.

"همه شما باید انجام دهید این است که سازمان دیده بان نوار. حس مشترک می شود تحت فشار قرار دادند پایین قطب توتم آنقدر که ما باید این پلیس-درگیر حوادث به طور خاص با مردان است."

بعد از ظهر جمعه کوسه صاحب اکثریت Hasso Plattner حمایت خود را برای کین گفت: در بیانیه ای در این تیم حساب توییتر که "هیچ جایی برای نژاد پرستی در جامعه است. ما تحسین Evander برای خود منطقی و متفکرانه پاسخ به این های اخیر فاجعه وحشتناک. حوادث مانند این رخ می دهد راه بیش از حد اغلب. همه ما باید در پیدا کردن یک راه برای انجام این کار بهتر است."

کین پاسخ داد: "افتخار می کنم که بخشی از یک سازمان بزرگ @SanJoseSharks رهبری Hasso Plattner. #itstartsatthetop"

کین گفت: کوسه هم تیمی بوده است "باور نکردنی حمایتی از من و آنچه که من برای ایستادن. من فکر می کنم هاکی متاسفانه فرهنگ های مختلف از برخی از ورزش های دیگر از نظر صحبت کردن و با استفاده از صدای خود را و صحبت کردن ذهن خود را.

"من فکر می کنم برای من یکی از ناهنجاری وقتی که می آید به NHL بازیکنان در انجام آن است. که یکی دیگر از بخشی از مشکل ما این است که بچه ها از ترس به ذهن خود صحبت می کنند و ایستادن برای آنچه درست است. این مثال یکی از بسیاری متاسفانه همچنان برای تعداد سال گذشته و از زمانی که من هنوز زنده بوده است."

بازیکنان NFL مانند quarterbacks درک Carr از اظهارات و کارسون Wentz اند صحبت کردن در مورد فلوید مرگ است که موجب تظاهرات در سراسر ایالات متحده از جمله آتش سوزی در مینیاپولیس در روز پنج شنبه.

کین می خواهم برای دیدن بیشتر بازیکنان مانند بردی و کرازبی مسلما دو تشخیص ترین بازیکنان در ورزش مربوطه می باشند همان را انجام دهد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر می کنم گرفتن در هیئت مدیره شما نگاهی به خصوص در NFL اکثر هم تیمی های خود را سیاه و سفید هستند و در حال رهبران تیم خود را" کین گفت. "آنها صدای. در هاکی روی آن اکثریت سفید لیگ تا کنون. آن را حتی نزدیک است. بنابراین ما نیاز به ادامه به گرد هم می آیند و ما بحث در مورد آن در همه زمان ها.

"بحث ما در مورد چگونه ورزش برای همه است. بحث ما در مورد ورزشی که در آن شما گرد هم آوردن مردم آن را به چیزی. اما زمانی که ما در مورد بحث ما شخصی خود در میدان جنگ در جنگهای خارج از ورزش وجود دارد بسیاری از مردم که سکوت در مسائل آنها با مسائل مهم است. آنها مسائل است که برای صدها سال است و ما نیاز به همان نوع از تیم ذهنیت به ارمغان آورد به مسائل خارج از ورزش ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب