NFL کاهش پیش فصل در نیمه هل شروع

NFL قطع خواهد شد پیش فصل خود را در نیمه و عقب راندن شروع نمایشگاه بازی بنابراین تیم باید زمان بیشتری برای آموز

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

NFL قطع خواهد شد پیش فصل خود را در نیمه و عقب راندن شروع نمایشگاه بازی بنابراین تیم باید زمان بیشتری برای آموزش زیر مجازی offseason ضروری ساخته است با این بیماری همه گیر کوروناویروس یک فرد با آگاهی از این تصمیم گفت: آسوشیتد پرس.

فرد صحبت یکشنبه خواست نامش فاش نشود به این دلیل که لیگ ندارد اعلام کرد که فصل قطع خواهد شد از چهار بازی دو.

بازیکنان هنوز هم بحث در مورد با اتحادیه خود را که آیا به درخواست برای لغو تمام بازی های پیش فصل با توجه به دو نفر آشنا با تفکر خود را. هر دو نفر صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به دلیل یک تصمیم گیری نشده است ساخته شده است.

همه گیر تیم مجبور به انجام تمام خود را offseason برنامه از طریق ویدئو کنفرانس. بنابراین تیم خواهد بود جمع آوری با هم برای اولین بار زمانی که اردوگاه های آموزشی باز جولای 28.

منهای معمول minicamps در زمینه شیوه و فرد وزن آموزش از آوریل تا ژوئن بازیکنان مطبوع نخواهد بود که آن را به طور معمول است. بنابراین از بین بردن اولین هفته از فصل بازی Aug. 13-16 را به آنها زمان بیشتری را به چرخ ضامن دار تا خود فوتبال.

تیم در حال حاضر بازی نمایشگاه Aug. 20-24 و اوت. 27-31 در طی چه اصل دوم و سوم هفته از نمایشگاه بازی با تمام 32 تیم بازی یکی از خانه و یک بازی راه.

بسیاری از کسانی که بازی همان باقی خواهد ماند به عنوان اصل برنامه ریزی شده اگر چه برخی از ترکیب هیرو که در دوم تخته سنگ را مجبور به تغییر پس هر تیم با یک بازی در خانه.

نمایشگاه finales در سپتامبر. 3 شدند و همچنین اوراق دادن به تیم زمان بیشتری برای آماده شدن برای فصل به طور منظم است که باز می شود هفت. 10 با هوستون در کانزاس سیتی.

وجود دارد بدون هیچ تغییری به طور منظم-برنامه فصل.

لیگ در ادامه به تدوین پروتکل نه تنها برای COVID-19 کاهش اما برای ramping تا شیوه در طول چند هفته اول از اردوگاه های آموزشی.

سالانه سالن از شهرت بازی سوراخ سوراخ شدن پیتسبورگ و دالاس در اوت. 6 به تازگی اوراق به عنوان القاء مراسم بودند تحت فشار قرار دادند به 2021.

 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب