ریکی Stenhouse جونیور سر به بریستول ها رو خوب اجرا در شارلوت - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

بریستول, Tenn. – ریکی Stenhouse جونیور نمی تواند داشته bumpier بازگشت به مسابقه پس از نسکار 10-هفته shutdown.

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

بریستول, Tenn. – ریکی Stenhouse جونیور نمی تواند داشته bumpier بازگشت به مسابقه پس از نسکار 10-هفته shutdown.

چقدر بد بود ؟ Stenhouse سقوط در اولین دامان اولین مسابقه برگشت به پایان رسید و آخرین.

او به دنبال آن با یک 25-محل پایان در دومین مسابقه جام در دارلینگتون Raceway پس از آن بود 24th در کوکا کولا 600. در سه مسابقه Stenhouse کاهش یافت هفت نقاط در جدول رده بندی به 24.

Stenhouse در نهایت جامعی از آن پنج شنبه شب در دیدار دوم به شارلوت موتور جاده سریع السیر با یک چهارم-پایان محل برای JTG-Daugherty مسابقه تیم.

"این واقعا خوب است فقط باید صاف نژاد واقعا با هیچ مسائل" Stenhouse گفت. "این فقط بزرگ به خوبی اجرا و تصویب بسیاری از واقعا خوب ماشین."

تا بعد روز یکشنبه در Bristol Motor Speedway – پنجم مسابقه جام پس از نسکار از سر گرفته مارس 17 و شایسته پیگیری برای Stenhouse. شش-حرفه ای top-10 پس از اتمام رتبه بریستول پشت تنها آلاباما Superspeedway در آهنگ های که در آن Stenhouse تحویل داده شده است.

این است Stenhouse اول فصل در JTG اما او احاطه خود را با چهره های آشنا از Roush Fenway مسابقه تصدی که شامل دیرین خدمه رئیس برایان Pattie. اواز یا موسیقی دو نفری در حال ساخت انتقال از مسابقه در یک فورد به یک شورلت در حال حاضر و آماده شدن برای حوادث است که نمی شود به تمرین و یا واجد شرایط.

به عنوان NASCAR تلاش می کند تا تا هشت به تعویق افتاد نقاط مسابقات برنامه ریزی شده و تغلیظ شده را به یک روز را نشان می دهد و تیم نیست باید دو یا بیشتر از دو جلسه تمرین به شماره گیری در راه اندازی. Stenhouse و کریس Buescher اساسا جابجا سواری در پایان 2019 و Buescher را یادداشت از بریستول در اختیار خود دارد.

"ما تنظیم به آنچه ما به طور معمول اجرا در مقابل آنچه آنها زد اینجا خیلی شبیه بنابراین من احساس خوبی در مورد آن" Stenhouse گفت که او به سرعت گرفتن راحت در کامارو و نسکار زمان مبحی حرکت گازا و وا بسته است.

"این احساس که من در این مسابقه بهتر از هر یک از این احساس است که من تا به حال در جام اتومبیل در زندگی حرفه ای من تا کنون," او گفت:. "من به دنبال به جلو به گرفتن به بریستول دانستن است که ما تا به حال خوب اجرا می شود وجود دارد. ما تا به حال شانس برای برنده شدن وجود دارد. این امر می تواند به خوبی قادر به دریافت و منجر به برخی از دور و ادعا می کنند برای برنده شدن نیز وجود دارد."

چه به تماشای در بریستول:

DiBenedetto بازگشت

مت DiBendetto گفته شد او در Leavine خانواده مسابقه روز قبل از ماه اوت گذشته مسابقه در بریستول. او از طریق ناامیدی خود را به رهبری 93 دور و پایان یک حرفه ای-بهترین دوم.

این یک تغییر زندگی هفته به DiBenedetto که تحت تاثیر قرار نسکار جامعه خود را حل کنیم. پل منارد آن را در زمان یک گام بیشتر با گفتن چوب برادران مسابقه تیم او بازنشستگی در پایان سال و آنها باید استخدام DiBenedetto.

DiBenedetto کردم سوار قرار می دهد که او تحت این تیم Penske چتر شده است و مناسب این سال است. او به پایان رسید دوم در لاس وگاس در مسابقه دوم از فصل و led 10 دور سهشنبه شب در شارلوت.

او را به رتبه 11 در جدول رده بندی.

"من بسیار هیجان زده در مورد چقدر خوب از تیم ما و منابع و هم تیمی و شما نام آن را," او گفت:. "ما نشان داده ایم اگر ما آن ضربه و یا ما در حال نزدیک ما می تواند به جلو در هر یک از این نژادها. ما در ما ریتم اما ما خواهد بود. من بدون شک در مورد آن است."

Keselowski دوباره در قطب

زمینه راه اندازی شد توسط یک قرعه کشی تصادفی و Brad Keselowski دوباره خوش شانس جلو برای قطب. او شروع خواهد شد برای اولین بار برای دومین بار در پنج مسابقه.

آن را در یک قرعه کشی برای تیم Penske که هر سه از آن رانندگان در دو ردیف. جوی afton wagner شروع خواهد شد دوم و رایان Blaney سوم.

Blaney کشتی به بریستول, سواری, back-to-back مقام سوم پس از اتمام گل در شارلوت.

"این گذشته دو مسابقه من واقعا افتخار همه تلاش" Blaney گفت. "من فکر می کنم ما نزدیک و ما فقط باید برای پیدا کردن یک کمی از سرعت اینجا و آنجا به بیرون رفتن و واقعا تسلط مسابقه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن