Reopenings را مورد جدید در S. Korea ویروس ترس در ایتالیا - Sat, 09 May 2020 PST

رم – کره جنوبی پایتخت تعطیل بیش از 2100 میله و دیگر nightspots شنبه به دلیل استفاده از خوشه ای از coronavirus

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

رم – کره جنوبی پایتخت تعطیل بیش از 2100 میله و دیگر nightspots شنبه به دلیل استفاده از خوشه ای از coronavirus عفونت آلمان درهم شامل تازه شیوع بیماری در کشتارگاه و مقامات نگران است که مردم گرفتن بیش از حد دوستانه در ساعت کوکتل در این کشور در هفته اول کاسته محدودیت.

جدید flareups – و ترس از موج دوم سرایت – تأکید معضل مقامات چهره به عنوان آنها سعی کنید به بازگشایی اقتصاد خود را.

در سراسر جهان در ایالات متحده و دیگر سخت-آمار کشورهای در حال کشتی با توجه به سهولت محدودیت در کسب و کار و فعالیت بدون ایجاد این ویروس به آمده صعودی بازگشت.

در نیویورک, مرگبارترین نقطه داغ در آمریکا و رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: سه فرزند از درگذشت یک عارضه ممکن است coronavirus مربوط به تورم عروق خونی و مشکلات قلبی است. حداقل 73 کودکان ایالت تشخیص داده شده است با علائم مشابه به کاوازاکی بیماری نادر بیماری التهابی – و سندرم شوک سمی. اما هیچ مدرکی وجود دارد مرموز سندرم ناشی از ویروس است.

دو نفر از اعضای کاخ سفید coronavirus نیروی کار – روسای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و غذا و دارو قرار می گیرد خود را در قرنطینه پس از تماس با کسی که تست مثبت برای COVID-19 یک استارک یادآوری است که حتی یکی از این کشور را امن ترین ساختمان ها توسط سیستم ایمنی بدن از ویروس.

در جای دیگر بلاروس را قفل شده است و با وجود شدت افزایش عفونت دیدم ده ها هزار نفر تبدیل به علامت پیروزی روز سالگرد آلمان نازی را شکست و در سال 1945. استبدادی رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو است را رد کرد و نگرانی در مورد ویروس به عنوان یک "بیماری روانی است."

که در مقایسه با روسیه که قلم معمول grand رژه نظامی در میدان سرخ مسکو برگزار شد. در سال جاری رعایت شده است انتظار می رود به خصوص به دلیل آن است که در سالگرد 75 اما به جای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور گذاشته گل در آرامگاه سرباز گمنام و یک نمایش نظامی ممکن است محدود به یک روگذر از 75 جنگنده و هلیکوپتر.

در سراسر جهان از 4 میلیون نفر تایید شده اند آلوده به ویروس و بیش از 279,000 فوت کرده اند, از جمله بیش از 78,000 در ایالات متحده با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. اسپانیا و فرانسه و ایتالیا و انگلیس گزارش داده اند که حدود 26,000 به 32,000 مرگ و میر در هر.

آلمان و کره جنوبی که هر دو انجام آزمایش های گسترده و تماس با ردیابی شده اند و مورد ستایش قرار داد برای اجتناب از مرگ و میر دسته جمعی که غرق کشورهای دیگر است. اما حتی در آنجا مقامات تلاش برای پیدا کردن تعادل بین صرفه جویی در زندگی و شغل محور.

سئول تعطیل کاباره ها میزبان بارها و دیسکو پس از ده ها تن از عفونت در ارتباط بودند به افرادی که رفت و آخر هفته گذشته به عنوان کشور آرامش اجتماعی فاصله. بسیاری از عفونت های متصل شدند به 29 سال است که دیدار سه کاباره ها قبل از تست مثبت است.

شهردار پارک برنده-به زودی بهداشت گفت: کارگران در تلاش برای تماس با برخی از 1,940 افرادی که تاکنون در سه باشگاه ها و مکان های دیگر در این نزدیکی هست. شهردار گفت: دستاوردهای ساخته شده در برابر این ویروس در حال حاضر در معرض تهدید "به خاطر چند بی دقتی مردم است."

آلمان مواجه شیوع بیماری در سه کشتارگاه در آنچه دیده می شد به عنوان یک تست استراتژی خود را برای برخورد با هر گونه تجدید حیات به عنوان محدودیت سهولت. در یک کشتارگاه در کوزفلد, 180 کارگران آزمایش مثبت است.

کسب و کار در ایالات متحده همچنان به مبارزه به عنوان بیشتر کارفرمایان با اکراه نتیجه گیری کرد که خود را گذاشته و کارکنان ممکن است بازگشت به کار در هر زمان به زودی. مقامات بهداشت در حال تماشای برای موج دوم عفونت تقریبا دو هفته پس از متحده آغاز شد و به تدریج بازگشایی با گرجستان تا حد زیادی منجر به راه است.

برخی از مراکز باز کرده اند تا در گرجستان و تگزاس در حالی که نوادا رستوران ها سالن مو و کسب و کارهای دیگر قادر به محدود reopenings شنبه یا یک بار دیگر اجازه می دهد مشتریان در داخل پس از نزدیک به دو ماه از محدودیت.

بازگشایی کوه های بزرگ اسموکی پارک ملی همراه تنسی-کارولینای شمالی مرز بود کمی بیش از حد وسوسه انگیز یک قرعه کشی به عنوان نمرات از دوستداران طبیعت شلوغ پارکینگ و مسیرهای پیاده روی و حتی مهاجرت به مناطق بسته پارک سخنگوی دانا Soehn گفت. بسیاری از نمی پوشیدن ماسک.

در لس آنجلس افزایش به یاد تپه های هالیوود نشانه و هدف قرار دادن گلف لینک کلیک کنید اجازه داده شد به عنوان California county سخت ترین ضربه بازگشایی برخی از سایت های تفریح و سرگرمی-گرسنه ماندن-در-homers.

شهردار اریک Garcetti خواست "قضاوت خوب" و گفت: این شهرستان که با تکیه بر آموزش و پرورش و تشویق به جای دست سنگین اجرای: "نه ما چشم انداز را به این مانند یک junior high school dance با مردم ایستاده بیش از حد به یکدیگر نزدیک است," او گفت:.

در نیویورک یک کومو گفت: فرماندار گسترش اقامت در خانه محدودیت به ژوئن 7, اما یکی دیگر از بالا aide بعد روشن که بود که پس از مه 15 تاریخ انقضا برای محدودیت های باقی مانده در محل "تا اطلاع ثانوی" ملیسا DeRosa گفت: در یک شب در بیانیه ای.

دولت فدرال گفت که ارائه منابع remdesivir برای اولین بار مواد مخدر نشان داده شده است به سرعت بازیابی برای COVID-19 بیماران به شش متحده پس از هفت دیگران فرستاده شد موارد از این دارو در اوایل این هفته.

ایتالیا دیدم مردم بازگشت به خیابان و شادی کردن در آب و هوای خوب.

میلان شهردار جوزپه سالا هشدار داد که "یک تعداد انگشت شماری از مردم دیوانه" شد و با قرار دادن شهر خود را بازیابی در معرض خطر و تهدید به تعطیل مرسوم Navigli منطقه پس از جمعیت افراد جوان دیده می شد در سنتی aperitivo ساعت نادیده گرفتن اجتماعی-دورى قوانین.

این Campo dei Fiori گل و سبزی در بازار نیز شلوغ در رم. اما سردرگمی ایجاد سرخوردگی در شهر داران.

کارلو آلبرتو صاحب TabaCafe آرژانتین است, امپانادا بار بود که فروش کوکتل به مشتریان چند گفت که پس از بازگشایی در این هفته پلیس بودند را تهدید به جریمه او را بیش از جمعیت خارج است.

"من قرار است به ارسال آنها را به خانه? آنها نیاز به یک گارد در اینجا به انجام این کار است," او گفت:. "قوانین نیست روشن این حکم روشن نیست. شما نمی دانید که آنچه شما می توانید انجام دهید."

در جای دیگر پاکستان اجازه مغازه ها و کارخانه ها و سایت های ساخت و ساز و کسب و کارهای دیگر به بازگشایی حتی به بیش از 1600 مورد جدید و 24 و میر گزارش شده است. نخست وزیر عمران خان گفت: دولت عقب محدودیت به دلیل آن را نمی تواند پشتیبانی از میلیون ها نفر که بستگی دستمزد روزانه. اما کنترل می تواند reimposed اگر مردم موفق به عمل اجتماعی فاصله.

در اسپانیا برخی مناطق می تواند مقیاس مستندات شروع دوشنبه با محدود صندلی در میله, رستوران ها و دیگر اماکن عمومی. اما مادرید و بارسلونا, بزرگترین کشور شهرستانها باقی خواهد ماند و خاموش شد.

"این بیماری همه گیر در حال تحول مطلوب اما این خطر وجود دارد از دیگر شیوع است که می تواند تولید جدی فاجعه" بهداشت و درمان اسپانیا رسمی فرناندو سیمون گفت. "مسئولیت شخصی حیاتی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب