جزئیات کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس' ایالت ماسک منظور

در زیر متن از رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس' فرمان اجرایی که نیاز به همه مردم بیش از سن 10 به پوشیدن ماسک زما

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

در زیر متن از رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس' فرمان اجرایی که نیاز به همه مردم بیش از سن 10 به پوشیدن ماسک زمانی که در فضاهای بسته و در کلرادو. مشاهده کامل سند در اینجا جزئیات بیشتر در مورد جزئیات سفارش: کلرادو فرماندار ایالت مسائل ماسک منظور به عنوان COVID-19 مورد افزایش است.


اصلاح و گسترش دستور اجرایی D 2020 039 D 2020 067 D 2020 092 و د 2020 110 سفارش افراد در کلرادو به پوشیدن غیر پزشکی پوشش صورتبه موجب اختیارات واگذار شده در فرماندار ایالت کلرادو و به طور خاص به موجب ماده چهارم بخش 2 از کلرادو قانون اساسی و بخش های مربوطه از فاجعه کلرادو اضطراری, عمل, C. R. S. § 24-33.5-701 et seq. (Act), من, Jared پلیس فرماندار ایالت کلرادو بدینوسیله صدور این فرمان اجرایی اصلاح و گسترش دستور اجرایی D 2020 039 D 2020 067 D 2020 092 و د 2020 110 سفارش افراد در کلرادو به پوشیدن پزشکی یا غیر پزشکی صورت پوشش با توجه به حضور coronavirus-2019 (COVID-19) در کلرادو.

I. سابقه و هدف

در مارس 5, 2020, کلرادو وزارت بهداشت و محیط زیست (CDPHE) بهداشت عمومی آزمایشگاه تایید اولین presumptive مثبت COVID-19 نتیجه آزمون در کلرادو. از آن زمان به بعد تعداد موارد تایید شده است ادامه داد: برای صعود وجود دارد و جامعه گسترش در سراسر دولت است. ما را دیده اند بیش از 37,000 عفونت و از دست رفته بیش از 1700 Coloradans. من بطور شفاهی اعلام کرد یک فاجعه اضطراری در 10 مارس سال 2020 و در مارس 11, 2020, من صادر شده مربوط به منظور اجرایی D 2020 003 به عنوان اصلاح توسط دستور اجرایی D 2020 018 D 2020 032 D 2020 058 D 2020 076 D 2020 109 و د 2020 125. در 25 مارس سال 2020 من درخواست شده است که رئیس جمهور ایالات متحده اعلام کرد یک فاجعه بزرگ برای ایالت کلرادو به موجب استافورد عمل می کنند. رئیس جمهور تایید شده که درخواست در مارس 28 سال 2020 است.

دولت من همراه با دیگر دولت های محلی و فدرال و مقامات گرفته شده از یک آرایه وسیعی از اقدامات برای کاهش اثرات این بیماری همه گیر جلوگیری از گسترش بیشتر و محافظت در برابر قریب به اتفاق ما منابع مراقبت های بهداشتی. در حالی که ما دیده می شود نشانه آن است که ما effortsto "صاف منحنی" در حال کار انتقال این ویروس همچنان به تهدید Coloradans' راه زندگی و معیشت و داده های کنونی نشان می دهد که افزایش اخیر در COVID عفونت. به عنوان ما را گام به بازگشت Coloradans به کار ما باید همچنان به اقدامات به منظور تسهیل در بازگشایی اقتصاد در حالی که حفاظت از بهداشت عمومی با در نظر گرفتن مراحل را به ترکیب بهترین روش برای محافظت از افراد از عفونت است.

ما آموخته اند که گسترده استفاده از ماسک کم هزینه و راه بسیار موثر برای کاهش گسترش COVID-19 عفونت به میزان 65%. گسترده تصویب ماسک پوشیدن در کلرادو ممکن است مزایای اقتصادی قابل توجهی را با اجازه دادن به دولت برای جلوگیری از دوباره تعطیلی کسب و کار و مدارس و در نهایت بازگشت به ما زندگی عادی با سرعت بیشتری. یک مطالعه اخیر از گلدمن ساکس به این نتیجه رسیدند که فدرال دستور ماسک می تواند به نجات اقتصاد آمریکا از در نظر گرفتن 5% ضربه به تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی). در این زمان سی و نه کلرادو استان ها و شهرداری ها در حال حاضر اجباری ماسک سفارشات در محل.

تحت فرمان اجرایی D 2020 110, ماسک پوشیدن اجباری برای کارکنان و پیمانکاران و دیگران ارائه خدمات برای حمل و نقل انبوه عملیات و حیاتی کسب و کار و همچنین برای استان و شهرستان و کارکنان و افراد آنها خدمت در ادارات دولتی و امکانات. این شرایط دست نخورده باقی می ماند با این فرمان اجرایی.

این فرمان اجرایی اصلاح و گسترش دستور اجرایی D 2020 039 D 2020 067 D 2020 092 و د 2020 110 برای محافظت از Coloradans با نیاز افراد در کلرادو به پوشیدن لباس های غیر پزشکی در صورت پوشش بیش از خود بینی و دهان موضوع به چند استثنا.

II. اصلاحات

فرمان اجرایی D 2020 110 با اصلاح به شرح زیر است:

  1. اعتصاب کلمات "باید اختیار" در پاراگراف دوم.D.
  2. پس از بند F, اضافه کردن زیر پاراگراف جدید G از طریق R:

G. جز به عنوان مجاز پاراگراف L, M و N در زیر همه افراد بیش از ده (10) سال باید از پوشیدن چهره و پوشش خود را بیش از بینی و دهان در هنگام ورود و یا در حال حرکت در هر مکان فضای سرپوشیده به عنوان چنین تعریف شده است در پاراگراف R از این فرمان اجرایی و یا در حالی که با استفاده از و یا در حال انتظار برای استفاده از خدمات هر تاکسی, اتوبوس, نور, راه آهن, قطار, ماشین, خدمات, سوار-به اشتراک گذاری و یا خدمات مشابه و یا حمل و نقل انبوه ،

H. هر فردی که می تواند سلامت دیگران با ورود آگاهانه و یا باقی مانده در فضای سرپوشیده به عنوان چنین تعریف شده است در پاراگراف R از این فرمان اجرایی در نقض شرایط استفاده از این فرمان اجرایی ممکن است مشمول مجازات های مدنی یا کیفری, از جمله, اما نه محدود به دادستان برای تجاوز است.

I. جز به عنوان مجاز پاراگراف L, M و N در زیر برای محافظت از کارگران و مشتریان و جامعه بدون مالک اپراتور یا مدیر یک فضای سرپوشیده به عنوان چنین تعریف شده است در پاراگراف R از این فرمان اجرایی ممکن است ارائه خدمات به افراد و یا اجازه می دهد تا یک فرد برای ورود یا حرکت در عرض که فضای سرپوشیده مگر اینکه فردی با پوشیدن چهره و پوشش به عنوان مورد نیاز توسط این فرمان اجرایی.

J. صاحبان اپراتورها و یا مدیران از فضاهای داخلی به عنوان چنین تعریف شده است در پاراگراف R از این فرمان اجرایی باید پست علائم در ورودی(s) آموزش افراد از خود تعهد قانونی تحت این فرمان اجرایی به پوشیدن صورت پوشش در هنگام ورود و یا در حال حرکت در یک فضای سرپوشیده.

K. یک دولت محلی و یا گروه و یا سازمان است که می آموزد که یک کسب و کار دارنده پروانه در نقض این حکم اجرایی خواهد شد اعم از بهداشت ، ایمنی و رفاه نیاز به خلاصه تعلیق موقت از کسب مجوز به کار (از جمله اما نه محدود به یک مشروب مجوز).

L. زیر افراد معاف از الزامات این فرمان اجرایی:

  • افراد ده (10) سال پیر و جوان ،
  • افرادی که قادر به تحمل پزشکی صورت پوشش.

M. افراد انجام فعالیت های زیر را معاف از الزامات این فرمان اجرایی که فعالیت های در حال انجام:

  • افرادی که مشکل شنوایی دارند و یا در غیر این صورت غیر فعال و یا چه کسی در حال برقراری ارتباط با کسی که دچار اختلال شنوایی و یا در غیر این صورت غیر فعال و در جایی که توانایی دیدن دهان ضروری است به ارتباطی ،
  • افرادی که نشسته در یک سرویس غذا استقرار;
  • افرادی که ورزش به تنهایی و یا با دیگران از فرد و خانواده و در صورت پوشش خواهد تداخل با فعالیت;
  • افرادی که در حال دریافت یک سرویس شخصی که در آن به طور موقت حذف صورت پوشش لازم برای انجام خدمات;
  • افرادی که وارد یک کسب و کار و یا دریافت خدمات و خواسته به طور موقت حذف یک چهره پوشش برای شناسایی اهداف;
  • افرادی که به طور فعال درگیر در امنیت عمومی نقش مهمی مانند اجرای قانون آتش نشانی یا اورژانس پزشکی پرسنل;
  • افرادی که officiating در خدمات مذهبی ،
  • افرادی که در حال سخنرانی برای پخش و یا مخاطبان.

N. شهرستان است که تکمیل و صدور گواهینامه برای محافظت از همسایگان ما ممکن است را انتخاب کنید معاف از پاراگراف G از طریق N و R از این فرمان اجرایی.

O. هیچ چیز در این فرمان اجرایی باید تفسیر برای جلوگیری از افراد از پوشیدن فولاد-درجه ماسک و یا دیگر چهره های حفاظتی پوشش برای پوشش بینی و دهان در صورتی که نوع ماسک یا بیشتر چهره های حفاظتی پوشش مناسب است تحت استانداردهای صنعت.

P. هیچ چیز در این فرمان اجرایی مانع از یک شهرستان و یا شهرداری از اتخاذ محافظ استاندارد از کسانی را که در این فرمان اجرایی.

س: به جز به عنوان اصلاح شده توسط این فرمان اجرایی تمام اجرایی دستور یا دستورات بهداشتی از جمله بهداشت عمومی به منظور 20-31 صادر شده و با توجه به COVID-19 و که در حال حاضر در اثر باقی می ماند باید در نیروی کامل و اثر به عنوان اصل اعلام شده.

R. برای اهداف اجرایی این نظم عمومی در فضای سرپوشیده به معنی هر محصور داخل منطقه است که خصوصی یا دولتی متعلق به مدیریت و یا عمل به آن افراد دسترسی راست و یا دعوت بیان شده یا ضمنی که در دسترس است به عنوان یک محل اشتغال یا نهاد ارائه خدمات است. عمومی فضای سرپوشیده معنا نیست که یک فرد محل اقامت از جمله یک اتاق در یک متل یا هتل و یا مسکونی اتاق برای دانشجویان در یک مرکز آموزشی.

III. مدت

فرمان اجرایی D 2020 039 به عنوان توسعه یافته توسط فرمان اجرایی D 2020 067 و به عنوان اصلاح شده و توسعه یافته توسط دستور اجرایی D 2020 092 D 2020 110 و این فرمان اجرایی باید منقضی سی (30) روز از جولای 16, 2020, مگر اینکه تمدید بیشتر با فرمان اجرایی. در تمام جهات دیگر اجرایی به منظور D 2020 039 به عنوان اصلاح و توسعه یافته توسط دستور اجرایی D 2020 067 D 2020 092 و د 2020 110, باقی می ماند باید در نیروی کامل و اثر به عنوان اصل اعلام شده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب