رپتورز' top مدیران های هر ناخوشایند گام در این تیم فلوریدا حباب

آنها واقعی هستند فداکاری است که ساخته شده است, اظهارات مهم و آنها نه از دست کسی در ارتباط با NBA.رپتورز جمهور

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

آنها واقعی هستند فداکاری است که ساخته شده است, اظهارات مهم و آنها نه از دست کسی در ارتباط با NBA.

رپتورز جمهور Masai Ujiri و مدیر کل بابی وبستر هر دو زندگی می کنند و همان محدودیت های که بازیکنان خود را برای شاید تا سه ماه در NBA دیزنی دانشگاه صرف نظر کردن از یک زندگی به طور منظم برخی از معمول خود را حرفه ای وظایف و آنچه که می توانست به مراتب بیشتر زندگی روزمره در خانه و از آنجا که آنها می دانند که چقدر مهم است.

"من فکر می کنم بیش از هر چیزی, آن را فقط اینکه بخشی از این تیم" وبستر " در یک ویدیو کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در روز پنج شنبه.

"شما می دانید که چگونه نزدیک ما هستند و آنچه ما می خواهیم برای ساخت اینجا و آنچه که ما احساس می کنیم ما در اینجا ساخته شده است و در اینجا هر روز و کمی مکالمات شما کسانی هستند که غیر قابل تعویض شما واقعا نمی تواند آنها را از تورنتو است.

"بیش از هر چیز ما در این با هم (بازیکنان) می دانم که آنها بدیهی است که ما پشتیبانی کامل. فقط تجربه این کار را با آنها من احساس ارزشمند است."

بسیاری از 22 تیم در اورلاندو-منطقه دانشگاه را یکی از مهم مقابل دفتر زندگی فرد همان ناخوشایند زندگی به عنوان بازیکن. رپتورز داشتن هر دو ارشد بسکتبال مدیران وجود دارد قابل توجه است. و قدردانی است.

"فکر می کنم در مورد آن, آنها, فداکاری به اینجا با این تیم به دور بودن از خانواده و بچه های خود و همسران خود را فقط برای حمایت از ما و کمک به ما پایان بقیه این فصل با همه چیز در رفتن در حال حاضر همه گیر سیاه زندگی مهم جنبش" پاتریک McCaw گفت. "آنها تصمیم به اینجا با ما و حمایت از ما و با ما بود در هر مرحله از راه. من اعتقاد دارم که آن را برای آنها را به انجام این کار است."

رپتورز واقعا ساخته نشده و یک قدم اشتباه از coronavirus همه گیر و عدالت اجتماعی جنبش برای همیشه لطفا برای تغییر جامعه را از بین ببرند. حق رای دادن اتحاد خود نگه داشته بازیکنان پزشکی امن — ذخیره سازی آنها را به مدت دو هفته در یک بسته ناپل فلوریدا., هتل زیبا کار می کرد — و حمایت Ujiri و وبستر ارائه شده برای بازیکنان که می خواهید به صحبت کردن در مورد مسائل اجتماعی بوده است و بی دریغ.

"آنها بسیار فعال در صحبت کردن به ما و اطمینان ما خوب ذهنی و یا اگر ما نیاز به هر چیزی در شرایط (Black Lives Matter) حرکت و رفتن به جلو, چگونه ما در حال رفتن به دریافت پیام ما را" هنجار پاول گفت. "آنها شده ایم واقعا فعال در آن و نشستن در عمل صحبت کردن به بچه ها. آن را خوب است برای دیدن آن بچه ها در عمل و تعامل با همه. ما موعظه آن است که یک سازمان خانواده و شما واقعا می توانید بگویید."

چیزهایی وجود دارد وبستر و Ujiri می تواند تمرکز بر از راحتی از خود تورنتو دفاتر. آمدن فصل خواهد بود فشرده — شاید بیش از یک ماه قابل توجهی در تصمیم گیری ساخته شده. فرد VanVleet, Serge Ibaka و Marc Gasol خواهد بود بدون محدودیت رایگان, عوامل, و تیم در دور اول پیش نویس انتخاب برای اولین بار پس از 2017. این امر می تواند بسیار آسان تر برای دیدار با, طرح و بحث در مورد امکانات بی پایان و جایگشت با پیشاهنگی و دیگر اعضای ارشد ستاد در فرد است. به جای جلسات از راه دور انجام می شود.

"من فکر می کنم شما بچه ها می دانید چگونه عمل می کنیم و با داشتن هر دوی ما در اینجا خوب است" وبستر گفت. "ما می توانیم ارتباط برقرار بازگشت به تورنتو, اما من فکر می کنم بیش از هر چیز ... ما اینجا هستیم تا در حمایت کامل ما در این با هم."

مهم کسب و کار است که با این بازیکنان که قادر به کمک به آنها حرکت کمی سکسکه است که آمده تا قادر به حمایت از آنها با عدالت اجتماعی طرح. آن را ساخته شده است همه چیز بهتر برای بازیکنان است.

"آنها شده ایم واقعا سریع برای پاسخ به بازخورد از بازیکنان و اینکه واقعا فعال و مطمئن شوید که آنها در حال پشت سر ما در هر مرحله از راه" پاول گفت. "من فکر می کردم (بسته بندی اتوبوس آورده است که این تیم اورلاندو با زندگی ماده) واقعا سرد بود و این تبلیغات است که آن را کردم. کسانی که این نوع از چیزهای کوچک است که نشان می دهد که در آن ایستاده ایم و ما قصد داریم در ادامه به گام و قدم به جلو و واقعا اثر برخی تغییرات واقعی است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن