Wolfpack تایید امضای انگلستان بین المللی Kallum واتکینز

تورنتو Wolfpack تکمیل یک قطعه مهم از کسب و کار پنج شنبه امضای انگلستان بین المللی عقب Kallum واتکینز به سه سال

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

تورنتو Wolfpack تکمیل یک قطعه مهم از کسب و کار پنج شنبه امضای انگلستان بین المللی عقب Kallum واتکینز به سه سال معامله است.

این حرکت در ابتدا اعلام کرد در ماه گذشته, در انتظار, لیگ تصویب آمد که در نهایت این هفته است.

واتکینز به تازگی از استرالیا اعطا دلسوز نسخه از قرارداد خود را با NRL ساحل طلا تیتان پس از پدرش قراردادی رمان coronavirus.

"شده است وجود دارد مقدار زیادی در رفتن به خانه و پس از آن زمانی که من شنیده ام در مورد پدر من من تا به حال به آمده به عقب" واتکینز گفت: در بیانیه باشگاه. "من می خواستم برای موفقیت در NRL اما من تا به حال برای قرار دادن خانواده اولین و در حال حاضر من بسیار هیجان زده به عقب بازی در سوپر لیگ است."

در حالی که Wolfpack تا به حال حقوق و دستمزد کلاه مسائل اطلس لیگ راگبی تیم گفت: واتکینز گفت: "به طور قابل توجهی کاهش پرداخت از نظر" برای سال 2020 فصل است. مانند دیگر سوپر لیگ تیم تورنتو کاهش حقوق در طول زمان وقفه با توجه به جهانی همه گیر.

The Wolfpack (0-6-0) بازی کرده است و از مارس 11.

علاوه بر این از واتکینز می دهد تورنتو یک ترکیب قدرتمند در این مراکز در کنار استرالیا متولد ساموآیی بین المللی ریکی Leutele.

واتکینز, دارای, قدرت, سرعت و خوب است در هوا. او همچنین دارای یک بینی برای سعی کنید از خط به عنوان که توسط بیش از 130 تلاش می کند برای لیدز کرگدن قبل از ترک برای پایین زیر.

حرکت reunites 29 ساله با Wolfpack سر مربی برایان McDermott که مربی واتکینز در لیدز بین سال 2011 و سال 2018 است.

"برای اضافه کردن کسی از کیفیت Kallum واتکینز به تیم ملی ما در لیگ تعلیق (بازی) یک امتیاز مثبت حرکت" McDermott گفت. "من می دانم دست اول چه Kallum می تواند انجام دهد و ما در حال هیجان زده او را به پیوستن به ما در زمینه هنگامی که بازی از سر گرفته است.

"این یک زمان تست برای تیم های ورزشی در سراسر جهان است و ما هیچ تفاوتی ندارد. ما سپاسگزار است که Kallum نشان داده است تعهد خود را به علت موافقت خود را برای ما تجدید نظر پرداخت مدل در کنار هم تیمی های خود و در خط با بسیاری از بازیکنان دیگر در سراسر لیگ ما است."

منچستر متولد واتکینز ساخته شده خود را لیدز برای اولین بار در 16 در یک چالش در جام حذفی بازی. او در ادامه به بازی 256 بازی برای کرگدن از جمله روی لئامت دادن به عنوان کاپیتان تحت McDermott, قبل از ترک برای NRL در سال 2019.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

با لیدز واتکینز در شش سوپر لیگ Grand Finals سه چالش جام گرند فینال و یک باشگاه های جهان چالش نهایی. او ساخته شده خود را در انگلستان اولین بار در سال 2012.

واتکینز مجروح او رباط صلیبی قدامی در یک بازی در برابر کستلفرد در مارس 2018 گم بقیه 2018 فصل است. آسیب محدود بازی خود را با ساحل طلا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب