100 سال پیش در اسپوکن: رویایی از شهر های مورد علاقه پسر' تبدیل شدن به رئيس جمهور درگذشت - شنبه, 13 Jun 2020 PST

سناتور. وارن G. Harding برنده نامزدی به عنوان کاندیدای جمهوری خواه برای ریاست جمهوری در 10 رای گیری و بهداشت

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

سناتور. وارن G. Harding برنده نامزدی به عنوان کاندیدای جمهوری خواه برای ریاست جمهوری در 10 رای گیری و بهداشت ، مایل Poindexter از اسپوکن قول داد که به حمایت از او.

"مسائل توسعه نیست که من انتظار می رود اما یک مرد خوب نامزد دریافت جایزه بود و دولت واشنگتن خواهد loyally حمایت از او" Poindexter گفت.

این قرار به استراحت اسپوکن رویای داشتن آن "مورد علاقه پسر" تبدیل شدن به رئیس جمهور است. Poindexter دریافت 20 رای در رای اول اما که کاهش یافته است به 15 در رای گیری دوم. در 10 و نهایی رای او تنها دو رای. او هرگز در 400 رای برنده شدن است.

"Tell 'em من شرمنده نامزد ما گفت:" خانم Poindexter. "ما رفت را با رنگ پرواز است."

Poindexter گفت: "تا به حال طرح های واقعی تعطیلات" در برخی از "ماهی قزل آلا جریان و شکار گوزن در شمال واشنگتن است."

کالوین کولیج بود به عنوان نامزد هاردینگ معاون اول ریاست جمهوری در حال اجرا همسر. هر دو نفر به مقصد برای تبدیل شدن به رئیس جمهور ایالات متحده.

هاردینگ را برای پیروزی در انتخابات عمومی در سال 1920. درگذشت او در سال 1923 از یک حمله قلبی و کولیج رئیس جمهور شد.

از BB تفنگ ضرب و شتم: A 9-year-old boy حال BB حذف از پوست در معده و شش پسر دیگر شد در اطفال بازداشت و پس از یک BB gun, نبرد پشت ویلارد هتل.

پسران ساخته بود یک دسته هیزم مانع و گفت که آنها "در حال پخش هند است." آنها ظاهرا شات 9 ساله بود که به او راه رفتن پایین خیابان اما پسر بعد گفت: آنها "تظاهر به شوت بوفالو" و نه قصد به ساقه هر کسی.

زمانی که پلیس وارد "سه درجه اسلحه قابل مشاهده بودند بیش دیواره از دسته هیزم و شش پسر بودند و بريدن از آن پیچیدگیهای" پلیس "با هجوم به محل."

BB تنها بخشی از سوراخ 9-year-old پوست و حذف شد ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب