صدای دیگر: گسترش مزایای بیکاری کنگره

به عنوان دردناک به عنوان COVID-19 رکود شده است برای بسیاری از آمریکایی ها ناگهانی رکود شده است می تواند به مرا

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

به عنوان دردناک به عنوان COVID-19 رکود شده است برای بسیاری از آمریکایی ها ناگهانی رکود شده است می تواند به مراتب بدتر است. شاید هوشمندانه ترین اقدام توسط دولت فدرال تا کنون شده است کسانی که گسترش بیکاری پرداخت شده ممکن است توسط Coronavirus کمک پاسخ و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل می کنند.

که دلیل اصلی که چرا نرخ بیکاری بالا 13.3% را احساس نمی کند کاملا به نمایش گذاشت که این تعداد نشان می دهد. خانواده های شناور نگه داشته شده اند و صاحبخانه شده اند نگه داشته و در کسب و کار, فروشگاه های مواد غذایی و ضروری دیگر تجار در حال انجام یک تجارت تند و حتی بازار سهام در حالی که ناقص اقتصادی فشار سنج است که تقریبا به جایی که آن را به ارزش در ماه اوت گذشته. به عبارت دیگر از تمام نقایص واشنگتن در طول این بیماری همه گیر از اولیه آن سستی به خود bizarrely مبهم پیام در تست و ماسک-با پوشیدن مراقبت در عمل و به خصوص کسانی که 600 دلار بیکاری تقویت کننده چک شده اند یکی از چیزهایی است که دموکرات ها و جمهوری خواهان را دریافت نمی اشتباه.

در حال حاضر در اینجا مشکل این است: پایین است که در مورد به سقوط دور.

اول تا کسانی $600 گسترش مزایای چک. آنها با توجه به متوقف آینده قبل از پایان ماه ژوئیه. در حالی که واضح است که سود را نمی توان داشت برای همیشه لطفا برای (حداقل نه بدون معنی برای آن پرداخت) پایان دادن به آنها را در یک ماه به نظر می رسد مانند یک ایده وحشتناک است. این امر می تواند یک چیز اگر coronavirus همه گیر شد قطعا و یا بیش از حداقل های موجود اما آخرین شماره های هشدار دهنده هستند.

که بدتر شدن سلامت چشم انداز همراه با از دست دادن بیمه بیکاری درآمد برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها می تواند ثابت کند یک فاجعه 1-2 پانچ. کنگره باید به حرکت رو به جلو با نوعی فرمت برای اطمینان آمریکایی ها (و بازار) است که دولت فدرال هنوز هم اقتصاد را. در عین حال بسیاری از جمهوری خواهان همچنان به زاری و ناله کردن در مورد چگونه آن 600 دلار پرداخت یک عامل بازدارنده به کار می کنند. فقط به اطراف نگاه کنید. بازار کار همچنان وحشتناک است. آن را نه تنبلی است که نگه داشتن صنعت مهمان نوازی کارگران در خانه آن را راه خود را در صنعت است که در خراب کردن در لحظه.

بدون شک وجود دارد برخی از افرادی که در واقع خانه آوردن پول بیشتر با بیشتر سخاوتمندانه مزایای بیکاری از آنها را زمانی که آنها مشغول به کار بودند. اما خب که چی ؟ این برای همیشه نیست و ما نمی شنوند کنگره ساخت همان شکایت در مورد مراتب بیشتر (و معمولا بیشتر دائمی) ثروت های بادآورده که آن را دست پر سود طرح های اجتناب از مالیات برای میلیاردرهای. و بر خلاف فوق العاده غنی کار ضعیف می تواند با اتکا به صرف آن دلار حق بازگشت در جوامع خود را در چنین چیزهایی به عنوان ابزار لایحه یا شاید مواد غذایی که ایجاد میلیون ها شغل.

گسترش مزایای بیکاری نشان دهنده خالص ایمنی است که کار در حال حاضر. جولای ماه است آن را رها کنید.

— The Baltimore Sun



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن