آموزش عالی - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

نامگذاری نیست هر نام اما بسیاری از ما آن را از طریق کالج با کمک از مری جین. اما امروز دانش آموزان نیست فقط با

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

نامگذاری نیست هر نام اما بسیاری از ما آن را از طریق کالج با کمک از مری جین.

اما امروز دانش آموزان نیست فقط با استفاده از این گیاه برای, سرگرم کننده, اما آنها در حال مطالعه آن را در کلاس درس. به عنوان قانونی ادامه می دهد و صنعت سبز همچنان به رشد اقتصادی بسیاری از کالج ها و دانشگاه های سراسر کشور در حال ارائه شاهدانه-مرتبط با دوره های آموزشی و برنامه های تحصیلی.

برخی از تمرکز بر روی علوم و تحقیقات, اما دیگران در نظر گرفته شده برای کمک به پر کردن بسیاری از پیش بینی شغل به عنوان ماری جوانا صنعت رشد می کند. برنامه های علمی در حال حاضر در دسترس در بسیاری از ایالت ها و همچنین به عنوان آنلاین.

در میان انتخاب دانشگاه میشیگان شمالی ارائه می دهد که چهار سال در مقطع کارشناسی عمده در رشته گیاه دارویی شیمی; دانشگاه کلارک در ورچستر., با یک گواهی فارغ التحصیل در امور نظارتی برای شاهدانه کنترل و دانشگاه مریلند دانشکده داروسازی با کارشناسی ارشد علوم پزشکی شاهدانه علم و درمان.

اولین گروه از 150 دانش آموزان از طریق این برنامه آخرین آغاز در پاییز سال 2019 و در سن از محدوده 22 تا 72.

"ما تا به حال بیش از 500 متقاضی برای ما مراسم تحلیف همگروهی ما تا به حال مشابه تعدادی از برنامه های کاربردی که تا کنون برای این کلاس که شروع خواهد شد در پاییز سال 2020" گفت: Leah سرم مدیر برنامه. "ما دانش آموزان در بیش از 30 ایالت و چهار دانشجویان بین المللی. حدود نیمی از دانشجویان ما باید در زمینه علم پزشکی و ما نیز باید دانش آموزانی که وکلای حرفه ای کسب و کار, آموزش, و بهداشت حرفه ای."

حدود یک سوم از کسانی که ثبت نام شاهدانه پزشکی علم و درمان برنامه در حال حاضر شاغل در صنعت پزشکی زمانی که آنها آغاز شده از شاهدانه پزشکی علم و درمان برنامه. سرم تاکید می کند که این برنامه می آموزد دانش آموزان در مورد علم, اثرات بالينی و سیاست های شاهدانه پزشکی اما کشت این گیاه و یا دست به تجربه با مصرف حشیش.

دانشگاه ایالتی کلرادو-پوبلو ایجاد یک شاهدانه زیست شناسی و شیمی چهار ساله لیسانس در رشته علوم در درخواست از دانش آموزان است.

"ما تا به حال تعداد قابل توجهی از سوالات و ظاهر بسیاری از دانش آموز جدید علاقه از جمله از دانش آموزان که در حال حاضر در درجه های مختلف برنامه و مایل به انتقال از سایر موسسات گفت: David Lehmpuhl, دکتری, رئیس دانشکده علوم و ریاضیات.

او می گوید: تعدادی از غیر سنتی دانش آموزان ابراز علاقه.

"دوره های کاملا دقیق و برنامه درجه آسان نیست بنابراین دانش آموزانی که خارج از مدرسه در حالی که ممکن است به چند تسطیح دوره به ارمغان آورد تا به سرعت" Lehmpuhl گفت. "دانش آموزانی که فکر می کنم این یک درجه خواهد بود و نه نا امید شده و ما سعی کرده ایم که بسیار روشن است."

Lempuhl می گوید: این رشته دشوار است برای برخی از دلیل آن است که تاکید بر علم با شیمی و زیست شناسی دوره های آموزشی مورد نیاز. چرا که اگر او می گوید: این رشته می تواند فارغ التحصیلان واجد شرایط برای شغل در زمینه های متعدد.

"دانش آموزان را قادر به کار در یک آزمایشگاه زیست شناسی و شیمی و آزمایشگاه و یا ماری جوانا یا کنف, آزمایشگاه, اما همچنین قادر خواهد بود برای رفتن به مدرسه فارغ التحصیل و یا یک حرفه ای مدرسه مانند مدرسه پزشکی اگر آنها را انتخاب کنید مناسب پیش نیاز دروس به عنوان دروس انتخابی. ما به عمد طراحی شده این رشته باید به صورت انعطاف پذیر و به عنوان مفید به عنوان امکان پذیر است."

دیگر کالج ها و دانشگاه ها که ارائه نمی دهد تمام برنامه های تحصیلی در شاهدانه انجام انواع individual classes. دانشگاه کالیفرنیا در دیویس یک کلاس کارشناسی در فیزیولوژی گیاه شاهدانه در حالی که دانشگاه دنور است یک کسب و کار از ماری جوانا دوره در دسترس است.

حتی حقوقی و پزشکی حرفه ای در حال گرفتن تخصص با Vanderbilt دانشکده حقوق دانشگاه ارائه ماری جوانا قانون و سیاست های کلاس و دانشگاه ورمونت Larner دانشکده پزشکی دوره آنلاین در شاهدانه علم و پزشکی است.

در اینجا ما حیاط خلوت دانشگاه واشنگتن ارائه شده است آنلاین "شاهدانه دارویی و درد مزمن" class برای متخصصان مراقبت های بهداشتی پس از 2015. این دوره آموزشی آنلاین را فراهم می کند اطلاعات بالينی و راهنمای عمل در استفاده از ماری جوانا پزشکی برای درمان درد مزمن. این توسعه داده شد و توسط UW الکل و مواد مخدر سوء استفاده موسسه با کمک های مالی از دولت واشنگتن و دفتر دادستان کل.

"ما آموزش آنلاین است که در مورد قطع درد مزمن و دارویی شاهدانه" گفت: Beatriz Carlini ارشد تحقیقات دانشمند برای الکل و مواد مخدر سوء استفاده موسسه. "شرایط پزشکی دیگر نیست مورد بحث در این آموزش است."

آنچه جذاب است برای برخی در مورد این آموزش آنلاین است که آن را اغلب رایگان است. پرداخت تنها مورد نیاز در صورتی که شرکت کنندگان علاقه مند در آموزش مداوم پزشکی گواهی است که تنها در حدود $70.

برای کسانی که علاقه مند در درجه کسب و کار دانشگاه هاروارد ارائه شده است یک کلاس کارشناسی ارشد در شاهدانه کسب و کار پس از 2017.

تعدادی از برای سود "شاهدانه کالج" باز کرده اند به ارائه هر دو آنلاین و حضوری برنامه های صدور گواهینامه در باغبانی کسب و کار و بیشتر. Oaksterdam دانشگاه در اوکلند کالیفرنیا می گوید آن است که "آمریکا برای اولین بار شاهدانه کالج" با هدف "ارائه دانش آموزان با دانش و مهارت های مورد نیاز برای رهبری و موفقیت در حال تحول حشیش میباشد."

دنور شاهدانه آموزش دانشگاه لوایح خود را به عنوان ارائه آنلاین "جامع پزشکی ماری جوانا آموزش و پرورش است." شبدر برگ دانشگاه نیز در دنور متخصص در phytotechnology استفاده از گیاهان برای مهندسی و علوم مشکلات.

بدون توجه به آنچه هدف شما این که آیا شما به دنبال یک پا در درب به حشیش صنعت یا بیشتر زندگی حرفه ای شما در حال حاضر وجود دارد بسیاری از آموزش عالی گزینه های به دنبال.

تریسی دیمون یک Spokane-بر اساس نمایه شده است که نوشتن حرفه ای برای 20 سال است. او شده است در پوشش i502 مسائل پس تفریحی شاهدانه در واشنگتن قانونی شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب