Fairgrounds انزوا تسهیلات برای باز بماند دو هفته های اضافی در حالی که گزینه های مرتب - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

جداسازی تسهیلات در county fairgrounds ادامه خواهد داد به کار از طریق پایان ماه مه. این قرارداد که تاسیس این م

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

جداسازی تسهیلات در county fairgrounds ادامه خواهد داد به کار از طریق پایان ماه مه.

این قرارداد که تاسیس این مرکز است که دیده می شود کمی استفاده کنید اما در نظر گرفته شده است یک جزء کلیدی به COVID-19 پاسخ در اصل مجموعه ای به پایان می رسد در روز جمعه.

مقامات تمدید قرارداد تا ژوئن به خرید زمان اضافی به عنوان آنها همچنان به در نظر گرفتن جایگزین برای جداسازی که شامل طیف وسیعی از سایت امکان پذیر است.

Spokane منطقه ای بهداشت و درمان منطقه سخنگوی Kelli هاوکینز تایید تمدید قرارداد در روز پنج شنبه و گفت: "گزینه های جدید" مورد بررسی قرار خواهد داد برای ماه ژوئن.

جداسازی یک جزء لازم از منطقه و دولت را بازگشایی استراتژی. تسهیلات اجازه می دهد تا افراد مبتلا COVID-19 یا حداقل نشان دادن علائم بیماری را جدا از مردم دیگر و امیدوارم جلوگیری از گسترش ویروس.

اگر چه اکثر مردم ترجیح می دهند به خود منزوی در خانه, برخی از توانایی به انجام این کار. افرادی که بی خانمان می توانید به راحتی جدا برای مثال. دیگران ممکن است قادر به منزوی در خانه, اما زندگی با یک فرد با خطر بیافتد سیستم ایمنی بدن و ترجیح می دهند به خطر آلوده کردن آنها.

جداسازی تسهیلات در اسپوکن شهرستان نمایشگاه و نمایشگاه مرکز است که توسط سرپرستان بنیاد یک پست فالز-غیر انتفاعی بر اساس فراهم می کند که حمل و نقل به و از تسهیلات و همچنین در حدود ساعت امنیتی است.

خاص فراهم می کند خدمات پزشکی در انزوا مرکز در طول روز است.

در انتظار یک پتانسیل موج COVID-19 بيمار در Spokane County, مقامات ساخته شده fairgrounds ایزولاسیون تاسیسات با ظرفیت تا 100 نفر در هر زمان. همانطور که از هفته گذشته تسهیلات گرفته شده بود در کمتر از 30 نفر در کل.

حرکت رو به جلو مقامات محلی باید سفر کرد تعدادی از پتانسیل انزوا سایت و امیدواریم که به ارائه این شهرستان با یک "منو" از انزوا سایت های مختلف خدمات برای دیدار با افراد نیازهای Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز گفت: سخنگوی-نقد و بررسی هفته گذشته است.

جداسازی تسهیلات استفاده شده است به عنوان یک جزء از اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه اقدامات تهاجمی محلی در پناهگاه بی خانمان که در آن یک تیم از مقامات بهداشتی صفحه نمایش مهمانان برای COVID-19 علائم به طور شبانه.

کسانی که نمایش نشانه گرفته شده برای جداسازی تسهیلات به تحت COVID-19 آزمون که به طور معمول بازگشت و در عرض چند ساعت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب