کامل حومه: زیر شیروانی قرار دادن فضا می شود شادترین مکان روی زمین - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

هفته گذشته خانواده من قرار بود در دیزنی لند با بهره گیری از مدتها در انتظار سفر ما شده است می خواهم امیدوار کن

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

هفته گذشته خانواده من قرار بود در دیزنی لند با بهره گیری از مدتها در انتظار سفر ما شده است می خواهم امیدوار کننده بچه های ما برای سال اما تا به حال همیشه می آیند تا با یک بهانه و یا دیگری را.

این نیست که ما نمی خواهیم به -- آن را فقط مانند یک پول-پمپاژ از تعطیلات خانواده است که ما می خواستیم تا مطمئن شوید که همه بچه ها به اندازه کافی برای لذت بردن از و به یاد داشته باشید آن است. وجود دارد هیچ راه ما در حال گرفتن اعتبار برای مصرف آنها را به شادترین مکان روی زمین.

"هنگامی که کودک شما برادر را نمی چرت دیگر ما رفتن به دیزنی لند" ما وعده داده شده در سال 2016. ما وزید گذشته که مهلت.

"هنگامی که او تبدیل 4, ما به" ما متعهد. نوچ.

در نهایت آنها mutinied. "شما شده ام امیدوار کننده این برای همیشه لطفا برای!" آنها wailed. "هیریوم است اسان آموزش دیده دیگر طول می کشد چرت نمی کند نیاز به یک پرسه زن و خواب می تواند در یک اتاق هتل پر به آبشش با خواهر و برادر. ما تا به حال برای رفتن؟"

هیچ غریبه ای به خوبی گذاشته گناه سفر من بلافاصله به یکی از مطرح توسط فرزندان من است. ما کمی گلوله در کریسمس و خرید بلیط به دیزنی لند با تاریخ خروج برای ماه آوریل 24. بد شانسی.

من دیده ام در یوتیوب از خانواده های ساخت بهترین خود را لغو دیزنی لند برنامه – تبدیل کوچ به موقت rollercoaster و غذا خوردن در خانه churros در حالی که با پوشیدن میکی گوش و مانند.

این Dittos علاقه مند در هر یک از آن. آن را واقعی دیزنی لند و یا هیچ چیز. و صادقانه با همه فعالیت های ما در جریان است و در طول قرنطینه من نمی دانم که چگونه ما می باید متناسب با دیزنی لند به برنامه های ما در حال حاضر به هر حال.

پریدن از روی ترامپلاین طول می کشد تا یک مفرط مقدار از بچه های من در زمان. بنابراین آیا careening پایین مسیر دوچرخه سواری آنها حک شده به تپه با خانه ما. خواندن در حالی که سامانه بر روی نیمکت ثابت شده است که نسبتا وقت گیر به عنوان ما عادت ساخت یک یا دو دسر در هر روز.

(من حتی شیرین من-دندانه دار دختر قول می دهم که او نمی خواهد یکی دیگر از دسته ای از کوکی ها در حالی که پدر او و من سمت چپ برای takeout یک شب. "ما در حال اجرا را از کره" من به او گفتم که من ادم کوکی از اولین دسته از این بعد به دهان من.)

اما مصرف مقدار زیادی از زمان ما امروزه از همه چیز دوخت. شما ممکن است به یاد داشته باشید از ستون من چند هفته پیش من داستد کردن ماشین آلات برای کمک به عید پاک اسم حیوان دست اموز با آخرین لحظه عید پاک روابط و دامن.

کمی من می دانم آن را از خواب بیدار قبلا دیده دوخت اشتها در خانواده ما. خانه ما بود تا پهن با تکه پارچه و قطعات الگو که من تصمیم گرفتم به نوبه خود ما کوچک و به ندرت استفاده می شود طبقه بالا "انبار" اختصاص داده شده به یک هنر و صنعت فضا است.

من پاک کردن چند چیز است که رها شده بود در انبار – بیشتر سر Legos و لباس عروسک که رفته بود در آنجا به مرگ – نقل مکان کرد و در یک زن و شوهر از میزهای تاشو من چرخ خیاطی و تهیه لوازم. من خیالی خودم کمتر مملو نسخه از ویرجینیا وولف: یک زن در نهایت با یک اتاق خود را.

بچه ها من متوجه آنچه که من انجام شده بود و شروع به سرگردان به هنر و صنعت جدید در فضا است.

"شما می توانید به من آموخت که چگونه برای ایجاد یک کراوات ؟" پسر من پرسید.

"و می تواند من را به دامن ؟" chimed در او خواهر کوچکتر.

"من در بر داشت یک الگوی حاضر برای برخی از, کوتاه," من 16 سال اضافه شده است. "آنها به معنای به جا 10-year-old boy, اما من کاملا مطمئنم که من می توانید آنها را تغییر دهید. شما می توانید به من کمک کند؟"

من زنگ زد در یک SOS به مادرم که ارائه شده به ما اجازه قرض گرفتن چرخ خیاطی خود را برای تا زمانی که ما به آن نیاز. یکشنبه شب انبار پر شد به ظرفیت سه میزهای تاشو, دو, ماشین آلات دوخت و کودکان مختلف با خوشحالی چت در حالی که آنها مشغول به کار در پروژه های مختلف. آن هم ریخته بود. آن هرج و مرج. من آن را دوست داشتم.

من به سرعت کشف انبار نمی تواند یک "اتاق خود من" بعد از همه. اما اگر وجود دارد هر چیزی که من آموخته ام در طول این قرنطینه آن را بزرگترین لحظات اغلب پنهان در حداقل انتظار می رود ، ما هفته ممکن است صرف در دیزنی لند, اما در گرانبها چشمک می زند از زمان در اینجا وجود دارد و ما هنوز احساس می کنیم در شادترین مکان روی زمین.

جولیا ایضا سهام خود را از زندگی با شوهرش شش فرزند و تصادفی وحش از حیوانات مزرعه در اسپوکین. او را می توان در رسید dittojulia@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن