Dear Abby: دوست دختر از 13 سال نمی توانید مادر توجه

عزیز ابی: من با زندگی من دیگر قابل توجه است. ما شده اند با هم برای 13 سال در حال حاضر. من می خواهم به درخواست

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

عزیز ابی: من با زندگی من دیگر قابل توجه است. ما شده اند با هم برای 13 سال در حال حاضر. من می خواهم به درخواست نامادری خود چرا او حاضر به اذعان به من. او می فرستد کارت های تعطیلات خطاب تنها برای او خوانده. من در سمت چپ کردن دعوت نامه به عنوان اگر من به سادگی وجود ندارد. من باید مقابله با او و به او بگویید که آن لطمه می زند و احساسات من?

من تا به حال یک زن و شوهر از بازدیدکننده داشته است و من احترام. او تا به معرفی من به عنوان "یک دوست" را از او خوانده. من احساس می کنم از آن زمان به صحبت کردن. آیا شما موافق هستید ؟ — بانک مرکزی در کالیفرنیا

عزیز تغذیه: من شگفت زده هستم که بعد از این همه وقت شریک زندگی خود صحبت نشده به نامادری خود در مورد این. من موافق آن است که زمان را به این, به, باز, اما تنها اگر شما می توانید محدود کردن خشم خود و صحبت با آرامش با او.

به او بگویید که او حذفیات بوده اند مضر و بپرسید که چرا او به نظر می رسد ناتوان از تصدیق خود را در رابطه با فرزند خوانده. هنگامی که شما قرار داده و او را در نقطه ای به گوش دادن به آنچه او برای گفتن دارد اما مقاومت در برابر اصرار به اعتصاب. اگر شما می توانید مدیریت است که شما نه تنها یاد گرفته چیزی مهم در مورد او, اما شما همچنین باید نگه داشته شأن و منزلت خود را.

DEAR ABBY: مردم اغلب استرس بیش از چیزهای که در زندگی روزانه و به نظر نمی رسد می دانم که چگونه به مقابله با آن. من نمی دونم چون من استرس بیش از بسیاری از مردم من می دانم. آیا شما هر گونه مشاوره در مورد برخی از چیزهایی که من می توانید انجام دهید تا استرس کمتر ؟ — تلاش برای مقابله در جنوب

عزیز در تلاش برای مقابله: چند چیز به ذهن می آیند. آن را به کسب و کار خود را به خارج شدن از خانه و قدم زدن هر روز حداقل 30 دقیقه. پیدا کنم آن را به من کمک کرد برای قرار دادن همه چیز به چشم انداز. نگاه آنلاین برای برخی از تأملات ساده و تمرینات تنفسی که همچنین می تواند کمک به آرامش شما.

اگر شما می نوشند انجام این کار تنها در حد اعتدال. به یاد داشته باشید مصرف الکل می تواند افسردگی و شما احساس خستگی و پایین. هنگامی که شما احساس ضعف تلاوت آرامش نماز: "گرانت به من آرامش به پذیرش چیزهایی که نمی توانم تغییر شجاعت برای تغییر چیزهایی که من می توانم و حکمت به دانستن تفاوت."

و اگر استرس خود را ادامه می دهد لازم نیست در سکوت رنج می برند — بحث در مورد آن با دوستان نزدیک و خانواده و در صورت لزوم با پزشک خود.

عزیز ابی: من یک دختر بچه پس از آن یک خانم جوان در کنار مادر و در حال حاضر یک مادر بزرگ. من هرگز یک "مرد" تا 10 سال گذشته زمانی که waitstaff و فروشندگان شروع به تماس با من وقتی که من با شوهرم. نمونه: "چگونه شما بچه ها امشب ؟" و "آنچه می توانم از شما بچه ها؟" من هستم و نه من تا به حال شده است یک "مرد." دیگر از عریان سینه من چگونه می توانم اجازه دهید مردم می دانند که من یک پسر و مایل به آنها رسیدگی شود در غیر این صورت ؟ — تماس با من خانوم در فلوریدا

عزیز من تماس بگیرید: سرور و کارکنان فروش هستند و نه قصد این را به عنوان یک توهین شخصی. با استفاده از کلمه "بچه" برای اشاره به یک زن و شوهر و یا یک گروه تبدیل شده است بسیار رایج در آن در حال حاضر در فرهنگ لغت وبستر. این شکایت ابراز شده توسط بسیاری از خوانندگان من از سن معینی همراه با بهره گیری خطاب به "مامانی" و یا "بانوی جوان است."

اگر این زحمت من تا آنجا که آن را نشانی از تو من بی سر و صدا آن را با مدیر و یا سرپرست و نشان می دهد که دلیل آن آزار دهنده است "آقا" و "خانوم" خواهد بود مناسب تر جایگزین برای "شما بچه ها." شما همچنین ممکن است ترجیح می دهند به ناهار خوردن در کمتر بازی گاه به گاه رستوران و یا فروشگاه در یک مطلب اختصاصی فروشگاه برای دیدن اگر شما در حال خطاب متفاوت است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب