مینیاپولیس پلیس اتحادیه می گوید آن را 'scapegoated' پس از جورج فلوید مرگ

رهبران مینیاپولیس پلیس اتحادیه اذعان شنبه که اطرافیان تصویری از برخورد پلیس با جورج فلوید بود "وحشتناک" اما گف

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

رهبران مینیاپولیس پلیس اتحادیه اذعان شنبه که اطرافیان تصویری از برخورد پلیس با جورج فلوید بود "وحشتناک" اما گفت آنها بوده است را تکذیب کرد فرصتی برای نگاه در بدنه دوربین است که می تواند ریختن نور بیشتر در مورد آنچه اتفاق افتاده است قبل از فلوید به پایان رسید تا بر روی زمین است.

فلوید, سیاه, دستبند زدن, درگذشت مارس 25 بعد از درک چوین سفید افسر فشرده زانو خود را به گردن خود برای نزدیک به 8 دقیقه برگزار شد و در آن وجود دارد حتی پس از فلوید گفت که او نمی تواند نفس بکشد و متوقف شد. چوین است به اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس. سه نفر دیگر از افسران متهم هستند با کمک و معاونت در جرم دو قتل درجه دوم و قتل نفس.

تمام چهار افسران اخراج شدند.

این اتحادیه با صدور بیانیه ای به زودی پس از فلوید درگذشت هشدار عمومی به عجله به قضاوت و گفت: این اتحادیه ارائه می کنند خود را "حمایت کامل" به افسران. این اتحادیه شده است از آنجایی که بیشتر سکوت. اما در روز سه شنبه اتحادیه رئيس جمهور ستوان باب کرول گفت: "فردا صبح" که او فکر می کند اعضای اتحادیه در حال scapegoated برای بی کفایت وزارت رهبری است.

کرول اذعان کرد که به طور گسترده ای دیده می شود تلفن همراه تصویری از فلوید مرگ است "وحشتناک" اما که این اتحادیه باقی مانده بود "blindsided" بودن را تکذیب کرد به گزارش افسر بدن دوربین.

"در حال حاضر ما نمی توانیم تصمیم گیری آگاهانه در مورد دیگر افسران که به نظر نمی رسد در دوربین," او گفت:.

مدیر اتحادیه غنی واکر گفت: "هر انسان" که به تماشای اطرافیان تصویری می داند که فلوید بازداشت "باید به پایان رسید راه آن را انجام داد." اما واکر سوال که اظهارات فلوید نیست مقاومت در برابر ماموران از آنجا که اتحادیه های دیده نشده فیلم از دقیقه منجر به چه اطرافیان تصویری نشان داد.

پس از فلوید مرگ رئیس Medaria Arradondo گفت: او توقف مذاکرات قرارداد با اتحادیه در نظر گرفتن تغییرات عمده. آنا Hedberg, یکی دیگر از مدیر اتحادیه گفت: "فردا صبح" که قبل از فلوید مرگ این اتحادیه شده بود داشتن "بزرگ مکالمات" با رهبران شهر و Arradondo. او گفت: آن را "dumbfounding به من که یک حادثه ما تبدیل به قربانی برای داشتن یک بد افسر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب