گرفتن در ورزش: با واشنگتن فوتبال دبیرستان در شار انشعابات رسیدن به فراتر از مرز - Wed, 08 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • آن را عجیب و غریب, اما ما تا به حال به فکر اثر پروانه ای در سال. اما امروز صبح در حالی که فکر

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

گرفتن در ورزش • آن را عجیب و غریب, اما ما تا به حال به فکر اثر پروانه ای در سال. اما امروز صبح در حالی که فکر کردن در مورد این ویروس و دبیرستان فوتبال یک پروانه flitted گذشته ما پنجره. و از آن ساخته شده من متوجه چیزی در مورد اتصال.

•••••••

• بیش از چند هفته گذشته ما به عنوان خوانده شده داستان پس از داستان از سراسر کشور مربوط به دبیرستان دو و میدانی. متحده عمدتا در گرم آب و هوا مناطق تفکر در مورد سوئیچینگ فوتبال به بهار و همه بهار و ورزشی به سقوط. جاهای دیگر فکر هل دادن شروع مدرسه و ورزش به عقب شاید تا آنجا که در سال آینده. لغو تعویق بدون هیچ تغییری. تمام شد روی میز.

سپس عصر روز گذشته واشنگتن Interscholastic فعالیت های انجمن منتشر شد برخی از اخبار.

سقوط ورزش در دولت نمی begin شیوه های خود را تا ماه سپتامبر نه اواسط ماه اوت به عنوان است که معمولا مورد. و تنها پس از آن اگر مدرسه در شهرستان است که در یکی از این دو فاز از coronavirus نبرد. (دیو نیکولز است که تمام اطلاعات در این داستان است.)

فوتبال که کمی بیشتر طول می کشد به هوای جدید خو گرفتن به تماس و تجهیزات را در حال حاضر شروع به تمرین سپتامبر. 5. همه ورزش های دیگر می توانید شروع به سپتامبر. 7 روز کارگر.

برای فوتبال است که باید حداقل 12 شیوه های قبل از بازی, بازی ممکن است قادر به شروع شنبه, سپتامبر. 19 اما که می تواند یک کشش. بهترین سناریو? دو هفته از بازی ها در حال حاضر با کمی واقع بینانه شانس را به آنها را ذخیره کنید (ما را دریافت کنید که در یک دقیقه).

بله من درک WIAA منتشر شد تاریخ جدید شناخت کامل به خوبی آن را مجبور به ارزیابی مجدد همه چیز آمده بعدی خود را برنامه ریزی شده جلسه هیئت مدیره ژوئیه 22. بین در حال حاضر و پس از آن برنامه را دوباره.

و این جایی است که پروانه در می آید.

مدارس در شرق واشنگتن شده اند آیداهو مدارس برای سال در, غیر-لیگ عمل است. بزرگتر مدارس در شمال آیداهو و اسپوکن توسعه برخی از بازی های دوستانه و رقابت سالم در طول سال پر کردن برنامه با ارزان سفر.

اما در این سال که رابطه همزیستی ممکن است یک ضربه بزرگ.

آیداهو هنوز برای تغییر آن سقوط برنامه. بازی در حال انتظار برای شروع Aug. 28 با بسیاری از مدارس برنامه پر از بازی با واشنگتن مدارس.

کار د لین است Mt. Spokane و Gonzaga دبستان برنامه ریزی شده برای اوایل سپتامبر. دریاچه شهرستان لویس و کلارک و فلک. پست فالز و سندپوینت چهره دانشگاه. فلوریدا است که در غرب دره. و در و در.

آن را سخت به تصور کنید که مربیان در شمال آیداهو دبیرستانهای حال تقلا برای پر کردن باز هفته. و این فقط در فوتبال است. والیبال و دیگر ورزش ها به هم پیوسته هستند و همچنین.

به دنبال در برنامه چند تیم را باز هفته در طول فصل. گرفتن آنها را به بازی خواهد بود یک کار بسیار نیرومند است. خط پایین ؟ اگر فوتبال در این منطقه به جلو می رود فصل خواهد شد کوتاه برای واشنگتن مدارس – و برای بسیاری از در آیداهو به عنوان به خوبی.

که به ارمغان می آورد تا حالات دیگر کشورهای در حال ارزیابی هستند. باید دبیرستان, فوتبال, ترین های فیزیکی از تماس ورزشی بود نقل مکان کرد و از پاییز ؟ آن را حس بیشتری به آن بهار, ورزش, برای یک سال, حداقل, اجازه می دهد زمان برای واکسیناسیون و همه گیر به آهسته ؟ یک چیز برای مطمئن شویم که: چنین تصمیمی در این بخش به هر حال نمی خواهد اتفاق می افتد در یک خلاء است. هر چه تصمیم گرفته است آن را نه تنها تاثیر واشنگتن مدارس, اما آن برادران در سراسر کشور خط. و آیداهو ممکن است کمی بیشتر مقاوم در برابر تغییرات عمده.

بدون توجه به آنچه ما در حال حاضر مطمئن شوید که ورزش دبیرستان فصل نخواهد بود چیزی نزدیک به نرمال این سال است.

•••

Gonzaga: ما در ارتباط با داستان بر روی یخ تصمیم اعلام کرد صبح دیروز در مورد دانشجویان خارجی کلاس های آنلاین و ویزا. جیم Meehan آنچه خبرنگاران انجام و رفت به منبع صحبت کردن با مدیر ورزشی مایک راث در مورد آن و اثرات آن ممکن است در GU ورزشکاران است. ... دانشگاه آریزونا در حال حاضر می آیند تا با یک برنامه ریزی به آن امید اطراف مانند یک تغییر دهید.

WSU: در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, آنچه دولت واشنگتن فوتبال برنامه ، استخدام به نظر می رسد به رفتن باشه. ... یک موقعیت ایالت اورگان لازم نیست به نگرانی در مورد در حال اجرا بازگشت. ... اورگان است که نگرانی در مورد همه چیز است که طبیعی است. ... کلرادو بازیکن فوتبال دستگیر شد برای DUI. دیگر انتقال. ... USC است safeties باید یک نقش جدید. ... شمال غربی اقیانوس آرام است و شروع به تأثیر عمده ای در این کنفرانس است. آن را منجر به اتهام به تغییر فوتبال برنامه ؟

آیداهو: Trevon آلن تا به حال یک گردباد تجربه بازی در مسابقات بسکتبال چیزی است که حتی در برنامه چند هفته پیش. پیتر Harriman بیشتر بر روی آن و یک قطعه سریع در سابق ایالت واشنگتن ستاره Bennie Seltzer بازگشت به Palouse به عنوان یک UI دستیار.

Whitworth: صدای دزدان جوانه Nameck صحبت با لری ویر دیروز در آخرین مطبوعات جعبه پادکست.

NIC: صحبت از فشار دادن ورزش به عقب و ما کشتی در شمال آیداهو کالج آغاز خواهد شد در این فصل تا سال آینده. رایان Collingwood همه خاص در این داستان است.

Preps: همانطور که ما در بالا ذکر شد دیو یک داستان در WIAA عمل مربوط به سقوط های ورزشی.

Mariners: تاریخ بیس بال امید شروع به گرفتن نگه می دارد و نزدیک که بدان معنی است که وجود دارد بیشتر و بیشتر داستان به پوشش و سوالات بیشتر و بیشتر. ... Kyle Seager می تواند استطاعت به نشستن. او فقط می خواهد به بازی. ... یک مربی نشسته است و آن را هر چند او را به جای نیست. وجود دارد بیشتر به M پایدار از چشم انداز از ملاقات چشم. ... Taijuan واکر خوشحالم که به پشت. ... به عنوان ریختن است و برادن اسقف.

Seahawks: صحبت از پرسش و پاسخ های, همیشه وجود دارد آنهایی که در مورد شاهین و NFL.

رونالدینیو: سیاتل مسابقات برنامه تجدید نظر شده پس از یکی از آن مخالفان کاهش یافته است. سوال واقعی این است که باید این مسابقات را در رفتن و در همه ؟

•••

• بالا و پایین طبیعت از تابستان امسال ادامه خواهد داشت در این هفته با احتمال 90 درجه پنج شنبه ساندویچ توسط روز در 70s به. را تشکیل می دهند ذهن خود را, شما مادر طبیعت ؟ تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب