مقامات دولتی نگرانی نژادپرستی به عنوان "خطرات بهداشت عمومی' - Mon, 01 Jun 2020 PST

Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز پیوست هزاران نفر از مردم روز یکشنبه در اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاه

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز پیوست هزاران نفر از مردم روز یکشنبه در اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاه آمریکایی, راهپیمایی در سراسر خیابان مونرو پل به Spokane County Courthouse.

"این واقعا نشان داد که مردم از همه رنگ مایل و مایل به اجازه می دهد این موضوع برای بقیه" لوتز روز دوشنبه گفت:. "ما نباید اجازه می دهد تا بیمار را از چند اما به کم و منحرف کردن اذهان از را از هزاران نفر که بسیج دیروز در مرکز شهر اسپوکان که به صورت مسالمت آمیز اعتراض به قتل جورج فلوید و بسیاری از سیاه و سفید زندگی می کند."

مردم اعتراض در سراسر آمریکا و جهان پیشرو در برخی موارد به خشونت پلیس صدمه به اموال و غارت. روز یکشنبه وزیر امور خارجه از سلامت جان Wiesman با صدور بیانیه ای در حمایت از جامعه است.

"در حالی که اخیرا ما گرفته اند عمدی اقدام به مقابله با ریشه های سلامت بی عدالتی از جمله سازه نژادپرستی و دیگر اشکال ستم هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار را به انجام" Wiesman گفت: در بیانیه های رسانه ای. "بهداشت عمومی باید در ادامه به پاسخ و برتری نژادی و برابری و عدالت اجتماعی است. نژادپرستی بهداشت عمومی تهدید که نمی توان نادیده گرفت. و پیشرو با نژادی عدالت و عدالت اجتماعی ما نیاز به اولویت بندی سلامت و رفاه در طول تاریخ به حاشیه رانده شده و تحت ستم در جوامع — از جمله سیاه بومی و مردم از رنگ افراد معلول و تجاوز+ جامعه, به نام چند."

ملی COVID-19 به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار نژادی و اقلیت های قومی و گروه های, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و این نشان دهنده آنچه در تحقیقات قبلی نشان داده است در نابرابری در سلامت برای nonwhite مردم در ایالات متحده است.

یک 2015 CDC گزارش این اختلافات پیدا کردم که سیاه و سفید آمریکایی به بالاترین میزان از نوزاد و مرگ و مير هنگام زايمان زودرس و تولد و فشار خون بالا در کشور در مقایسه با دیگر اقوام است. مردان سیاه و سفید به طور خاص کاهش میزان امید به زندگی در بدو تولد کمتر از سفید و اسپانیایی مردان و زنان در ایالات متحده است.

لوتز با اشاره به نابرابری نه تنها در مراقبت های بهداشتی و همچنین جامعه قبل از همه گیر.

"ما یک جامعه است که نژاد پرستی نهادینه شده و به صحبت است که بخشی از آنچه که ما در بهداشت عمومی" لوتز به خبرنگاران گفت: روز شنبه.

لوتز گفت: او می خواست برای نشان دادن حمایت خود را از تظاهرات. با وجود اجتماعات بزرگ بودن ممنوع با توجه به COVID-19, لوتز تخمین زده است که حدود 80 تا 90 درصد از مردم در این تظاهرات بودند با پوشیدن ماسک.

"مردم در congregant تنظیم و ما می دانیم در حال حاضر آن را نه تشویق و نه امن, اما آن اتفاق افتاد و آن را برای یک دلیل اتفاق افتاده است." "من خوشحالم که آن را برای یک دلیل اتفاق افتاده. این مایه تاسف است که چگونه آن را به پایان رسید اما باز هم من فکر می کنم مردم خارج وجود دارد برای یک دلیل و آنها می دانستند که خطر در ارتباط با COVID-19."

وقتی پرسید که آیا او نگران بود در مورد پتانسیل برای یک چشم انداز مثبت در موارد با توجه به تظاهرات لوتز گفت: ما ممکن است در یک سنبله.

"من ممکن است, اما من فکر می کنم دلیل که چرا مردم وجود دارد و قرار دادن زندگی خود را در خطر ابتلا به COVID-19 نوع هرحال نگرانی خود را از این نقطه نظر" او گفت:. "ما را ببینید اما من بسیار خوشحالم که این اتفاق افتاد."

هفته گذشته Spokane County مقامات بهداشت تایید بیش از 100 مورد جدید از COVID-19 دلیل در بخشی به افزایش تست و خوشه های تشکیل خانواده تنظیمات. بیش از آخر هفته 32 بیشتر مردم آزمایش مثبت در شهرستان است. وجود دارد در حال حاضر شده است 602 تایید موارد COVID-19 در Spokane County است.

هر چند آخر هفته مورد شمارش در واقع بهبود مشخص در تعداد موارد گزارش شده در هر روز لوتز فکر نمی کنم این شهرستان آماده است تا در این نقطه به حرکت به مرحله 3 از فرماندار بازگشایی طرح است.

"در چند هفته گذشته نه پیشنهادی به من که ما در نقطه که در آن ما می تواند حرکت کند به فاز 3," او گفت:. "گزینه های وجود دارد به بخشی از حرکت به فاز 3 به طوری که ممکن است در نظر گرفتن اما ما موارد بالا رفته و بنابراین حجم کار."

بستری شدن در بیمارستان رفته اند و نه بیش از حد او اشاره کرد. وجود دارد که هشت نفر در بیمارستان بستری با COVID-19 در شهرستان است. تعداد کسانی که ممکن است افزایش در روزهای آینده و در هفته آینده یا بیشتر به عنوان شهرستان نقل مکان کرد و به فاز 2 هفته پیش و هر گونه گسترش بسیاری از آشکار تا در این هفته یا بعد.

لوتز گفت: می توان آن را حدود یک هفته تا 10 روز پس از یک فرد است علامتی برای بیمار به اندازه کافی به نیاز به بستری شدن در بیمارستان. او انتظار می رود برای ادامه برای دیدن موارد بیشتر به عنوان یک تابع از مردم گرفتن به جامعه و افزایش تست با گسترش واجد شرایط بودن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب