جان کاس: زمانی که سیاه و کودکان کشته می شوند که در آن از خشم سفید و بیدار?

به عنوان خشونت های خیابانی خوشه در شهرهای بزرگ در سراسر آمریکا اجرا شده توسط دموکرات ها به عنوان پدر و مادر غم

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

به عنوان خشونت های خیابانی خوشه در شهرهای بزرگ در سراسر آمریکا اجرا شده توسط دموکرات ها به عنوان پدر و مادر غمگین از دست دادن فرزندان خود در خیابان gang wars دو چیز خیلی روشن است:

برای اولین بار است که سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست ترویج مقدار اگر هر گونه خشم عمومی در شهرستان سالن های اجرا شده توسط حزب دموکرات شهرداران بیش از شهری و خشونت های خیابانی که از کنترل خارج شده است.

BLM نیست یک جنبش به عنوان آن را به عنوان یک سیاسی و جمع آوری کمک های مردمی بازوی تاسیس شده توسط نئو مارکسیستها و در حال حاضر تراز وسط قرار دارد با حزب دموکرات است. پل می بیند هیچ درصد در فشار بزرگ-شهرداران شهرستان برای جلوگیری از خشونت های خیابانی. آن خشم است را انتخاب کنید و این سایت متعلق به افسر پلیس سفید که کشتن غیر مسلح سیاه مردان است.

اما نکته دوم که به سختی می شود توجه از رسانه ها که کج چپ و از سیاستمداران حزب دموکرات:

آن جوان سفید و بیدار BLM هواداران که پر از خیابان نقاب شعار و قهر مشروع در تظاهرات بیش از مینیاپولیس پلیس قتل جورج فلوید توسط یک افسر پلیس نیست و تخلیه مقدار عمومی سازمان خشم بیش از سیاه و سفید کودکان در حال ذبح.

آنها فریاد زد تا با صدای بلند و عاشقانه در مورد defunding یا لغو اما آیا آنها نیز در مورد زندگی از کودکان گرفته در خیابان جنگ های باند در سراسر کشور ؟

ممکن است آنها فقط وحشت زده و غمگین و نمی دانم چه باید بکنید بدون رهبران به گله آنها. آنها ممکن است نیاز به یک فضای امن حتی اگر کودکان به مرگ ندارد و یک فضای امن.

و یا می تواند از آن بود که معترضان پس از خاموش در حال حاضر هیچ استفاده سیاسی برای انتخابات نوامبر در جلب توجه به کودکان به عنوان جوان به عنوان 1 که به کشته شدن?

این است که در ماه جولای. و آنچه در ذهن خود را که ماه نوامبر, نوامبر, نوامبر.

ملی سفید معترضان که پیوست پل و خیابان در طول جورج فلوید تظاهرات تقریبا مطمئن شوید که برای رای دادن دموکرات در ماه نوامبر.

من به یک جهش از ایمان و حدس بزنید که سفید و بیدار در زندگی ثروتمند و طبقه کارگر محله. بسیاری از بدون شک از سفید حومه و پدر و مادر خود را در حال حزب دموکرات اهدا کنندگان.

آنها نمی زندگی در محله ای که درب ماشین باز و اسلحه بیرون می آیند و کودکان کشته می شوند تقریبا هر روز. و پس از آنها می شنویم چیزی جز تابستان جیرجیرک.

سپس گلوله ها شروع به پرواز دوباره در شهرستانها در سراسر امریکا در شیکاگو و آتلانتا و نیویورک و میلواکی و در جای دیگر و نوزادان در حال قطع.

"آنها می گویند Black lives matter" گفت: Secoriya ویلیامسون که 8 سال به ضرب گلوله کشته شد به مرگ در آتلانتا روز دیگر. "شما کشته خود را. شما کشته های خود را در این زمان. ... شما کشته شدن یک کودک است. او هیچ چیز به هیچ کس."

در شیکاگو وجود دارد برخی از 90 نفر به ضرب گلوله در طول چهارم جولای آخر هفته از جمله 7 ساله ناتالیا والاس که کشته شد که مسلح hitters شروع به پریدن کرد از یک ماشین و شروع پاشش تیراندازی به یک جمعیت.

و در روز دوشنبه وجود دارد برخی از 19 شات. در روز سه شنبه وجود دارد 11 شات.

شیکاگو همواره خشونت شهرستان و باندهای خیابانی در طول تاریخ شده است در هم تنیده با سیاست های محلی ارائه عضلانی و ارعاب مدتها قبل از روز هنگامی که پل Ricca اجازه دهید جهان بر این باورند که آل کاپون بود ،

با توجه به شیکاگو تریبیون گزارش شیکاگو قتل یکشنبه به شدت افزایش یافته و 39 درصد در سال جاری تا کنون با 353 قتل گزارش شده در مقایسه با 254 در همان آخرین دوره سال است. و تیراندازی از یک یا بیشتر مردم اصابت گلوله هستند تا 42 درصد است.

قتل داده ها به تنهایی نمی گوید داستان از خشونت است. تیراندازی داستان. در شیکاگو بدترین سال در تاریخ ثبت شد و در سال 1992 با بیش از 940 قتل.

اما چه خواهد 2020 نهایی تعداد مرگ بود اگر امدادگران و پزشکان اورژانس مشغول به کار بودند با تکنولوژی از اوایل 1990s?

آیا مهم است ؟

اگر داده ها نمی تواند جعلی به یک سلاح برای ماه نوامبر انتخابات مهم نیست در امریکا دیگر ؟

من به نام Rafael A. Mangual حقوقی, سیاست تحلیلگر محافظه کار منهتن موسسه و یک نویسنده برای مجله شهر.

او مورد مطالعه چپ جدید مورد علاقه عدالت اجتماعی جنگجو, اسباب بازی, از جمله "decarceration" و لیبرال جنایی پیوند سیاست است که اجازه می دهد تا برای آزادی این خشونت از زندان حتی اگر آنها می خواهم دستگیر شده قبلا در تفنگ اتهامات عنوان شده علیه.

و من از او پرسیدم که چرا سفید معترضان نیست فشار بزرگ-شهرستان حزب دموکرات شهرداران را به انجام بیشتر در مورد موج خونتان خشونت های شهری از جمله در شیکاگو که در آن Mekhi James, 3 کشته شد در جنگ های باند فقط هفته پیش.

"به عنوان بدبینانه به عنوان آن ممکن است صدای آن را سخت به این نتیجه که عدم فشار سیاسی بودن را به خرس در شیکاگو رهبران به دشوار در جرم و جنایت است که حداقل بخشی از عملکرد این واقعیت است که این باند خشونت ادعا بی گناه بسیاری در زندگی — مانند است که از 3 سال Mekhi جیمز — یک مشکل است که از آن کمک کننده کلاس زندگی چند درجه حذف" Mangual گفت.

که نه بدبینی. که واقعیت است.

"به عنوان بد به عنوان همه چیز در این شهر در جنوب و غرب طرف آن بالا پایان محلات و upper-middle-class حومه باقی می ماند بسیار امن است," او گفت:. "به عنوان یک نتیجه سیاسی کلاس نمی یاد هر یک از خطر حرکت نزولی است که اجلاس غلط 'decarceration' و د-پلیس تلاش بسیار محبوب در میان 'ترقی خواهان' از جان گذشته به خود را ایجاد عدالت اجتماعی واجد fides."

وقتی که می آید به زندگی سیاه و سفید از کودکان گرفته شده در خشونت های خیابانی چه روشن است که بیدار جهان بدون پوست در این بازی است.

جان کاس مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون. خوانندگان ممکن است او ارسال ایمیل در jskass@chicagotribune.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن