بلژیک جایزه بزرگ می شود پیش بروید برای Aug. 30 با طرفداران

بروکسل—بلژیک جایزه بزرگ می توانید پیش بروید و در اصلی آن اوت تاریخ اما با طرفداران مقامات محلی در والونیا در ر

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

بروکسل—بلژیک جایزه بزرگ می توانید پیش بروید و در اصلی آن اوت تاریخ اما با طرفداران مقامات محلی در والونیا در روز جمعه گفت.

پس از بلژیک در ماه گذشته ممنوع همه حوادث دسته جمعی در این کشور تا Aug. 31 به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس این مسابقه فرمول یک برای ماه آگوست برنامه ریزی. 28-30 در Spa-Francorchamps پیگیری شد و تحت تهدید و سازمان به حالت تعلیق در فروش بلیط.

"The Grand-Prix de Belgique می توان پشت درهای بسته برگزار شد و همچنین تمام جلسات آموزشی" Elio Di Rupo, رئیس جمهور فرانسه در-زبان منطقه گفت: در روز جمعه.

وی دو روز پس از دولت بلژیک مجاز, هوای آزاد, آموزش امکانات ورزشی برای از سرگیری تحت یک مربی نظارت از هفته آینده. Di Rupo گفت: مسیر را بازگشایی برای تمرین حرفه ای در 18 مه.

"با این حال هر دو مجوز تنها معتبر است که در شرایط اجتماعی فاصله بهداشت و اقدامات بهداشتی به شدت مشاهده شده است."

آبگرم سازمان در حال حاضر نیاز به نهایی کردن یک توافق با فرمول یک گروه صاحب آزادی رسانه ها برای مسابقه به واقع گیرد.

"ما خوشحال هستیم که با این تصمیم این بود که تنها گزینه ممکن در آن زمان" آبگرم GP مدیر کل ونسا مائس گفت: بلژیک رسانه RTBF. "اما آبگرم جایزه بزرگ' اولویت باقی می ماند ایمنی و بهداشت. ما خواهد بود به خصوص با توجه به احترام بهداشت دستورالعمل صادر شده توسط شورای امنیت ملی."

در ضمن فرمول یک از مقامات و جایزه بزرگ بریتانیا سازمان توافق کرده اند که در اصل برای دو نژاد به صحنه در سیلورستونه در این تابستان.

پیگیری مدیر عامل استوارت پرینگل به بی بی سی گفت که یک معامله منوط به تایید دولت رسیده است برای این مسابقات برگزار می شود بلافاصله پس از شروع فصل در اتریش.

فرمول یک در حال برنامه ریزی برای در نهایت شروع آن سال 2020 فصل با doubleheader بیش از دو تعطیلات آخر هفته در این به طور طبیعی جدا شده از محیط اطراف محل برگزاری این جایزه بزرگ اتریش. با وجود این برای اولین بار 10 مسابقه شده لغو و یا به تعویق افتاد به دلیل coronavirus بحران هدفمند شروع تاریخ 5 جولای در اتریش. F1 هنوز هم به دنبال برگزاری 15 تا 18 از 22 برنامه ریزی مسابقات.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن