نامه: چرا بسیاری از دموکرات ها رفتار بدی?

این رفتار بدمن یک سوال چرا بسیاری از دموکرات ها رفتار بدی? توصیه من به تماشای دادستان کل ویلیام بر شهادت قبل ا

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

این رفتار بد

من یک سوال چرا بسیاری از دموکرات ها رفتار بدی?

توصیه من به تماشای دادستان کل ویلیام بر شهادت قبل از کمیته قضایی مجلس برای پاسخ به سوالات مطرح شده توسط این کمیته ، من دیده ام هرگز چنین بی ادب و مهربان رفتار دموکرات ها. آنها یک سوال بپرسید و یا حمله آقای Barr و نمی خواهد اجازه می دهد او را به پاسخ. دموکرات ها خواهد صحبت بر او اغلب قطع زمانی که او سعی در پاسخ گفت: آن بود که خود را در زمان اختصاص داده شده.

آنچه نشان داده شد که معمولی رفتار زشت از دموکرات ها.

آیا شما تا به حال صحبت از حزب دموکرات در مورد مسئله شما مخالف است ؟ من و آن را زیبا. آنها را به بالا بردن صدای خود را در صورت خود را و عمل مانند آنها holier than تو.

واقعا چه پازل من این است که چرا بسیاری از Minnesotans رای دموکرات ها. آنها چشم پوشی به این رفتار بد?

آلیسون Huiras, St. Paul

من نگه داشته ام من سوگند. آنها شکست در انتظار آنهاست

پنجاه و یک سال پیش من در زمان ادای سوگند "... به حفظ و دفاع از قانون اساسی ایالات متحده در برابر همه دشمنان داخلی و خارجی تا به من کمک کند خدا."

من یک کهنه سرباز جنگ ویتنام و یک وطن پرست است. من نگه داشته اند که سوگند به این روز و ادامه خواهد داد به آن را نگه دارید.

رئیس جمهور, معاون رئیس جمهور کابینه خود را و همه سناتورها و نمایندگان کنگره گرفته اند که همان سوگند. اما آنها همه شکسته که سوگند. رئیس جمهور وزارت امنیت داخلی برای استقرار اراذل و اوباش به اجرا گشتاپو - یا KGB-مانند تاکتیک در برابر عمدتا مسالمت آمیز معترضان. معاون رییس جمهور و کابینه از جمله دادستان کل, مجلس نمایندگان و به خصوص مجلس سنا را تلویحا داده تصویب خود را در نقض مستقیم از سوگند خود.

چرا آنها نه صدایی زنگ و اقدام قاطع به مخالفت و جلوگیری از این تقلید مسخره امیز? مقامات منتخب خود را در حال طفره رفتن از وظیفه خود را بیش از حد ترس از دست دادن انتخابات آینده به جای رای دادن به منافع مشترک است. گاهی اوقات آن را طول می کشد یک زن شجاع و صادق مرد یا زن به ایستادن به یک دیکتاتور مانند مقام و می گویند هیچ! نه در امریکا.

کجا هستند این مردم ؟

جان Berglund, St. Paul



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن