آرام بازیابی: COVID-19 محدودیت نیروی والدین از اون شوالیه 7 به تغییر خود را به بالین پشتیبانی - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

زمانی که 7 ساله اوون نایت او نخستین عمل جراحی مغز در بیمارستان کودکان سیاتل, 15 اعضای خانواده جمع آوری شده در

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

زمانی که 7 ساله اوون نایت او نخستین عمل جراحی مغز در بیمارستان کودکان سیاتل, 15 اعضای خانواده جمع آوری شده در اتاق انتظار.

روز دوشنبه Linwood ابتدایی کلاس اول رفت و در دومین اورژانس جراحی مغز به دلیل تومور – اما تنها با یکی از والدین در نزدیکی او را در هر زمان داده شده در زیر COVID-19 محدودیت.

مادر خود را از تیلور Brayton و پدر و جاش شوالیه در حال معامله هر بار یکی از آنها این است که در سیاتل بیمارستان تخت خود را و یا در اتاق انتظار. گاهی اوقات آن ممکن است نیاز به نشستن در یک پارکینگ.

"تحت COVID محدودیت کودکان سیاتل است که اجازه می دهد یکی از والدین در یک زمان خوشبختانه تا پدر خود را و من در حال رفتن به انجام تقسیم شیفت. او را به شب و من قصد دارم به روز" Brayton گفت: در 30 آوریل.

"من مجبور به ترک بیمارستان قبل از جاش حتی می توانید وارد کنید."

حدود یک هفته پیش او مرتب درایو با رژه در اسپوکن خانه تا اوون می تواند حمایت از او است. آن را به خود جلب کرد 304 وسایل نقلیه با خانواده و همکلاسی ها و معلمان و اعضای جامعه.

اوون استفاده می شود که در اطراف یک خانواده که شامل مادر و ناپدری جاستین Brayton و 9 ماهه خواهر Emersyn در اسپوکن. او همچنین به طور منظم باقی می ماند با پدر خود نامادری الهام شوالیه و برادر الی 3 که در مسکو زندگی می کنند, Idaho.

"آنها به رژه" تیلور Brayton گفت. "ما همه در تصویر و همه ما همراه است."

برای بهبود در سیاتل پسر او برنامه ریزی شده به صرف یک زمان کوتاه در بخش مراقبت ويژه کودکان و سپس سه تا پنج روز در یک اتاق بیمارستان.

اوون اولین عمل جراحی در Oct. 15 حذف بیشتر از یک تومور مغزی, اما جراحان تصمیم گرفت که آنها نمی تواند خطر حذف از یک قطعه Brayton گفت. به تازگی خانواده آموخته بخش کوچک رشد کرده بود.

"آنها در زمان بیشتر از جرم قبل از, اما آنها مجبور به ترک فقط یک قطعه کوچک به دلیل آن نشسته بود درست در مقابل بخشی از مغز است که کنترل چشم انداز" او گفت:. "خطر نیست بیشتر از سود است."

این بار یک جراح مغز و اعصاب گفت: خانواده "آنها در حال رفتن به دریافت تمام آن را بدون در نظر گرفتن خطرات بنابراین ما اجرا خطر ابتلا به اختلال بینایی."

در چهارشنبه Brayton گفت: در یک متن است که پسر او را جراحی رفت بهتر از انتظار می رود. "او تاب بازیابی. آنها در حال حاضر در حال برنامه ریزی او برای انتقال از ICU به طور منظم کف امروز.

"او جراح دکتر Hauptman گفت که او قادر به گرفتن آنچه که او فکر می کند که 99 درصد از تومور اگر نه همه حتی آنچه که در پشت این چشم انداز ، او گفت: آن را بسیار تهاجمی عمل جراحی اما او احساس می کند بسیار خوش بینانه است."

پسرش پزشکی نگرانی های تابستان گذشته شروع شد زمانی که اوون آغاز شده دچار سردرد شدید شد و استفراغ و مجبور به ماندن در فضای تاریک. او را به یک متخصص اطفال.

"آنها به من گفت که او در حال توسعه میگرن و برای من نگه داشتن میگرن مجله, اما من آن را خرید" Brayton گفت. او به دنبال دستورالعمل اما سابقه میگرن اجرا نمی کند در خانواده است.

Brayton خواسته برای تصویربرداری از مغز.

"آنها گوش نمی تا سپتامبر سال 2019 و در نهایت به ما MRI و سپس چهار روز بعد ما تماس او را به اتاق اورژانس. آنها وجود دارد گفت: نگرانی آنها را دیدم در MRI."

آن را به رهبری ارجاع به کودکان سیاتل و تصمیم گیری برای ماه اکتبر عمل جراحی برای برداشتن تومور در سمت راست لوب تمپورال. بیوپسی نتیجه یافت که تومور نیست سرطانی.

"بازیابی خود شگفت انگیز بود," Brayton گفت. "او در بازگشت به مدرسه در عرض دو هفته. آنها در نظر گرفته شود این جراحی با موفقیت و به طوری که آنها می خواهم پیگیری MRI هر سه ماه فقط به مانیتور."

COVID-19 اورژانس

مرور در اطراف COVID-19 هشدار اخیر اخبار در مورد اوون وضعیت ضربه سخت است. در فوریه. 13, او اولین معمول MRI قبل از محدودیت برخورد کرده بود.

"از اکتبر تا مارس وجود دارد تشنج بدون سردرد بدون درد," او گفت:. "سپس MRI در ماه فوریه نشان داد رشد تومور در حال حاضر بخشی از آنها را ترک کرده بود. ما انتظار نیست که."

یکی دیگر از MRI برنامه ریزی شده بود برای 5 مه. "سپس COVID-19 ضربه; گذاشته بودم مارس 16," او گفت:. اعضای خانواده به دنبال قرنطینه اما اون وضعیت رو بدتر در ماه آوریل است.

دوشنبه پس از عید پاک اوون شروع به داشتن بصری و سمعی توهم فیزیکی پرخاشگری شدید حساسیت به صدا و شدید عاطفی بالا و پایین Brayton گفت.

"من در تلفن با تیم خود را از پزشکان در سیاتل شروع که سه شنبه شب تا 12:30 صبح روز شنبه با چند ساعت از تماس های عقب و جلو مشاوره انتظار و صحبت کردن است. آنها با اشاره او را به MRI در اسپوکن که سهشنبه, مارس 17.

"با COVID آن را روی حیله و تزویر. ما یک نوزاد; ما شده است در قرنطینه و, آره, آن وحشتناک بود."

MRI بود که در ساعت 8 صبح و 4:05 بعد از ظهر او یک تماس از جراح مغز و اعصاب.

"او گفت که تومور رشد کرده بود به طور قابل توجهی از ماه فوریه است که ما نیاز به آمده به سیاتل," او گفت:. "این نه یک عمل جراحی انتخابی; آن را به عنوان یک اورژانس جراحی است که تحت اجازه داده COVID-19."

رژه در اسپوکن

برای کمک به تشویق اوون خانواده سازمان اسپوکن رژه. Brayton ارسال یک ایمیل به درخواست معلم برای بدست آوردن کلمه. اخبار گسترش on Facebook.

در آوریل 29, وسایل نقلیه مجموعه ای از Linwood ابتدایی 6 p. m.

"این واقعا ترسناک زمان برای ما به طوری که ما در حال تمرکز بر روی مثبت" Brayton گفت. "همین دلیل است که ما رژه. من آن برنامه ریزی شده برای بلند کردن اون روحیه و این شگفتی برای همه ما است. آن شگفت انگیز بود."

رژه شامل اسپوکن آتش District 9 کلانتر Ozzie Knezovich آمریکایی پزشکی واحد پاسخ و افسران در حدود 10 کلانتر اتومبیل.

"وجود دارد اتو از اسپوکن سرخپوستان و مهمان ظاهر توسط کاپیتان امریکا خود را بر روی یک موتور سیکلت; او در مورد اوون" او گفت:. "Make-A-Wish وجود دارد و Spokane, Ronald McDonald House, معلمان و کارکنان از Linwood و همکلاسی های خود را.

"من او را می خواستم به می دانم که همه این افراد به فکر او. او گفت که احتمالا بزرگترین رژه در تمام تاریخ است."

اگر چه اوون به حال مختصری تشنج در شروع این گروه متوقف شد به طور خلاصه. او سپس رو به دیدن همه, او گفت:. پاسخ او در پایان فقط در مورد او ساخته شده گریه.

"او به من نگاه کرد و گفت:" من فکر می کنم من آماده برای عمل جراحی مغز.' من می توانستم شکسته و مچاله درست در مقابل او اگر من می خواهم اجازه دهید خودم. او 7 سال و او به نظر می رسد به پدر و مادر 'من باید می ترسم نگران و عصبی?' اگر ما آنچه را که او خواهید بود."

اون پدر راند او را به سیاتل چون پسر بود به در بیمارستان در روز دوشنبه حداقل 24 ساعت قبل از عمل جراحی. "آنها به گرد و خاک او را برای COVID."

به دلیل همه گیر اقامت در Ronald McDonald House نمی تواند اتفاق می افتد.

"من تا به حال به نام رونالد مک دونالد خانه آنها بسته شده," او گفت:. "شوهر من جاستین و Emersyn خواهد بود وجود دارد, اما آنها خواهید بود در یک هتل, بنابراین من می تواند حداقل دیدن دختر من در شب."

در روز سه شنبه عمل جراحی یک نمونه ارسال شد برای بیوپسی و آن را به عقب آمد به همان نوع خوش خیم تومور Brayton گفت: بنابراین مگر اینکه آسیب شناسی می آید و متفاوت نظارت و هر سه ماه با MRI است دوباره این طرح است.

خانواده sendoff در اسپوکن بود, راحتی, او گفت:, و اضافه کرد که او را ندیده است هر چیزی مانند حمایت جامعه نشان داده شده به آنها توسط اسپوکن ساکنان. "ما خیلی خوش شانس بود ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب