کشیش تساوی تفنگ سرنگ در مبارزه با کروناویروس - Sun, 17 مارس سال 2020 PST

دیترویت – یک کشیش کاتولیک در منطقه دیترویت گرفته است هدف در محله های کشیش نشین خود در تلاش برای حفظ اجتماعی فا

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

دیترویت – یک کشیش کاتولیک در منطقه دیترویت گرفته است هدف در محله های کشیش نشین خود در تلاش برای حفظ اجتماعی فاصله در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با استفاده از یک سرنگ تفنگ به ساقه آب مقدس.

عکس های ارسال شده بر روی رسانه های اجتماعی توسط سنت آمبروز کلیسا نشان می دهد Rev. تیم Pelc عکسبرداری آب را در یک پنجره ماشین به عنوان آن را متوقف مراحل کلیسا در عید پاک. او عینک یک ماسک محافظ صورت و دستکش های لاستیکی که بیشتر اقدامات احتیاطی در برابر گسترش coronavirus.

عکس از کشیش در کلیسا در Grosse Pointe پارک الهام گرفته اند memes آنلاین. نشان می دهد که 70 ساله کشیش در میان آتش جهنم کارگردانی تفنگ سرنگ در شیطان مانند آمار و ارقام.

Pelc گفت BuzzFeed برای یک مقاله بیش از آخر هفته بود که او کمی نگران در مورد چگونه واتیکان ممکن است واکنش نشان می دهند زمانی که عکس از او انزال زن آب مقدس شروع به گردش به طور گسترده ای در اینترنت. اما او گفت: "من هر چیزی شنیده نشده است."

ایده این بود برای پیدا کردن یک راه برای ادامه یک سنت از برکت سبد عید پاک با وجود این بیماری همه گیر. یک عکس را نشان می دهد Pelc ایستاده در پشت یک اتومبیل با درب هاچ بک آپ عکسبرداری آب در یک سبد از گل.

کلیسا و جوامع اطراف آن را گرفته اند همه گیر به طور جدی Pelc گفت. محله های کشیش نشین را بستن روبان آبی روی درختان در کلیسا برای هر کسی که مرده است از COVID-19 در میشیگان. این تعداد در حال حاضر نزدیک به 5,000.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن