تقویت صدا, فانتزی مجموعه های JitaCam: بازی NHL نگاه متفاوت در تلویزیون

به طور معمول ترشح تصاویری out-of-the-box زاویه دوربین و سطح بعدی razzle-خیره ذخیره شده برای هاکی ویترین حوادث.

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

به طور معمول ترشح تصاویری out-of-the-box زاویه دوربین و سطح بعدی razzle-خیره ذخیره شده برای هاکی ویترین حوادث.

نه چندان در COVID-19 pandemic عصر.

Sportsnet وارد قلمرو تازه برای از سرگیری NHL پخش برنامه های این هفته به شبکه انتقال به غیر معمول تلویزیونی محصول در خور این بار به یاد ماندنی.

آماده شدن برای "تقویت شنیداری." ردیف هایی از صندلی های خالی تبدیل شده اند به یک مجموعه ای به عنوان متقاطع بین یک بازی در فضای باز و "American Ninja Warrior." و "JitaCam" با آن 360-درجه چرخش بازو را فراهم زاویه دوربین مختلف به آن آویزان از scoreboards راجرز در محل و Scotiabank عرصه است.

"این راهی است که ما در حال انجام و تلویزیون راه است که بازی در حال ارائه در عرصه های مختلف از آن را تا کنون انجام شده است" گفت: Rob Corte, معاون رئیس جمهور از Sportsnet و NHL تولید. "بنابراین وجود دارد بالقوه برای برخی از چیزهایی که وجود دارد این است که برخی از بالقوه برای برخی از چیزهایی که ممکن است کار را به خوبی, اما این خوب است.

"این یک وضعیت منحصر به فرد و همه ما در حال رفتن به سعی کنید و بهترین از آن. و همه ما در حال رفتن به آزمایش و نگاه کنید برای پیدا کردن برخی از واقعا نوآورانه, مثبت, چیزهایی که ما می تواند اضافه کردن به برنامه."

پس از یک استراحت از بیش از چهار ماه از بازی متوقف شد در ماه مارس گذشته NHL است به رزومه با حضور 24 تیم در ترکیب شروع شنبه. نمایشگاه بازی آغاز می شود روز سه شنبه در مرکز شهرهای ادمونتون و تورنتو.

EA Sports است که با کمک های مصنوعی سر و صدای جمعیت و NHL نظارت بر "دنیای تغذیه" از بازی اکشن با 32 دوربین Corte گفت. Sportsnet اجرا خوراک در ادمونتون و NBC آمریکا rightsholder را رسیدگی تورنتو پایان.

فن-رایگان عرصه را اصل تبدیل شده به بزرگ studio مجموعه در اطراف سطح یخ.

"آن را پر خاص, روشنایی, نورپردازی ویژه برگزاری مانیتور است که می تواند با برنامه ریزی های مختلف تصاویر و یا فیلم" Corte گفت. "و آن را بسیار پویا است. به طوری که رفتن به بسیار برجسته است. که شروع خواهد شد در روز سه شنبه شب با نمایشگاه بازی های. اما استفاده از مرحله در حال رفتن به تکامل به عنوان زمان می رود.

"به طوری که آنها در حال رفتن به انجام چند چیز شروع روز سه شنبه اما واقعا رفتن به سطح شیب دار تا زمانی که دور مقدماتی شروع می شود در روز شنبه."

سازگار صوتی از صدای جمعیت استفاده می شود برای نمایشگاه بازی و Corte گفت: عناصر بیشتر اضافه خواهد شد به عنوان بازی ادامه از جمله تیم-شعارهای خاص و هدف این جشن برای تلفن های موبایل.

"EA Sports انجام داده است واقعا خوب کار ایجاد این نمونه های صوتی و ما خوشحالیم که با جایی که ما نشسته راست, در حال حاضر," او گفت:. "البته ما باید برای قرار دادن آن را به بازی در یک بازی واقعی اما همه نشانه ها بسیار مثبت و برنامه های ما در حال حاضر به آن باشد."

در تولید پایان Corte گفت: Sportsnet را یک طرفه دوربین در این عرصه که استودیو مدیر کنترل. اگر در هوا خدمه می خواهد برای گفتن یک داستان در مورد یک بازیکن در طول یک استراحت در عمل Sportsnet می توانید با استفاده از این دوربین برای گرفتن یک شات از ورزشکار قبل از اینکه در نهایت بازگشت به جهان خوراک.

گردش کار الگوی متفاوت خواهد بود برای شبکه خدمه چرا که آنها کمتر کنترل چیزهایی مانند دوربین کاهش و پخش انتخاب Corte گفت.

"در برخی از توجه به زمانی که بازی در آن را کمی دست کردن چرخ," او گفت:. "جهان خوراک ما را در ارائه تصاویر بسیار شبیه به بازی های المپیک و پس از آن ما بگویید داستان ما در لحظه ای مناسب است."

Sportsnet این بازی توسط تیم بازی خواهد تماس از داخل عرصه و خبرنگاران انجام خواهد شد و بازیکن مصاحبه از طریق ویدئو میتینگ.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کلی برنامه برای پخش تلویزیونی است برای دیدن چه کار می کند در اوایل رفتن و رسیدن به عنوان لازم است.

"در بسیاری از چیز ها را در قیف و بسیاری از چیزهایی که ما می توانید سعی کنید و انجام دهید" Corte گفت. "اما تا زمانی که ما در واقع رفتن به هوا و شروع به نشان می دهد ما نمی دانیم. ما باید برخی از ایده های. اما هیچ چیز محسوس است.

"و آن را مانند در تلویزیون, تا زمانی که چراغ قرمز می رود و نشان می دهد آغاز می شود ما واقعا مطمئن نیستید چگونه آن را برای پایان دادن به, که هیجان انگیز است. من نمی گویم که به عنوان یک منفی. این هیجان انگیز است. وجود دارد بنابراین بسیاری از امکانات اینجا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن