اپل و گوگل و انتشار فناوری به صورت همه گیر نرم افزار - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

اپل و گوگل در روز چهارشنبه منتشر شد مدتها در انتظار تکنولوژی گوشی های هوشمند به طور خودکار به اطلاع مردم اگر آ

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

اپل و گوگل در روز چهارشنبه منتشر شد مدتها در انتظار تکنولوژی گوشی های هوشمند به طور خودکار به اطلاع مردم اگر آنها ممکن است در معرض coronavirus.

این شرکت گفت: 22 کشور و چندین ایالت آمریکا در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای ساخت داوطلبانه برنامه های تلفن با استفاده از نرم افزار خود را. آن متکی بر فن آوری بی سیم Bluetooth به تشخیص زمانی که کسی که دانلود کرده این برنامه تا زمان صرف شده در نزدیکی یکی دیگر از برنامه که کاربر بعد از تست مثبت برای ویروس.

بسیاری از دولت ها در حال حاضر سعی عمدتا ناموفق به رول از خود نرم افزار تلفن برای مبارزه با گسترش COVID-19 بیماری همه گیر. بسیاری از این برنامه ها مواجه می شوند مشکلات فنی در اپل و گوشی های آندروید و نمی شده است به طور گسترده ای به تصویب رسید. آنها اغلب با استفاده از GPS برای ردیابی افراد محل که اپل و گوگل در حال منع از ابزار جدید خود به دلیل حفظ حریم خصوصی و دقت و نگرانی است.

عمومی سازمان بهداشت و درمان از آلمان به ایالات آلاباما و کارولینای جنوبی شده اند در انتظار برای استفاده از اپل-گوگل مدل در حالی که دولت های دیگر باید گفت که این تکنولوژی غول های' حریم خصوصی محدودیت خواهد بود مانع از آنجا که بهداشت عمومی کارگران را بدون دسترسی به داده ها.

این شرکت گفت که آنها در حال تلاش نیست که به جای تماس با ردیابی یک ستون کنترل عفونت است که شامل آموزش بهداشت عمومی کارگران رسیدن به افرادی که ممکن است در معرض تماس با فرد آلوده. اما آنها گفتند: خود را به صورت خودکار "قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی" سیستم می تواند به تقویت این روند و آهسته گسترش COVID-19 حامل ویروس هستند که در تعامل با غریبه ها نیست و در عین حال نشان دادن علائم.

هویت کاربران برنامه خواهد بود محافظت شده توسط رمز گذاری و ناشناس شناسه چراغ که تغییر اغلب.

"کاربر تصویب کلید موفقیت است و ما معتقدیم که این قوی حریم خصوصی حمایت نیز بهترین راه برای تشویق به استفاده از این برنامه ها" شرکت گفت: در یک بیانیه مشترک چهار شنبه.

این شرکت گفت: فن آوری های جدید – محصول نادر همکاری بین رقیب غول تکنولوژی – حل برخی از ویژگی های اصلی چالش های که دولت داشته در ساختمان بلوتوث-برنامه های مبتنی بر. آن را آسان تر برای اپل و گوشی های آندروید برای تشخیص هر یک از دیگر در سراسر کار ملی و منطقه ای مرزها و رفع برخی از مشکلات که منجر قبلی نرم افزار را به سرعت تخلیه یک باتری تلفن.

این بیانیه روز شنبه نیز شامل سخنان از مقامات دولتی در داکوتای شمالی, آلاباما و کارولینای جنوبی سیگنالینگ که آنها برنامه ریزی برای استفاده از آن.

"ما دعوت از کشورهای دیگر برای پیوستن به ما در اعمال نفوذ گوشی های هوشمند و فن آوری های موجود برای تقویت, تماس, ردیابی تلاش های که در حال بحرانی شدن جوامع و اقتصادها را به بالا و در حال اجرا گفت:" داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم یک جمهوری خواه است.

داکوتای شمالی در حال حاضر راه اندازی یک محل سکونت ردیابی نرم افزار که حدود 4 درصد از ساکنان دولت با استفاده از, بالاتر از دیگر ایالات متحده با برنامه های مشابه اما به مراتب کمتر از نرخ مشارکت است که کارشناسان می گویند این است که نیاز به چنین فن آوری مفید است.

تیم Brookins مدیر عامل شرکت ProudCrowd راه اندازی است که توسعه داکوتای شمالی برنامه گفت: اهالی داکوتای شمالی در حال حاضر خواسته می شود برای دانلود دو مکمل نرم افزار – مدل او برای کمک به بهداشت عمومی کارگران پیگیری که در آن COVID-19 بيمار شده اند و اپل-گوگل مدل به طور خصوصی به اطلاع افرادی که ممکن است در معرض ویروس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب