EWU مجموعه به اعلام "بحران شدید مالی' با توجه به COVID-19 - Mon, 01 Jun 2020 PST

شرقی دانشگاه امنا ممکن است به اعلام یک "بحران شدید مالی" در این ماه به عنوان دانشگاه چهره بی سابقه ای قطره های

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

شرقی دانشگاه امنا ممکن است به اعلام یک "بحران شدید مالی" در این ماه به عنوان دانشگاه چهره بی سابقه ای قطره های دولت در بودجه و درآمد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

برخی از آمار و ارقام تغییر هستند اما در ارائه امنای جمعه, مریم Voves, EWU معاون رئیس جمهور برای کسب و کار و سرمایه گذاری گفت: این دانشگاه می تواند از دست دادن بیش از 12 میلیون دلار در بودجه دولت و بیش از 24 میلیون دلار از شهریه و منابع دیگر.

که در نتیجه در حدود 12.4% کاهش بودجه در سال 2021 سال مالی پس از دو سال بسیار کوچکتر کاهش است که درگیر اخراج و سرخوردگی بسیاری از اعضای هیئت علمی.

امنا انتظار می رود که برای رای دادن به بحران اعلامیه در ژوئن 25 نشست. انجام این کار خواهد استناد بند در دانشگاه چانه زنی جمعی و توافق با ایالات دانشکده شرق به رئیس جمهور مری کوللینن گسترده طول و عرض جغرافیایی به کاهش هزینه ها در تمام بخش های.

"بحران مالی اعلام خواهد شد و شروع فرایند فعال برای کمک به دانشگاه آدرس اثرات COVID-19 به عنوان به خوبی به عنوان یک اقدام فوری دولت بودجه کاهش حداقل 10 میلیون دلار" کوللینن در بیانیه ای گفت شنبه.

"حوادث چند ماه گذشته منجر به دراماتیک پیش بینی نشده اثرات در EWU آن دانش آموزان و کارکنان خود را," او گفت:. "ما نیاز به اطمینان حاصل شود که دانشگاه می تواند تحقق تمام تعهدات مالی خود را."

با کوللینن متوجه دانشکده اتحادیه دارای 15 روز کاری به پیش نویس یک گزارش با توصیه هایی برای مدیریت بحران است.

اتحادیه قرارداد آمده است که در صورت شدید بحران مالی "نهایی مسئولیت نهادی عمل باید استراحت با رئیس جمهور است."

این قرارداد همچنین اولویت EWU آموزشی ماموریت.

"پشتیبانی آموزشی تلاش خواهد دریافت بالاترین اولویت" قرارداد متحده "هنگامی که یک بحران شدید مالی نیاز به کاهش کمک های مالی از برنامه های دانشگاه."

احتمال کاهش بودجه از $36 میلیون خواهد بود بسیار بیشتر از کاهش در حال حاضر در حال وقوع در EWU که درگیر اخراج و عمده بازسازی این دانشگاه با هفت دانشکده در حال ادغام چهار. قبل از همه گیر EWU تا به حال با هدف کاهش هزینه 3 درصد و یا حدود 3.5 میلیون.

امنا تصویب خواهد شد بودجه برای سال مالی 2021 این ماه گفت: Dave Meany, یک EWU سخنگوی.

"به طور معمول این امر می تواند آرام تکمیلی بودجه سال, که در آن آنها فقط برخی از تنظیمات" Meany گفت.

بسیاری از اعضای هیات علمی باید ابراز نگرانی در مورد هزینه های EWU دو و میدانی بخش اما کوللینن و امنا به تازگی کاهش یافته است درخواست خود را به صورت مستقل تجزیه و تحلیل مالی.

رئیس دانشکده اتحادیه تاریخچه پروفسور مایکل Conlin;;; گفت: EWU دولت را گرفته است این نوع عمل او در طول 20 سال در دانشگاه. این اتحادیه گفت: با هدف حفظ به عنوان بسیاری از اعضای هیات علمی و کارکنان شاغل را به عنوان ممکن است.

"ما باور داریم که شما نیاز به با کیفیت بالا ارومیه به حفظ دقیق و موثر دانشگاه" Conlin;;; گفت.

او گفت که او معتقد است که این کاهش بودجه را مجبور به مدیران تجدید نظر ارومیه پیشنهادات برای این بخش دو و میدانی مانند حرکت تیم ملی فوتبال به پایین NCAA بخش یا به طور کامل لیگ های مختلف.

"من فکر می کنم آن را به احتمال زیاد خودم را که آنها در حال رفتن به پاره از آن را در برخی از راه" Conlin;;; گفت. "من ایمان که دولت را سخت در دو و میدانی."

همه سازمان های دولتی از جمله کالج ها و دانشگاه ها خواسته شده است برای آماده سازی برای کاهش تا 15 درصد به دولت به عنوان چهره پیش بینی 7 میلیارد دلار در درآمد از طریق مالی 2023.

در ارائه امنای جمعه Voves معاون رئیس جمهور برای کسب و کار و سرمایه گذاری گفت: این دانشگاه نیز در حال کاهش ثبت نام و زیان درآمد حاصل از مسکن ناهار خوری و سایر پردیس خدمات.

"این عوامل هنگامی که ترکیب را در یک بحران شدید مالی برای دانشگاه ما در ماه های آینده" کوللینن گفت: در بیانیه اضافه کردن او به نظر می رسد به جلو به دریافت توصیه از دانشکده اتحادیه. "من مطمئن هستم که با هم کار ما را مدیریت خواهد کرد و غلبه بر این بحران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن