سنت پل در میان چندین شهر عجله اجازه می دهد تا مناطق بیشتری را برای فضای ناهارخوری

چندین مترو-منطقه شهرستانها در حال پیگیری سریع تغییرات در قوانین به طوری که رستوران ها و کافه ها می توانید به ط

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

چندین مترو-منطقه شهرستانها در حال پیگیری سریع تغییرات در قوانین به طوری که رستوران ها و کافه ها می توانید به طور موقت پتیس در روز دوشنبه زمانی که به آنها اجازه داده شده توسط دولت برای بازگشایی, برای خارج از منزل ناهار خوری در میان coronavirus بیماری همه گیر.

لیست از شهرستانها که تصویب قوانین جدید این هفته یکی از طولانی و شامل St. Paul, مینیاپولیس, Blaine, Eagan اینور گروو هیتس غرب سنت پل و وودبری. به طور کلی قوانین و مقررات اجازه می دهد کسب و کار به طور بالقوه نشت را به پارکینگ پیاده رو و فضای سبز — و در برخی از شهرستانها به پارکینگ های خیابان.

جنوبی, St. Paul به نام ویژه جلسه شورای جمعه به تغییرات در حالی که بیپرت در حال برنامه ریزی برای به انجام این کار دوشنبه.

"این زمان برای ما به عنوان رهبران محلی به گام تا و حمایت برخی از بیمار کسب و کار" در غرب سنت پل شهردار دیو نپر گفت: در روز سه شنبه جلسه شورای.

در هیستینگز و Stillwater, که به معنی اجازه دادن به کسب و کار تبدیل پارکینگ های خیابان به منطقه ناهار خوری "parklets" در شهرهای تاریخی downtowns. دو شهر و همچنین دره اپل, Farmington, Lakeville و Oak Park Heights, در حال حاضر ساخته شده تغییرات موقت به پاسیو مقررات قبل از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اعلام هفته گذشته که آغاز و تا روز دوشنبه رستوران ها قادر خواهد بود برای خدمت به مشتریان در فضای باز ناهار خوری مناطق تحت شرایط خاصی.

یک پیشنهاد "parklet" خارج Sprial آبجوسازی در مرکز شهر هیستینگز. (حسن نیت ارائه میدهد از شهر Hastings)

Walz اعلام شد تعجب آور و ناامید کننده برای بسیاری از رستوران که انتظار می رود که برخی از داخل سالن ناهار خوری اجازه داده می شود با محدودیت. بسیاری از کافه ها و رستوران ها ندارد, هوای آزاد, مناطق ناهار خوری در حالی که برخی از صاحبان گفت: آنها نمی تواند توجیه بازگشایی در محل ناهار خوری خود را کوچک پتیس.

هفته گذشته برایان Ingram امید نوار صبحانه به نام پاسیو-تنها محدودیت یک "حکم اعدام" برای رستوران های کوچک مانند خود St. Paul eatery کردن غرب خیابان هفتم. او برآورد آزاد-ناهار خوری-تنها محدودیت اجازه می دهد او را به تنها صندلی 10 تا 12 نفر در رستوران 20-فرد-ظرفیت پاسیو زمانی که مورد نیاز شش پا از فاصله بود میان.

روز شنبه, St. Paul به کافه ها و رستوران ها برخی از کمک. شورای شهر به اتفاق آرا قطعنامه ای را که هموار راه را برای "گسترش استفاده عمومی از راه حق موقت خیابان تعطیلی در خیابان parklets و گسترش استفاده از فضای پارک."

به عنوان چهارشنبه, غرب, St. Paul دریافت کرده بود برنامه های کاربردی از 11 کسب و کار. آنها عبارتند از بیروت, رستوران, پای بخاری سالن و Southview باشگاه های کشور را از آن ها همراه و یا فقط خاموش جنوبی رابرت خیابان و محله کسب و کار El Nuevo Morelos گالاگر نوار مارتی نوار و چروکی میخانه.

برای برایان و Mollie Rubenzer یک زوج که در سال 2017 خریداری چروکی یک اسمیت خیابان ثابت است که قدمت آن به سال 1933 این طرح به گسترش فعلی خود را در پاسیو به بخشی از آنها را در مجاورت پارکینگ. با انجام این کار, آن را به اجازه دهید آنها را نزدیک رسیدن به حداکثر ظرفیت 50 مراجعان.

صاحب برایان Rubenzer آشپزخانه نگه می دارد در حال اجرا به عنوان 4,000 مردم دریافت ترکیه شام در چروکی میخانه در St. Paul, روز شکرگزاری, Nov. 23, 2017. (پایونیر پرس / اسکات Takushi)

"ما نه فقط مطمئن شوید که اگر ما در حال رفتن به شروع آن در سمت راست (دوشنبه) از آنجا که ما می خواهم برای دیدن چگونه آن می رود کمی" برایان Rubenzer گفت. "این یک مخلوط احساس در مورد چه باید بکنید. این یک تصمیم بزرگ است."

طرح خود را باز است تا منطقه ناهار خوری در ژوئن 8 با گوشت سیگاری و موسیقی "به ارائه برخی از جو خارج وجود دارد," او گفت:. "من فقط رفتن را به ماندن مثبت در مورد همه این است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن