کولر آبی: ماندن خنک و بدون تهویه مطبوع - Fri, 24 Jul 2020 PST

برای کسانی که در داخل گیر بدون تهویه مطبوع قرنطینه نمی گرفتن هر گونه آسان تر است. اما از دست دادن نیست و همه ا

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

برای کسانی که در داخل گیر بدون تهویه مطبوع قرنطینه نمی گرفتن هر گونه آسان تر است. اما از دست دادن نیست و همه امید – وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای اقامت حداقل تا حدودی سرد و بدون آن. در اینجا چند هک شما می توانید امتحان کنید.

شاید از اهمیت بیشتر مطمئن شوید که شما به خوبی هیدراته. گرمای بیش از حد اتفاق می افتد که بدن شما نمی تواند تنظیم دمای آن پس از تامین بدن خود را با مقدار زیادی آب کمک می کند تا تسهیل طبیعی بدن شما را خنک کننده مکانیسم مانند عرق کردن و افزایش جریان خون. هیدرات قبل از شما احساس تشنگی.

نوشیدن آب ساده ترین روش, اما شما می توانید مکمل های غذایی که با خوردن غذاهای با محتوای مایع مانند میوه ها و سبزیجات یا سوپ-بر اساس سوپ.

که گفت:, آب مناسب نیز نیاز به جایگزینی الکترولیت ها. فکر می کنم از هیدراتاسیون به عنوان مرکز و نقطه تعادل بین بدن شما ایده آل میزان آب و الکترولیت ها است.

سدیم, کلسیم, کلرید فسفات منیزیم و پتاسیم هستند همه الکترولیت. الکترولیت حفظ تعادل مناسب آب در داخل و خارج سلول را از طریق فرایند اسمز.

اجتناب از نوشیدنی های با تعداد زیادی از قند مثل نوشیدنی های ورزشی. آنها خوب هستند در خرج کردن اما مواد غذایی مانند موز و مرکبات و سبزیجات و گوشت و آجیل و حبوبات حاوی الکترولیت ها. کم قند الکترولیت مکمل های بزرگ هنگامی که شما نیاز به سرعت دوباره پر کردن پس از یک مقدار زیادی از عرق کردن (یا شاید بیش از حد بسیاری از نوشابه های بالغ در پاسیو). یکی از ساده ترین راه برای پیدا کردن در حال اطفال محلول محلولهای الکترولیتی.

نکته این است که آبرسانی اما فراموش نکنید که آن را یک معادله آب و الکترولیت ها است.

به طور مستقیم و کارآمد سرد بدن خود را با استفاده از مکانیسم طبیعی برای انجام این کار: تبخیر همرفت و تابش هدایت.

تبخیر اتفاق می افتد از طریق عرق کردن و تنفس, اما شما می توانید تقلید این کار را با پاک کردن خود را با یک پارچه مرطوب. آب جذب گرما از پوست و آن را به عنوان تبخیر گرما با آن می رود.

همرفت زمانی است که بدن خود را از دست می دهد گرما توسط حرکت هوا یا مولکول های آب در سراسر پوست است. این چیزی است که توضیح می دهد که باد خنک. بنابراین به زبان ساده – نشستن در مقابل یک فن است.

هدایت فرایند از دست دادن حرارت از طریق تماس فیزیکی با جسم دیگر مثلا دروغ گفتن بر روی زمین سرد. شما همچنین می توانید از یک پارچه مرطوب استفاده می شود شما به صورت تبخیر و ترک آن را در حال استراحت بر روی بدن خود را در نقاط نبض به اضافه کردن برخی از هدایت به مخلوط.

شما گردن و مچ معابد و داخل خود آرنج و زانو مناطق خود را که در آن رگ های خونی نزدیک به سطح پوست پس از بسته بندی مرطوب bandanas یا پارچه در اطراف این مناطق است که کارآمد ترین. که گفت: پله به دوش سرد و یا بارانی با لباس های شما خواهد بود حتی بیشتر موثر (و به احتمال زیاد ناراحت کننده ترین) راه برای رفتن در مورد آن. اگر شما می توانید آن ایستاده اند شما می توانید دستیابی به همان اثر خواب تحت مرطوب ورق یا حوله.

هدایت این نسخهها کار میکند بهترین در یک دوره ثابت از زمان بنابراین شما نمی توانید کاملا مشابه اثر اگر شما تنها هاپ به یک دوش آب سرد برای چند لحظه.

پاسخ بدن به خارجی سرد با کاهش جریان خون به پوست و حفظ حرارت در هسته آن را به شما احساس سرد اما فقط برای یک لحظه. یک دوش آب گرم را افزایش جریان خون به پوست حرکت گرما به دور از هسته و اجازه می دهد آن را به تابش به محیط زیست است.

برای مقابله با محیطی خنک کننده بدون AC طرفداران خود را دوست دارند.

جای یک فن در کولر منطقه از خانه مانند یک زیرزمین منطقه سایهدار و یا شمال رو به پنجره به جلو و هوای سرد در. جای دیگر فن در طبقه بالا و یا یک اتاق می شود که مقدار زیادی از نور خورشید به فشار هوای گرم کردن. این است که موثر در سرد صبح زود و شب هنگامی که خانه خود را گرمتر از بیرونی حرارت ایجاد یک راه موثر برای پر کردن خانه با هوای سرد.

هنگامی که دما افزایش می یابد و نزدیک پنجره ها برای به دام انداختن هوا و پرده خود را به نگه داشتن نور خورشید از حرارت خانه خود را. T

شما همچنین می توانید ایجاد یک تبادل نظر باتلاق کولر, مشخصات فنی کولر آبی. جای یک سینی کم عمق آب با یخ و یا قابل استفاده مجدد یخ بسته در مقابل یک فن است. این تبخیر آب است به خصوص خنک کننده در محیط های خشک مانند ماست. سرد-غبار رطوبت پر شده با آب سرد می تواند دستیابی به یک اثر مشابه است. وجود دارد حتی بی شمار آموزش آنلاین برای ساخت باتلاق کولر از سطل و پلی استایرن کولر.

بنابراین مراقبت و خنک بماند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن