کتاب مسابقه در مینه سوتا است که آخرین در ایالت خواندن تلاش

"زمان خوبی برای حقیقت: مسابقه در مینه سوتا" است و کتاب دوم در مینه سوتا مرکز برای کتاب در سطح ایالت یک کتاب, ی

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

"زمان خوبی برای حقیقت: مسابقه در مینه سوتا" است و کتاب دوم در مینه سوتا مرکز برای کتاب در سطح ایالت یک کتاب, یک, مینه سوتا, باشگاه کتاب. خوانندگان را رایگان و نامحدود دسترسی به کتاب های الکترونیکی تا Aug. 23. ویرایش شده توسط خورشید یونگ شین و منتشر شده توسط Minnesota Historical Society Press, کتاب ساخته شده است تا از مقالات توسط 16 مینه سوتا بهترین نویسندگان که با ارائه طیف وسیعی از دیدگاه درباره آنچه در آن است به زندگی می کنند به عنوان یک فرد بومی و یا فرد از رنگ در مینه سوتا است.

یک کتاب یک مینه سوتا ارائه شده توسط دوستان, St. Paul کتابخانه های عمومی اقدام به عنوان مینه سوتا مرکز کتاب در همکاری با دولت خدمات کتابخانه یک بخش از مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش. هدف آن است که برای خواندن یک مشترک عنوان و بیا با هم به تأمل و بحث در مورد.

بث سوختگی جمهور از دوستان توضیح می دهد که در تهیه بیانیه که چرا این کتاب انتخاب شد:

"هنگامی که ما شروع به این برنامه از دو ماه پیش با 'به دلیل Winn-Dixie' توسط Kate DiCamillo آن بود که در پاسخ به انزوا و منابع شکاف ایجاد شده توسط COVID-19 همه گیر...پس از مینیاپولیس پلیس به قتل جورج فلوید و رهبری توسط اعضای جامعه و فعالان جهان فوران در غم و اندوه اعتراض و شاید در نهایت یک فرضی است که ما باید مقابله با نهادی و سیستمیک نژاد پرستی — و این بدان معناست که همه ما. خواندن این کتاب را در جامعه ارائه می دهد برخی از Minnesotans این فرصت را به دیدن تجارب خود را به طور گسترده به اشتراک گذاشته و دیگران شانس خود را آموزش و به کشف راه هایی برای عمل به اعتقادات خود."

در طول تابستان از طریق محلی کتابخانه Minnesotans دعوت خواهد شد به عنوان خوانده شده برجسته کتاب و دسترسی به خواندن راهنماهای گفتگو تسهيل کننده و مجازی باشگاه کتاب بحث. همه Minnesotans خواهد شد دعوت به شرکت در یک ایالت مجازی بحث و گفتگو با سردبیر در ماه اوت است.

این کتاب در دسترس است در سیستم عامل های مختلف از جمله کتاب دیجیتال رایگان ارائه شده در کتابها مینه سوتا برای 10 هفته. نسخه سخت در دسترس خواهد بود از طریق Minnesota Historical Society Press و کتابفروشی های مستقل در سراسر کشور و همچنین کتابخانه های عمومی به عنوان اجتماعی فاصله اجازه می دهد تا. مردم را تشویق به بازدید از کتابخانه محلی خود را به وب سایت خود را برای اطلاعات در مورد کتاب و مجازی بحث.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن