سانتانا آغاز شد 'Glee' به عنوان نمونه معنی دختر – Naya Rivera ساخته شده او خیلی بیشتر - Thu, 16 Jul 2020 PST

سانتانا لوپز رفت و هرگز بدون مبارزه. مدت کوتاهی قبل از شرکت پیشرو یک صاعقه وار mashup of Adele را بازدید "کسی

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

سانتانا لوپز رفت و هرگز بدون مبارزه.

مدت کوتاهی قبل از شرکت پیشرو یک صاعقه وار mashup of Adele را بازدید "کسی مثل تو" و "Rumour Has It" – یکی از به یاد ماندنی ترین اجرای موسیقی در "Glee" تاریخچه و آن 300 به طور کلی – سانتانا (Naya Rivera) در می یابد او به زودی خواهد بود خواست به عنوان یک لزبین به خاطر همکلاسی overhearing دیگری نظیر فین هادسون (Cory Monteith), نظر در تمایلات جنسی خود را.

او گام های روی صحنه با اینحال او شوک اولیه تبدیل به خشم به او آواز می خواند در مورد احساس زخمی و به نوبه خود, غلبه بر دل شکستگی است. در تعداد نزدیک او راه می رود تا به فین و سیلی او را در سراسر چهره.

دو فصل بعد تعرق واقعی-زندگی و مرگ خود داستانی همسالان reconvene در دبیرستان به ادای احترام پرداخت. پس از یادگیری اصلی Sue Sylvester (Jane Lynch) دستور داد یک گروه از cheerleaders برای خراب کردن یک بنای یادبود در فین, پیر, قفل سانتانا طوفان به شکایت به دفتر بگویم کردن مربی سابق و سرور و نشاط باشگاه رقیب برای چه او بدرفتاری فین و به تقاضای آنها اجازه داده شود به او را غمگین.

سانتانا هرگز تردید به دفاع از خودش اما به عنوان او در تلاش فرسایش دیواره های او ساخته شده است تا برای مبارزه فقط به عنوان به شدت برای دیگران – حتی کسانی که ستم او در گذشته است. "Glee" جشن اوراق قرضه تشکیل شده که بعید است گروه بورس ادعا که آنها فقط به معنای ایستادگی کردن.

ریورا مشترک این کیفیت; او در ابتدا به عنوان یک مجموعه منظم بود اما به سرعت ضربه از بالا به دلیل توانایی خود را به فرمان او هر صحنه با احساسات خام و به عنوان بی شماری قرقره برجسته, ضبط, جاذبه های طبیعی.

بازیگر مرگ را تایید کرد دوشنبه, آخرین تراژدی به پریشان بازیگران جوان که چند بار مجبور شده اند برای سوگواری یکی از خود را دارد. با دلخراش جستجو برای ریورا در کالیفرنیا دریاچه به پایان رسید, عمومی زل زل نگاه کردن تبدیل به میراث او برگ های بسیاری از آن مشتق شده از آنچه او را به "Glee."

روباه سری است که برای اولین بار در سال 2009 به دست آورده تمجید آن متنوع بازیگران و, در برخی موارد, بیشتر از دیگران آن را شامل قصه گویی. سانتانا یکی از آن داستان های موفقیت یک سود سوز آور, تشویق کننده, که می پیوندد جدید جهت گروه به عنوان یک جاسوس برای شکایت اما می آید به قدر رفاقت.

او پذیرای glee club به عنوان یک وسیله کار از طریق تضاد احساسات برای بریتنی پیرس (Heather Morris) او بهترین دوست و همکار خدا حافظ (که با او به پایان می رسد تا ازدواج).

برای بسیاری از طرفداران جوان از "سرور و نشاط" سانتانا در خدمت به عنوان یک الگو نه در معنای سنتی – شوخ طبعی خود را در حالی که تحسین تیز بود که اغلب weaponized – اما از آنجا که او بر روی صفحه نمایش اکتشاف هویت و اعتبار خود را. او خودش را یک مستور در فصل دوم که ویژگی های او را آرام تفسیر فلیتوود مک "مرغ نغمه سرا" بیان عشق به بریتنی.

در فصل سوم پس از او بیرون می آید به او abuela و به طرز وحشیانه ای رد سانتانا آواز می خواند K. D. لنگ "ثابت ولع مصرف" از آنجا که آن را به او این قدرت را از طریق فشار. شخصیت الهام بی شماری عجیب و غریب بینندگان به عنوان یکی از برجسته ترین آفریقایی, لاتین, لزبین ها, به نظر می رسد در تلویزیون به عنوان خواننده و بازیگر Demi Lovato بود که هنوز هم مستور در هنگامی که او در بازی سانتانا را در فصل پنجم اشاره کرد در Instagram.

هیچ یک از این شده اند که بدون ریورا. "Glee" سازندگان Ryan Murphy, Brad Falchuk و Ian Brennan نوشت: در بیانیه مشترک روز شنبه که بازیگر به ارمغان آورد "طنز و انسانیت" به سانتانا در عشق به بریتنی که ریورا تضمین "بیان شده بود با عزت و قدرت و با نیت خالص."

آنها اضافه شده است که او تا به حال "نادر ترکیبی از فروتنی و بی اعتماد به نفس در او استعداد" است که به عنوان های متعدد امی مدعی راهنماهای پیشنهاد پس از فصل سوم رتبه در میان نشان می دهد بهترین است.

ریورا را تطبیق پذیری به عنوان یک بازیگر همسان که از او قوی صدای او که لنت به Fleetwood Mac را پوشش می دهد به راحتی به او به عنوان یک ویولن سل-پوشش حمایت از مایکل جکسون "Smooth Criminal" و چند Amy Winehouse بازدید از جمله شرجی "بازگشت به سیاه و سفید" و شادمان "والری."

او و شرکت ستاره Amber Riley که بازی مرسدس بنز جونز ساخته شده و یک نیروگاه دو و اغلب نیروهای برای اجرای برنامه مانند Adele mashup و در میان دیگران آیک و تینا ترنر "River Deep Mountain High."

این هفته رایلی به نام ریورا "مورد علاقه من, دونفری شریک است."

"Glee" جذب شدید fandom عمدتا در میان بینندگان جوان است که می تواند گاهی اوقات انجام آن ستاره زیانی. مدت کوتاهی پس از Monteith مرگ Chris Colfer که بازی کرت هامل ذکر شده چقدر دشوار بود "به سوگواری کسی با جهان است."

اما بیش از یک دهه پس از این سری برای اولین بار کسانی که طرفداران در حال حاضر نگاه در "Glee" از طریق یک لنز های مختلف. کسانی که بزرگ شدم در کنار این شخصیت ها ممکن است منعکس کننده چگونه خطوط داستان مثل سانتانا در کمک به آنها در مقابله با و یا درک مبارزات خود را.

تماشای ریورا انجام Adele mashup روشن است که چه مقدار از قلب خود او ریخت به نقش, چگونه, کر "کسی مثل تو" کانال های فصل آشفتگی عاطفی و در نهایت رشد شخصی است. او پلک پشت, اشک, التماس به فراموشی سپرده شود. و او قطعا نخواهد بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن