"ما فقط می خواهم به بازی مرد' — رپتورز تصویب اولین تمرین آزمون در چهار ماه در دیزنی hub

سطح اعتماد رپتورز ساخته شده اند در میان خود از طریق صدمات و فهرستی از تغییرات از طریق یک قهرمانی اجرا و فوق ال

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

سطح اعتماد رپتورز ساخته شده اند در میان خود از طریق صدمات و فهرستی از تغییرات از طریق یک قهرمانی اجرا و فوق العاده ای قطع نجومی است که به دنبال — یکی از صفات آنها در شمارش به آنها را از طریق این غیر معمول ترین زمان.

از آن خواهد شد به همین دلیل آنها تحمل دیگر اردوگاه های آموزشی و به همین دلیل آنها می توانید ترکیب و مطابقت ترکیب تیم و بازیکن گروه بندی و هنوز هم قادر به عملکرد در سطح بالا در مورد سه هفته از هم اکنون که فصل NBA دوباره آغاز می شود.

آنها می تواند احساس آن روز شنبه در NBA پردیس در دیزنی زمینه فقط در خارج اورلاندو که در آن آنها تمرین به عنوان یک گروه برای اولین بار از اوایل ماه مارس.

وجود دارد زنگ که اجتناب ناپذیر بود — اما وجود دارد نیز آشنایی و اعتماد است.

"من فکر می کنم وجود دارد سطح اعتماد با تیمی که ما داریم" گارد نقطه فرد VanVleet گفت: پس از تمرین. "مدیریت بچه ها بدن صدمات و فقط با نگاه به آینده من فکر می کنم آن را نرم و صاف رویکرد نه تنها در تلاش برای پرش به سمت راست به عقب و شیب دار آن را تمام راه را به سمت راست دور."

رپتورز بازی پنج در و پنج و نبود استارت در برابر پشتیبان گیری و یا هر چیزی شبیه به آن. این که چگونه این تیم به اجرا هنگامی که آن را در حال پخش بازی ها به دلیل تنوع در فهرست و صدمات که نابود آن را در زمان در 64 قبل از وقفه مسابقات. اما آن را نیز به کادر مربیگری و بازیکنان در یک سطح راحتی آنها را مجبور به یادگیری در این تجسم از آموزش است.

"فقط بر اساس شرایط من فکر می کنم این برای ما مهم است به بازی اما من همچنین فکر می کنم این مهم است که شما می دانید به نوع سهولت در یا مخروطی در کمی چون ما آگاهانه از سلامت کلی" مربی نیک پرستار گفت:. "این برای تلفن های موبایل مانند یک تناقض اما من شروع به سنگین تر از حالت عادی و فقط گفت بچه ها لطفا به خود نظارت و اجازه نمی برد. ما یک راه طولانی برای رفتن در اینجا امروز (اما) برای بیشتر قسمت ها خیلی خوب بود. و چه فرد گفت: در مورد عامل اعتماد واقعا نشان داد. منظور من بسیاری از بچه ها در حال انجام بسیاری از چیزهایی که ما به طور معمول انجام دهید فقط از سمت راست برو اینجا که عالی بود."

بررسی بازگشت پس از چند هفته از همان یکنواختی همان رستوران هتل همان اتاق قدیمی همان چهره ها و تجارب و قفل-کردن محیط زیست با خانواده و فرار به ببینید که چگونه هر کس دست زدن به آن. برای یک روز و حداقل آن آزادی به انجام آنچه آنها دوست دارند: بازی, بازی و رقابت و به عنوان یک تیم.

فروع از مجموعه و چرخش و دفاعی اصول و پیچیدگیهای بالا-سطح بسکتبال را خوب تنظیم. در حال حاضر آن را در مورد کل دوباره.

"من فکر می کنم شما را دیدم برخی از زنگ زدگی برخی از هیجان و 'اولین روز مدرسه' نوع از چیزی که برای همه مربیان و بازیکنان" VanVleet گفت. "خوب بود خوب بود."

رپتورز شد منحصر به فرد قرار به رسیدگی به فرایند مصرف در دیزنی دانشگاه پس از صرف نزدیک به دو هفته در مجازی انزوا در ناپل فلوریدا. هتل توچال و فورت مایرز بدنسازی بود که خود را تحت کنترل است.

هنوز هم حتی با داشتن تست شده برای COVID-19 هر روز دیگر برای دو هفته گذشته برخی از قابل پیش بینی بیم و هراس در دیزنی روند.

تمام 37 اعضای این تیم در سفر حزب تست شد و درست زمانی که آنها وارد دوشنبه شدند قرنطینه در اتاق خود را تا یک دوم آزمون انجام شد و شب جمعه شد و همه پاک صبح روز شنبه به طوری که آنها می تواند تمرین.

"من می گویند که تبدیل به بخشی از آنچه شما انجام" پرستار گفت: از این فرآیند است. "من فکر می کنم اولین بار ما آن را در اینجا — و مطمئنا راه بازگشت به مارس 11, هنگامی که ما رفت و خاموش کردم و تست شده (برای اولین بار) — سطح خود را از اضطراب بود خیلی بالاتر و سپس برای اطمینان حاصل کنید. اما من فکر می کنم آن را همیشه: عبور از انگشتان دست خود را, دست کشیدن بر روی چوب افکار خوب است. تمام چیزهای که در هر زمان."

آن لحظات اضطراب به احتمال زیاد همچنان از طریق آزمایش روزانه, روش, یک یادآوری ثابت که جهانی همه گیر هنوز هم هستند. اما آنها حداقل کمی و انجام آنچه انجام می دهند. با توجه به جایگزین است که همه حق است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"آره, من قطعا استفاده می شود به قرنطینه; من quarantining مانند ماه در خانه من" پاسکال Siakam گفت. "دو روز است که هیچ چیز نیست. آن رفت سریع. چیزهایی که به انجام بازی های ویدئویی هر چیزی من می توانم به شما اجازه زمان پرواز.

"و (آن را) فقط در حال آماده ذهنی و هیجان زده در مورد اینکه پشت هم به عنوان یک تیم. ما فقط می خواهم به بازی ، من هنوز بازی بسکتبال. آن را قطعا احساس مانند یک بسکتبال جو و این که من واقعا در مورد مراقبت."

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن