مایکل Hiltzik: تاریخچه: پس از هوور نظامی حمله معترضان مسالمت آمیز او از دست رفته دوباره انتخابات

در روز دوشنبه گارد ملی واحد همراه با دیگر اجرای قانون فدرال جدا شلیک گلوله های لاستیکی فلش-انفجار نارنجک و کپس

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

در روز دوشنبه گارد ملی واحد همراه با دیگر اجرای قانون فدرال جدا شلیک گلوله های لاستیکی فلش-انفجار نارنجک و کپسول های گاز اشک آور به جمعیت نشان دادن در سراسر خیابان را از کاخ سفید در برابر پلیس به کشتار غیر مسلح بودند.

این انجام شد آشکارا در دستور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تا رئیس جمهور و دستیاران خود را می تواند قدم زدن با خیال راحت به مراحل نزدیکی یک کلیسا برای یک فرصت عکس, که در آن او بود جامعی عمل بالا بردن یک کتاب مقدس در دست خود را.

برخی از مردم فکر زمانی که یک رئیس جمهور تا به حال دستور حمله به تظاهرات مسالمت آمیز برای اهداف سیاسی.

زمان برای یک درس تاریخ.

پاسخ این است که سال 1932. رئیس جمهور شد هربرت هوور. اجازه دهید به بررسی آن لحظه نه تنها برای خود تاریخی نحوهی اما برای نامی از نام های درگیر و یک نگاه اجمالی از سیاسی پس.

در ماه ژوئیه آن سال هوور می تواند حس چشم انداز خود را از انتخاب مجدد لغزش دور. افسردگی شد عمیق تر شدن است. بیکاری رو به افزایش بود و در امریکا سیستم بانکی بود شروع به سقوط.

هوور حال اجرا unopposed و برنده جمهوری خواهان نامزدی برای دور دوم در حزب کنوانسیون در اواسط ماه ژوئن اما آن را به حال شده است یک dispirited امر است. یک "کمپرسی هوور" جنبش رهبری هارولد ایکس یک مترقی جمهوری خواه از شیکاگو تا به حال به طور خلاصه حباب به سطح اما درگذشت برای عدم وجود یک نامزد مایل به رنگ.

دو هفته بعد از دموکرات ها داده بود به نامزدی ریاست جمهوری به نیویورک رژیم صهیونیستی است. فرانکلین روزولت که بلافاصله راه اندازی یک بی رحم حمله Hoover ضبط.

در ضمن جایزه ارتش وارد واشنگتن است.

این خیس نیروی متشکل جنگ جهانی اول جانبازان و اعضای خانواده. کنگره اهدا کرده بود جانبازان جایزه گواهینامه در سال 1924 برای مبارزه با خود خدمات. گواهی نه در اوردن از گرو تا 1945. رو به افزایش بیکاری افسردگی آنها را وادار به مارس به تقاضا است که این جایزه تبدیل شده بلافاصله قابل پرداخت است.

به عنوان کمپ اصلی از پاداش ارتش در باتلاقی Anacostia آپارتمان در حاشیه واشنگتن دارای عقاید به 10000 در اواسط ماه ژوئن جمهوریخواه به تصویب مجلس یک اقدام به پرداخت جایزه. اما آن را به شدت شکست خورده در جمهوریخواه سنا.

واشنگتن همچنان بر لبه به عنوان راهپیمایان باقی مانده در اردوگاه ها و شایعات swirled که جمع آوری تحریک شد توسط کمونیست ها. سرانجام در جولای 28, هوور دستور داد او را وزیر جنگ, پاتریک, Hurley, به شکستن اردوگاه.

هرلی تصویب در دستور به ارتش رئیس ستاد ژنرال داگلاس مک آرتور. یک گروه از سواره نظام مستقر را برای اقدام منجر شد توسط George S. Patton پس از آن عمده است. یک افسر دیگر به دنبال این بود مک آرتور کارکنان دستیار ، Dwight D. Eisenhower که ادعا کرد بعد از آن که او توصیه مک آرتور در برابر شخصا منجر به اتهام.

اما مک آرتور بوی خون. او را به رخ کشیدن پس از این حمله است که او تا به حال quelled یک "اولیه انقلاب" توسط insurrectionist. اما خشونت از حمله به صلح توسط پیاده نظام و سواره نظام با حمایت تانک ها و مسلح با سرنیزه و گاز اشک آور و انزجار ملت است.

گزارش از جلوی تلفات کشته گزارش از جمله یک نوزاد متولد شده در مارس تحت سلطه صفحات. (مرگ دو نفر شد مستند از غوغا هر دو ارتش جانبازان.)

مجله تایم در توصیف این صحنه:

"به عنوان پیاده نظام نقل مکان کرد و به پاداش شهرستان کشتار با گاز هر رنجور کلبه و کلبه جانبازان توسط هزاران نفر trudged به شب. برخی از وسایل خود را انجام پیچیده شده در بسته های نرم افزاری در پشت خود ... چند سنگ جنگ ها ، زنان انجام نوزادان در سلاح های خود را. کلبه و ناب-tos شد شعله ور ... نیمه شب جایزه شهرستان پس از 10,000 بیکاری گرسنه مردان و زنان بود که در زمینه خروشان آتش. رئیس جمهور هوور می توانید ببینید آن آتشین درخشش در آسمان شرق از خود کاخ سفید پنجره. در سپیده دم محل بود سوخته & سیاه خراب کردن."

در آلبانی روزولت به دنبال رادیو گزارش از قتل عام با او دوست و مشاور فلیکس فرانکفورتر یک دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد استاد که بعد از آن خواهد بود به نام دیوان عدالت.

"خوب فلیکس" فرانکلین روزولت گفت: "این تصمیم من است."

آن را نمی ممکن است درست شده است که حمله به پاداش ارتش اختصاص روزولت پیروزی بر هوور بیش از سه ماه بعد زمانی که او موفق به کسب 42 متحده به Hoover شش.

سپس توسط این کشور غرق شده بود عمیق تر به افسردگی است. هوور را punctilious رویکرد که در آن او تلاش برای عضله اقتصاد به سلامت از طریق یک سری از کاخ سفید در نشست با صنعتگران اما کمی در راه سیاست را ترک کرده بود مردم از جان گذشته برای تغییر.

اما پاداش حمله ارتش قطعا رنگی درک عمومی از هوور برای بقیه مدت خود را. هوور مشاوران ادعا می کنند که مک آرتور تا به حال نافرمانی هوور سفارشات با عبور به Anacostia. اما مهم نیست با کمک مک آرتور را پس از حمله عضو کمیته نیروهای مسلح سنا.

آیزنهاور اجتناب انگ ارتباط با حمله به دفاع جانبازان حتی اگر او نوشت: ارتش گزارش رسمی در عمل است. گزارش خود با تمجید از ارتش جدا برای انجام "وظایف اختصاص داده شده ... به سرعت و کارآمد اما با در نظر گرفتن حداکثر برای اعضای اشوبگرانه گروه است."

آیا به دلیل پاداش حمله ارتش یا به دلایل دیگر آیزنهاور پناه تحقیر برای مک آرتور بیان کرد در مصاحبه ای در اواخر عمر "من فقط نمی توانند درک کنند چگونه چنین لعنتی احمق می تواند بدست به طور کلی."

آن را مناسب برای رعایت که روزولت خود را در حالی که نشان دادن اشتیاق از هوور برای جایزه راهپیمایان را پشتیبانی نمی کند و شتاب خود را پاداش.

زمانی که دوم آوریل وارد واشنگتن در ماه اول ریاست جمهوری خود روزولت دستور داد آنها را تغذیه از 40 ارتش فیلد آشپزخانه — "مواد غذایی مانند ما هرگز می دانستم که چپ در جهان" یک marcher گفت: — و ارائه شده توسط دولت جانبازان با حمل و نقل به تظاهرات سایت. بانوی اول النور روزولت در بازدید از اردوگاه خود را بدون نگهبان.

کنگره در نهایت رای دادند و در سال 1936 به پرداخت پاداش بلافاصله — اما تا به حال به نادیده گرفتن FDR وتو به انجام این کار. روزولت بود, اما به جانبازان معافیت از قوانین حاکم بر Civilian Conservation Corps, اولین برنامه نجات مالی این قرارداد جدید که در غیر این صورت تنها بستری متقاضیان کمتر از 25 و مجرد.

اینکه آیا نگران واکنش آمریکا به سال 1932 حمله به پاداش ارتش presaged مشابه واکنش به مغلوب ساختن پیشی جستن در حمله به تظاهرکنندگان معترض پلیس ضرب و جرح در شهروندان غیر ممکن است می گویند در این لحظه.

اما رویداد روز دوشنبه تداعی ضرب المثل اغلب نسبت داده احتمالا apocryphally به مارک تواین: "تاریخ تکرار نمی کند اما اغلب قافیه."

مایکل Hiltzik یک کسب و کار مقاله نویس برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب