اندرو Borene: ما سفید نیاز مردم را در جنبه های این مبارزه به خود ما

به عنوان یک بومی Minnesotan من دل برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده در شهر من. امروز من زندگی می کنند در مکلین وی

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

به عنوان یک بومی Minnesotan من دل برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده در شهر من. امروز من زندگی می کنند در مکلین ویرجینیا فقط یک چراغ ترمز و دور از منطقه که در آن صلح آمیز آمریکا معترضان با خشونت جاروب با نیروی گاز و گلوله های لاستیکی از درب خانه رئیس جمهور است که آنها خود را. به عنوان یک سابق دریایی و یک غیر نظامی سابق پنتاگون وکیل من نیز بسیار نگران به طور فزاینده ای خطرناک پیشنهادات خود را با استفاده از نیروهای نظامی در داخل کشور علیه شهروندان آمریکایی است.

من در شهرهای دوقلو به کالج رفت و در آنجا رفت و به دانشکده حقوق در آنجا مشغول به کار در بانکداری و کسب و کار وجود دارد برای بسیاری از سال و همچنین دو نوجوان پسر در این منطقه است. تقریبا جهانی, دوستان, خانواده, و سابق شهرهای دوقلو همکاران کسب و کار من صحبت با 100% حمایت از معترضان مسالمت آمیز و دل شکسته توسط جورج فلوید مرگ در دست مینیاپولیس افسران پلیس. من با توجه به سطح سوال در جامعه ما است که من هرگز دیده می شود در بسیاری از کسانی که دوستان و همکاران سابق و شرکای کسب و کار. البته همه ما محکوم به تخریب اموال و خرابکاری اما بسیاری از مردم صحبت می کنم در اینجا از تمام نژادها به شدت حمایت روز تظاهرات و می گویند چیزهایی مانند "ما دیده ایم این اتفاق بارها و بارها" و "ما نیاز به خلاص شدن از شر نژادپرستانه پلیس و پلیس با شکایت ورق" که مناسب برای پلیس کار می کنند.

من در خدمت تحت هر دو ژنرال جیمز Mattis و ژنرال جان کلی در عمده عملیات رزمی در عراق در سال 2003 ، من خوش شانس بود به تماشای آنها را هر دو را از نزدیک و به رعایت آنچه که رهبری واقعی به نظر می رسد: آنها همیشه قرار دادن نیروهای نظامی خود را نیازهای آنها خوردند گذشته در چو سالن خواب آنها در همان شرایط به عنوان همه ما که در کل استقرار آنها عینک همان منسوخ شده و تجهیزات آنها گفت: حقیقت در مورد وضعیت بر روی زمین و آنها را روشن ساخته است که بدون توجه به بحث های سیاسی; ما تا به حال یک مسئولیت برای خدمت به قانون اساسی و به حفاظت از هر یک از دیگر. من می توانم که نه نوع کلمات گوشت چرخ کرده — به خصوص زمانی که آنها تقریبا به طور همزمان ابراز نگرانی در جریان تظاهرات در مورد چگونه کاخ سفید است mismanaging نظامی و تهدید به شهروندان آمریکایی در سراسر کشور است.

Mattis رئیس جمهور تهمت خود وزیر سابق دفاع گفت: "من سوگند سوگند به حمایت و دفاع از قانون اساسی است. هرگز رویای من بود که سربازان در نظر گرفتن که همان سوگند خواهد بود دستور داد تحت هیچ شرایطی به نقض حقوق اساسی شهروندان خود — بسیار کمتر به ارائه عجیب و غریب عکس-op برای انتخاب فرمانده ارشد نظامی با رهبری ایستاده کنار."

پس از آن رهبر که شد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق رئیس ستاد جان کلی توافق با Mattis گفت: "من فکر می کنم ما نیاز به نگاه سخت تر در که ما انتخاب" اضافه کردن "ما باید در نگاه مردم که در حال اجرا برای دفتر قرار داده و آنها را از طریق فیلتر: آنچه که شخصیت خود را دوست دارید ؟ چه اخلاق خود?"

این وضعیت نیازمند عمل است.

گفته شده است در بسیاری از راه های بسیاری از رهبران واقعی است که "تنها چیزی که مورد نیاز برای بد برای موفقیت است برای مردم خوب به انجام هیچ چیز نیست." در عین حال در اینجا ما به عنوان نسل دیگری از خوب آمریکایی ها در مواجهه با یک معضل در مورد آنچه که ما انجام بعدی. ما زمان آمریکایی نسل موفق به عمل به عنوان کسانی که قبل از ما انجام داده اند پس از پایان جنگ داخلی و شکست خورده بازسازی تلاش برای یکپارچه سازی بردگان سابق به عنوان کامل برابر است با ؟ یا ما اقدام به پیوستن آمریکایی ها از هر رنگ و عقیده و منشاء ملی که خواهان رفتار برابر برای همه تحت قانون ؟

بسیاری از ما سفیده ممکن است ناگفته نگرانی است که ما نمی توانیم و یا نیاز نمی شود در هر گونه تغییرات مورد نیاز از "طرف ما" — که آن را به مردم سیاه و سفید و دیگر اعضای گروه های اقلیت به حل 400 سال میراث chattel برده داری سیستمیک, ظلم و ستم, تبعیض, کلیشه های فرهنگی و جرم حبس.

هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت. ما ایجاد این سیستم — صداقت خواسته که ما به اعتراف است که ما نیاز به کار با همه ما غیر سفید شهروندان برای اصلاح آن است.

ما سفیده را نیز باید در جنبه های این مبارزه به عنوان ما خود را به انجام در غیر این صورت به چشم پوشی داخلی فاجعه بار دیگر در هزینه زندگی مانند جورج فلوید است. همه ما نیاز به گروه با هم به تغییر سیستم و واقعا فرصت اقتصادی, عدالت و پلیس کار به همان اندازه برای مردم از همه رنگ.

یکی درست نشان داده شده ثابت رهبران آمریکایی مانند Mattis و کلی منجر شود به عنوان مثال در کلمات و در اقدامات و یا چه تفنگداران دریایی تماس بگیرید "ductus exemplo." بعد از حق چیزی که به انجام به عنوان جورج فلوید برادر ترنس گفته است که به رای دادن.

اندرو Borene از مکلین ویرجینیا ایالت مینه سوتا است بومی است. سابق مدیر عامل شرکت او به نام بالا شهرهای دوقلو رهبر کسب و کار در سال 2013. او دیپلم معاون مشاور عمومی در پنتاگون. او همچنین خدمت در عراق به عنوان یک دریایی ایالات متحده افسر تحت آن به طور کلی Mattis و سپس کل کلی در دریایی را بدست آورد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب