افراد مسلح زخم Mexico City رئیس پلیس; 3 مرده

توسط کریستوفر شرمن و E. ادواردو CASTILLOMEXICO CITY (AP) — یک-طرفه ساخت و ساز کامیون ها و SUV سفید کشیده به مس

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

توسط کریستوفر شرمن و E. ادواردو CASTILLO

MEXICO CITY (AP) — یک-طرفه ساخت و ساز کامیون ها و SUV سفید کشیده به مسیر مکزیکو سیتی رئیس پلیس فقط به عنوان سحر شد شکستن جمعه در پایتخت نمادین ترین بلوار و مهاجمان آتش گشودند با .50-تک تیرانداز کالیبر تفنگ و نارنجک در وسیله نقلیه زره پوش خود.

سینمایی کمین شامل دو دوجین افراد مسلح چپ رئیس Omar گارسیا Harfuch زخمی با سه اثرات گلوله و ترکش. دو نفر از اعضای خود را از جزئیات امنیتی کشته شدند, به عنوان یک زن اتفاق افتاده است که به رانندگی با.

بالا-مجهز به تسلیحات و brazenness از حمله پیشنهاد Jalisco نسل جدید کارتل و چند ساعت پس از حمله گارسیا سرزنش آنها را از طریق توییتر از بیمارستان است.

"امروز صبح ما مورد حمله قرار گرفتند در یک بزدل راه CJNG," گارسیا توییتی با استفاده از زبان اسپانیایی مخفف مکزیک خشن ترین گروه های جنایی.

"دو همکاران و دوستان از معدن جان خود را از دست" گارسیا نوشت. "من سه گلوله زخم ها و قطعه های مختلف از گلوله. ملت ما را به ادامه ایستادگی در قسمت جرایم سازمان یافته است. ما همچنان مشغول به کار است."

دفتر او بعدها گفت که او تحت عمل جراحی.

فدرال امنیت وزیر آلفونسو Durazo با اشاره به گارسیا را صدای جیر جیر سرزنش Jalisco کارتل گفت: در یک کنفرانس خبری گفت که "این یکی از فرضیه که شهر مکزیک دادستانی در حال بررسی است."

Durazo مکزیک گفت: سازمان اطلاعات ظاهرا اطلاعاتی که کارتل در حال برنامه ریزی یک حمله را ارائه جزئیات بیشتر. او گفت گارسیا بود به ضرب گلوله در شانه یقه استخوان و زانو.

مکزیکو سیتی دادستان کل Ernestina گودوی راموس گفت در توییتر که 12 مظنون دستگیر شدند که تحقیق در این حمله است.

حمله با دقت برنامه ریزی شده و شامل در مجموع از 28 مسلح استخدام سه هفته قبل با توجه به Ulises لارا سخنگوی مکزیک دادستان شهرستان ، پس از آن از نزدیک مورد مطالعه قرار گرفته که سه جداگانه ممکن است در کمین امتیاز شد تا در عمده معابر از جمله یکی که نبود استفاده می شود — در قلب مکزیکو سیتی یک بلوک از بنای یادبود استقلال.

لارا گفت: افراد مسلح شده بود به چهار تقسیم سلول های مختلف داده شد اسکی ماسک و اسلحه را از شب قبل. آنها گرفته شد به کمین امتیاز در 4 صبح به دروغ در انتظار هدف خود را.

لارا گفت: 12 مظنون بازداشت و پس از تیراندازی شامل یک کلمبیا و مردان از پنج متحده — Jalisco, Guerrero, Nayarit, Chihuahua و Michoacan — به عنوان به خوبی به عنوان Mexico City.

با این حال لارا نمی گویند که متهمان گفت: تا به حال آنها را استخدام و یا چقدر آنها پرداخت می شود.

Jalisco است همان باند است که ایالات متحده دادستان گفت: تلاش برای خرید کمربند تغذیه M-60 اسلحه و ماشین آلات در ایالات متحده و یک بار پایین آورده مکزیکی هلیکوپتر نظامی با rocket-propelled grenade. در ماه اکتبر کارتل کمین افراد مسلح کشته و 14 دولت افسران پلیس در میچوآکان.

اما چنین مشخصات بالا حمله در مکزیک پایتخت یک به یک دولت فدرال در تلاش برای پاسخ به سطح رکورد از خشونت در سراسر کشور است.

باند ایجاد کرده است نزدیک به ملی, حضور, از, سفید, شن و ماسه سواحل کانکون مکزیک شهر و کشور مهم ترین بنادر به عنوان به خوبی به عنوان کلید شهرهای مرزی به طور سنتی توسط کنترل های دیگر کارتل.

روز جمعه حمله آمد و دو هفته پس از شایعات swirled برای یک روز که Jalisco رهبر Nemesio Oseguera سروانتس بهتر به عنوان شناخته شده "ال Mencho," شده بود دستگیر و یا کشته شدند — هر چند مقامات بعدا تکذیب کرد. Oseguera ایالات متحده اداره مبارزه با مواد مخدر که قصد فراری با 10 میلیون دلار قیمت بر روی سر خود را.

در ماه مارس مقامات ایالات متحده بازداشت صدها نفر از Jalisco حماس در حملات در سراسر کشور است. آنها گفتند در کنترل باند بین یک سوم و دو سوم از مواد مخدر آمریکا در بازار است.

"این نوع از حمله عادی است آنها عبور یک خط است. شما را به خواندن آن را مانند یک استثنایی عمل" گفت: تحلیلگر امنیتی Alejandro امید. "شما دو بسیار جدی حملات در دو هفته. اولین قتل قاضی فدرال و در حال حاضر حمله در کابل."

در اوایل این ماه یک قاضی فدرال و همسرش کشته شدند در خانه خود توسط افراد مسلح در غرب ایالت کولیما. قاضی به کار گرفته چند مورد مربوط به جرایم سازمان یافته است.

اگر این Jalisco باند دولت را به هدف قرار دادن آنها را مانند آن را با بیش از حد خشونت آمیز Zetas باند بین سال های 2010 و 2013 و امید گفت:. آنها را تبدیل به یک تهدید سیستماتیک به اقتدار دولت. باید وجود داشته باشد "استثنایی پاسخ, از بین بردن این گروه جنایتکار ... مانند آنها در آن زمان با Zetas."

امید گفت: Jalisco باند به مدت طولانی به حال حضور در پایتخت. در این مورد آنها به احتمال زیاد به استخدام محلی افراد مسلح خود را از طریق اتحاد ،

حمله به طول انجامید که به سختی از یک دقیقه رخ داده است در طول یک کشش از شهر مکزیک grand گردش de la Reforma است که به سفارتخانه های خارجی و خانه های بزرگ احاطه شده توسط دیوار. دانه دانه های امنیتی دوربین فیلم نشان داد حداقل هفت مرد ایستاده در بستر کامیون و شلیک در یک فروغ از نور در حالی که بیشتر افراد مسلح اخراج از زمین.

بعد پزشکی قانونی تکنسین شروع مارک صدها پوسته پوسته که آشغال های خیابان. بستگان اطرافیان که کشته شد در آغوش گرفت و گریه کرد.

در حالی که مقامات به ندرت مانند به نام کارتل به خصوص در مکزیکو سیتی, Jalisco باند به نام آینده شده است بیشتر و بیشتر.

در مارس 2019 محلی اخبار رسانه ها گزارش دادند که مقامات فدرال تا به حال دستگیر شده این باند در مکزیکو سیتی ، در ماه جولای, Jalisco سرزنش شد برای قتل دو اسرائیلی در یک مجلل, مکزیک, شهر و بازار و در نهایت شهر مکزیک پلیس دنبال یکی از قاتلان به گوادالاخارا, پایتخت, Jalisco دولت است. در اوایل این سال, اتهام, Jalisco اپراتورها هشدار داد در یک ویدئو از تمیز کردن جنایی رقابت از دو شهر مکزیک bproughs.

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador ارائه حمایت و همبستگی خود را به شهردار کلودیا Sheinbaum و این شهر نیروهای پلیس.

"این است که بدون شک با این کار او انجام شده است برای تضمین صلح و آرامش" لوپز Obrador گفت.

Durazo بود که سفر با رئیس جمهور را محکوم آنچه که او به نام "بزدلانه" حمله. "روشن است که این کار (پلیس) است و دست قوی جنایی منافع" او هنوز توییتی.

گارسیا, 37, رئیس سابق پلیس فدرال تحقیقات بدست آورد و از سال 2016 تا 2019 او به رهبری در شعبه فدرال دفتر دادستان کل است که منجر به تحقیقات و دستگیری از جرم و جنایت سازمان یافته اعضای.

قبل از اینکه نام شهر مکزیک رئیس پلیس او چند ماه به عنوان شهردار هوش هماهنگ کننده.

امیدوارم این تحلیلگر گفت: روز جمعه حمله می تواند ناشی از یک دوره قبل از آن در گارسیا حرفه ای. "این ممکن است به چیزی برای انجام با یک داستان سال پشت, آن می تواند نوعی انتقام برای چیزی که او بود," او گفت:.

__

AP نویسنده علامت استیونسون و عکاس خبری ربکا بلکول کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب